Reply on: S499.1023 #138654:
Však ale to spojenie vozovne Trnávka so zvyškom siete by nezaniklo. Cez Tomášikovu by sa šlo do novej vozovne v Prievoze a navyše v trase L50 by sa chodilo trolejbusmi - Ružinovská, Bajkalská (malý úsek), Trenčianska a napojenie na existujúcu sieť v obratisku Ružová dolina.Chcem dodať aj to, že ty sám si mi hovoril, (resp. súhlasil si so mnou) že na Trnavskej by električka význam mala a je tam priestor a že so mnou súhlasíš. Keby si ma vtedy zarazil, tak by som v tom nepokračoval. Kreslím si v Google E. taký šotonávrh na nové električkové a trolejbusové trate, ale snažím sa ho čo najviac priblížiť uskutočnitelnej realite, takže som odtiaľ vyhodil asi 5rôznych variant a mám akurát tak dve, z toho robím len jeden a chcel by som ho s niekým aj prebrať aby sa na ten návrh dalo pozerať.
Ike
Rožňavská a Trnavská cesta nie sú len ulice ale aj cesty I/61 a II/572. Hlavne ten prvý fakt vieš, čo znamená? že keď sa z nejakých príčin uzavrie diaľnica, tak všetka tranzitná doprava pôjde po týchto uliciach. Vieš si predstaviť ten fatálny kolaps, keby sa tak stalo a mal by si jednopruhové cesty.
Ale určite by som na ten pás dal uzáveru s tým, že keď sa vybuduje obchvad D4, tak nekompromisne sem dal električky...