Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #138654:
Však ale to spojenie vozovne Trnávka so zvyškom siete by nezaniklo. Cez Tomášikovu by sa šlo do novej vozovne v Prievoze a navyše v trase L50 by sa chodilo trolejbusmi - Ružinovská, Bajkalská (malý úsek), Trenčianska a napojenie na existujúcu sieť v obratisku Ružová dolina.

Chcem dodať aj to, že ty sám si mi hovoril, (resp. súhlasil si so mnou) že na Trnavskej by električka význam mala a je tam priestor a že so mnou súhlasíš. Keby si ma vtedy zarazil, tak by som v tom nepokračoval. Kreslím si v Google E. taký šotonávrh na nové električkové a trolejbusové trate, ale snažím sa ho čo najviac priblížiť uskutočnitelnej realite, takže som odtiaľ vyhodil asi 5rôznych variant a mám akurát tak dve, z toho robím len jeden a chcel by som ho s niekým aj prebrať aby sa na ten návrh dalo pozerať.
Reply on: no.ev.di. #138647:
Ak by sme mali takúto POSLEDNÚ komunikáciu v úplnej pustatine, bolo by treba tam postaviť električkovú trať, LEN aby sa to využilo??
Uvedomuješ si napríáklad, že trolejbusvá trať po Trnavskej okrem prepravy cestujúcich plní aj, a to dokonca najmä, úlohu spojenia vozovne so sieťou?
Reply on: no.ev.di. #138648:
U teba je problémom, že tot všetko nepíšeš z nejakého altruizmu ale z číreho egoizmu, lebo PRÁVE TERAZ nemáš auto. Len čo sa na nejaký črep zmôžeš, začneš sa dožadovať odbúravania kolón IAD.
Reply on: vlado13 #138646:
Šírka stredového pruhu je dostatočná. Mimoúrovňové križovanie so železnicou je jedno a tak či tak bude potrebné ho rekonštruovať.
Tréba si položiŤ otázku, či by mala trať v tomto koridore dostatočný dopravný význam, najmä od Tomášikovej ďalej.
Du.nč.o.-m navrhované presmerovanie trolejbusov je už úplná zvrátenosť.
Reply on: Mikimaus #138642:
Tak to ani nikdy nebolo, keďže polohy prepínača kúrenia sú len tri, z čoho jedna je "vypnuté".
Reply on: 2xT3SUCS #138641:
Ale Tibi, to predsa nie je pravda, čo tu píšeš.
Pri kúrení odpadovým teplom od zrýchľovača máš polohy páky asi štyri a pri kúrení "pod sedačky" máš na tom prepínači, čo máš po ľavej nohe, polohy "0", "1" a "2". Kúrenie pod sedačky sa zapína v každom voze zvlášť, ak nekúria všetky telesá, treba závadu zapísať do "Knihy vozidla".
Reply on: no.ev.di. #138648:
Súhlasim s Tebou na jedno ALE...

Rožňavská a Trnavská cesta nie sú len ulice ale aj cesty I/61 a II/572. Hlavne ten prvý fakt vieš, čo znamená? že keď sa z nejakých príčin uzavrie diaľnica, tak všetka tranzitná doprava pôjde po týchto uliciach. Vieš si predstaviť ten fatálny kolaps, keby sa tak stalo a mal by si jednopruhové cesty.

Ale určite by som na ten pás dal uzáveru s tým, že keď sa vybuduje obchvad D4, tak nekompromisne sem dal električky...
Reply on: vlado13 #138646:
chcem sa ťa opýtať či všade musí mať IAD dva alebo tri pruhy? Hlavne keď chceme mať MHD na úrovni, tak úzkostlivým posudzovaním priestoru pre IAD docielime akurát tak veľké hovno. Napr. KEBY...keby existovala dnes električková trať cez Štefánikovu, tak by tá ulica vyzerala úplne inak - na jednom pruhu by si šoféri nedovoľovali takú bezohľadnú a rýchlu jazdu ako môžme vidieť teraz a tiež by sa pravdepodobne vyhýbali Štefánikovej ulici a ak, boli by zápchy na nej aj tak, ľudí čo by používali električku by to nemuselo vôbec trápiť.
Reply on: vlado13 #138646:
...ale je to POSLEDNÁ ❗ komunikácia, kde to priestor umožňuje! Treba to využiť. A to, že budovanie električkovej trate si vyžaduje odobratie z cestnej komunikácie je jasné, len na Trnavskej a Rožňavskej tento problém podstatne menší a je to ulica s vysokou frekvenciou IAD. Preto sa treba pokúsiť IAD zmierniť a postaviť tam niečo konkurencieschopné. Čo sa týka podjazdu, tak ten nie je v ideálnom stave a nemyslím, že by bola tragédia, keby sa rekonštruoval. Síce na Trnavskej je trolejbusová trať a má sa na ňu napájať trať od Súhvezdnej, Tomášikovej a pokračovať trať z letiska. Ale pýtam sa načo trolejbus na letisko keď tam plánujú predlžovať električku od Astronomickej. A tiež treba mať na pamäti, že treba zachovať spojenie Ivanská cesta - Trnavská cesta v trase L61 a tam môže jedine autobus nakoľko sa prechádza cez priecestie. Trolejbusy by som zachoval len ako doplnok pre Trnávku (odvoz k električke) s pokračovaním po Tomášikovej, čiže trolejbusová trať na Tomášikovej by spájala všetky električkové radiály + 1metrolinku, ktorú mám v tom návrhu zakreslenú a vedz, že to je úplne iná trasa ako mudrlanti plánujú kopírovať trasy električiek.
Reply on: no.ev.di. #138635:
malo to význam pred 45-50 rokmi, keď sa zakladal koncept tejto ulice,
ak by mala byť trať vedená stredom, treba koridor šírky cca 5,5 m, k tomu v niektorých miestach ešte šírka nástupných ostrovčekov, ľavé odbočenia by sa buď museli odstrániť, redukovať, riešiť na úkor priamych pruhov alebo pomocou pravých odbočení a priamych prejazdov, ktoré už sú aj tak dosť zaťažené,
v úseku mimoúrovňového križovania so železnicou sa pridávajú obmedzenia umiestnenia nosných častí
Reply on: no.ev.di. #138612:
do MÚ KV nevolili nikoho, navyše v čase volieb platila úprava, podľa ktorej prednostu obecného úradu (MÚ MČ) volí zastupiteľstvo, neskôr, aj na základe požiadavky starostky KV, Smer zabezpečil prijatie novely, podľa ktorej prednostu si vyberá a menuje starosta obce (MC), na základe tejto zmeny sa objavil vo funkcii prednostu ten zázrak, čo ho nemôže v KV nikto vystáť,
Prosím Vás, môžete mi povedať či bude Prístavný most zavretý zajtra a piatok. Ak hej tak chcem vedieť od kedy do kedy. Že či radšej nemám ísť na Nový most na 83. Lebo bolo v markíze včera v TV novinách že bude uzavretý ale túto na imhd.sk nič nie je napísané ani o 96,98 že čo a ako. Tak ako to je ? pls ak viete napíšte lebo už mám s toho guláš ?
Reply on: 2xT3SUCS #138641:
No včera som teda nešiel T3 ale všetky boli T6A5 (tam je to lepšie riešené?). V T3 som mal vždy takú akurátnu pohodu, tak nabudúce keď sa ňou budem viesť viem, že mám aspoň v duchu poďakovať vodičovi za teplotnú ideálnu klímu 🙂
Reply on: 2xT3SUCS #138641:
Uz neplati v T3 to ze na stupen 1, len vyhrievanie piesocnikov, stupen 2 kazde druhe ci tretie sedadlo a stupen 3 full kurenie ?
Reply on: luky133 #138623:
heh, kúrenie... v t3 máš 2 možnosti: zapnuté a vypnuté. zapnuté furt znamená, že VCV uvaríš. ideálne je vypínať a zapínať v niekoľkominútovom intervale. lenže zas nie vždy na všetko si jeden spomenie ?
skúšam robiť tak, že keď prikúrim sebe, tak aj im. blbé je, keď v jednom voze hreje len časť telies, v druhom všetky. to jedni "mrznú", druhí sa varia...
vnímanie teploty je individuálne. o.i. súvisí s vekom, momentálnou pohodou (únava, hlad, smäd, nálada) jedinca, počasím (dážď, vietor a dĺžka pobytu konkrétneho indivídua v takýchto podmienkach), záleží samozrejme aj na tom, čo má osoba oblečené a obuté atď. kdekto sa do mňa bude navážať za to, čo teraz napíšem, ale je to tak: NIE JE MOŽNÉ vyhovieť všetkým... že poniektorí majú na háku a nepokúsia sa vyhovieť vôbec nikomu, je tiež fakt. niekedy mi napadá, že sú to šťastné povahy a môžem im závidieť... ?
Reply on: Ike #138639:
Inak úžasná MHD podľa BID je v Senci... Takže Senčania, čo bývajú vo Svätom Martine platia 2 pásma, ale Limbach a Pezinok sú spolu v jednom pásme... ? to prečo?
Reply on: Valec #138637:
práveže zopár ľudí tam má trvalý pobyt 🙂 pamätám si, že som to asi pred rokom zo zvedavosti pozeral 🙂 tuším okolo 30 ľudí... Zajtra v škole zistím - naskenujem 🙂 Možno by bolo dobré zistiť či využívajú IAD alebo tú zastávku čo majú pod nosom 🙂
Reply on: Valec #138637:
... alebo inak povedané - nemá tam trvalý pobyt žiadny "záhradkár"... ?
Reply on: Ike #138634:
Vzhľadom na to, že je to len chatová oblasť (ak tam niekto aj býva, isto tam nemá trvalý pobyt), tak si myslím, že až také znevýhodnenie to nie je. A je lepšie použiť výkony v rámci mesta (napr. na DD ?) ako nimi plytvať na zväčša týždňa prázdne spoje do záhradkárskej oblasti.
Reply on: Ike #138634:
to je čudné.... aj v koncepcii BID je na strane 19, obrazok 2. surovo odštipnuté z územia Bratislavy a je preradené pod Malacky ? , tak nie je to chyba schémy

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.