Reply on: intony #138678:
nezažili ste premávku električky po Štefánikovej, vtedy Obrancov mieru, keď si spomeniem na zastávku oproti SAV, pred bývalým espressom, a v duchu ju "osadím" do dnešných pomerov, tak mi to vychádza mimoriadne kritické miesto pre bwezpečnosť chodcov, ak si ju predstavím pri chodníku v mieste dnešnej zastávky (t)busov, tak mi vychádza alternatíva dvoch smerových oblúkov, ktoré by križovali Šancovu a zároveň zabrali po 1 jazdnom pruhu, otázne je čo by tom znamenalo pre existenciu nadchodu, zachovanie pôvodného vedenia by znamenalo také výškové pomery, že väčšina dnešného usporiadania celého uzla by bola iba snom,ak by zostala pôvodná električková trať, čo by to spravilo so smerovaním t-liniek na Kramáre cez Hodžovo nám., ich súbeh by bol riešený v jednom pruhu, napr. pri chodníku, alebo ako obyčajne električka v strede a t-bus pri chodníku, alebo by sme spojenie stredu s Kramármi riešili prestupom?
Mýtna by bola využívaná vo výrazne zvýšenom rozsahu, lebo sa dá predpokladať, že k súčasným by sa pridali tí, čo by si chceli ušetriť problémy s ľavým odbočením zo Šancovej, ktoré by muselo byť redukované o 1 pruh, ak vôbec existovalo,
k údajne 3-km dlhej kolóne sa nevyjadrujem, lebo nidke nebolo publikované ako sa k nej autori vyhlásenia dopracovali, dá sa predpokladať, že by sa presunula iba tá časť, ktorá predstavuje tzv. absolútny tranzit, ale vodiči, ktorý využívajú Štefánikovu na príjazd k Šancovej, lebo uzol pri Kollárovom nám. býva mimoriadne zahltený, ďalej na Kramáre, kam ba sa dalo dostať iba veľkou obchádzkou cez Patrónku, ďalej ako príjazd k odbočke do horsklého Parku, na Hlbokú, Sokolskú a za ňu (cez Krížkovu), tí sa obkľukou nebudú pohybovať,
áno, ako vždy, je to o kvalite ponuky MHD, časť z nich by mohla prestúpiť, ale električka na Štefánikovej by ich asi neprilákala, trúfam si to trvdiť na základe vyše 20 ročnej skúsenosti s takou prevádzkou,
kecho
Re #138610 luky133: proste niečo ako petržalský Ftáčnik bývajúci v Starom meste...
Re #138611 luky133: a priplácať (aspoň električenkárom) im nebudú? veď predsa nemohli využiť superdôležitú a vôbec nič nekopírujúcu linku v celej trase ?
Re #138630 TeBeCe: veríš v "nešťastné náhody", najmä v SVK podmienkach?