Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #138648:
nemusí, ale ak by sme vedeli obmedziť počet jezdných pruhov pre IAD, potom môžeme najprv vyskúšať ich nahradenie bus-pruhmi,
čo je však povážlivé, kroky vedenia mesta skôr smerujú k tomu, že upokojenie IAD na tejto línii bude riešené zvýšením na tri pruhy
Reply on: no.ev.di. #138647:
rekonštrukcia nadjazdu železnice by bola fajn, nepatrí mestu, MDPaTa ŽSR majú celkom iné priority,
autobusová L61 nie je nevyhnutná, ak mestu záleží na principiálnom riešení, potom je najvyšší èas na mimoúrovòové križovanie so železnicou, ÚP s tým poèíta na inom mieste,
áno, línia Trnavská - Rožòavská je posledná komunikácia, ale nie vo vzťahu k priestoru, je poslednou, èo do potreby to riešiť, ak príjmeme, že zmiernime IAD v tejto línii, tak treba predstaviť návrh kam ju chceme presmerovať, lebo dopravné toky na tejto línii sa neviažu na vnútromeské presuny medzi Trnavským mýtom a Zlatými prieskami v takom rozsahu, aby sa dalo oèakávať, že presunom do MHD by sa dosiahol výrazný úbytok,
okrem toho, treba definovať napojenie na súèasnú sieť, predpokladám, že na Krížnu, ale nie na Vajnorskú, èo by to asi urobilo s úprsavami dráhy a s priamym prúdom Šancova - Trnavská a následným odboèením na Bajkalskú a Drieòovu, došlo by k súbehu dvoch a možno i troch subsystémov, alebo by sme zrušili L205 èi presmerovali v rámci toho návrhu odboèenia na Tomášikovu a prehnali ju cez Gagarinovu a Prievozskú, bez oh¾adu na to, èo by to spravilo s obslužnosťou Svätoplukovej, Párièkovej atï, alebo by sme ju "poslali" po Ružinovskej v súbehu s elektrièkou? mohlo by sa zdať, že staèí, ak L205 bude konèiť pri zimáku spolu L212, je to vec prístupu - èo najmenej prestupov versus èo najmenej súbehov
Reply on: M3go #138666:
slovenskí alebo rakúski? Dali niekomu pokutu? Bol to motoráčik do Ganserndorfu alebo vlak do Viedne?
Reply on: intony #138661:
môže byť, ale potom by sa k električkovej linke neoplatilo žiadnu inú linku viesť do Vlčieho hrdla. Možno akurát tak zredukovanú L74, keď nosnú funkciu obsluhy pre Vlčie hrdlo bude plniť električka. Mimochodom dobre si mi nahral, lebo z tvojej trati na Landererovej by som ja robil odbočku na smer Košická a napojenie pri trhovisku na trať do Ružinova ? táto trať po Košickej je inak už dosť starý plán a boli k nej vyhotovené projekty ešte niekedy v 80-tych rokoch minulého storočia.
Reply on: slavius #138664:
veď to jak keby vypadlo Apollu z oka ? ešte aj ten nájazd na most z tej istej strany a podobného oblúka
Reply on: 810zssk #138621:
DNV-Marchegg by si sa čudoval minule tam došli dvaja "cvakači"
... že vraj bratislavské metro v roku 2009 .. a neni ani to 🙂
http://www.fmg.sk/modules.php?name=News&file=article&sid=1338&mode=&order=0&thold=0 goggled
Reply on: intony #138661:
Presne to bola moja idea, ktorú si mi zobral z jazyka či skôr klávesnice ☺
Dokonca by som trať ťahal do regiónu ako Wien-Baden lokalbahn.
...autistoV zo satelitných mestečiek.
Reply on: no.ev.di. #138659:
V poslednej dobe sa zas hovorí o rýchlostnej ceste R7 alebo sa hovorilo sa aj o rozvoji územia okolo Vlčieho hrdla. Ja by som teda radšej ako duplicitnú električku na Zlaté piesky videl trať v trase Pribinova/Landererova - Prístavná (variantne Dunajská - Mlynské nivy) - Slovnaftská - Kazanská - Dolné hony. Tiež P+R parkovisko niekde pri Slovnafstskej a tiež 1-2 nové železničné zastávky vo Vrakuni.
Išlo by o rýchlodrážnu trať a verím, že by ju využívalo aj zopár autistou zo šamorínskych satelitných mestečiek.
Vie niekto ako pokračuje rekonštrukcia Sanosov? Stále je jeden na pozemku odťahovacej služby a druhý v Petržalke?
Reply on: Ike #138657:
Bohužiaľ som skeptický v predpokladoch, že BID pomôže odbremeniť cesty od IAD (teda dúfam, ale v prípade Rožňavská - Trnavská tomu dávam minimum). Ide o to, že pri ceste na Rožňavskú za vozovňou alebo na Zlaté piesky môžeš využiť akurát tak L53 a 63 (aj L96, ktorá ale centrum míňa), ktorých intervaly a kapacita niesú to pravé orechové. Preto tam ľudia budú vždy chodiť autami a to či pôjde vlak každých 30min z TT do BA nebude nikoho zaujímať kto sa bude potrebovať dostať práve tam kde je premávka MHD takto chabá.
Reply on: Ike #138657:
odbočím od témy úvodom. Ak si spomínaš na návrh, ktorý zverejnil Majo, tak bol tam uvedený súhrnný interval pre električky 8//15. Keď sme tu dávnejšie pracovali s linkovým vedením električiek a ja som samozrejme nemohol chýbať medzi skúšajúcimi, tak som bol skritizovaný za to, že interval električky 8//15 v úseku Zátišie - Zlaté piesky je nedostatočný. Majo to tak spravil a akosi sa to prehliadlo... či sa vyťaženie električiek v danom úseku znížilo?
Reply on: no.ev.di. #138656:
ano, podľa mňa je riešenie, keby sa tu spravila rýchlodráha s dvoma-troma zastávkami, tak by to mohlo predstavovať trasu pre expresné električkové linky... Určite by to zatraktívnilo P+R od Trnavy... má to však veľa zádrhelov a otázku opodstatnenia keď už má byť BID
Reply on: Ike #138649:
práve preto, že sú to cesty I/61 a II/572. Električkou by sa dalo ísť už od Zlatých pieskov, čiže ľudia by tam mali k dispozicíí P+R. Tak by v prípade presmerovania tranzitnej dopravy z diaľnice sem bolo na danej komunikácií aspoň voľnejšie. Pri súčasnom stave, (ktorý je na prd) za prípadného presmerovania tranzitnej dopravy, by tam nastala ešte horšia situácia ako s električkou v strede komunikácie. Zatiaľ čo by sa aspoň tí čo by pohli rozumom mohli dostať do mesta električkou, zvyšok by stál v zápche. Takto máme síce tri pruhy k dispozícií ale v strede ulice nevyužitý priestor, kde by mohol premávať kapacitný dopravný prostriedok.
Reply on: S499.1023 #138654:
Však ale to spojenie vozovne Trnávka so zvyškom siete by nezaniklo. Cez Tomášikovu by sa šlo do novej vozovne v Prievoze a navyše v trase L50 by sa chodilo trolejbusmi - Ružinovská, Bajkalská (malý úsek), Trenčianska a napojenie na existujúcu sieť v obratisku Ružová dolina.

Chcem dodať aj to, že ty sám si mi hovoril, (resp. súhlasil si so mnou) že na Trnavskej by električka význam mala a je tam priestor a že so mnou súhlasíš. Keby si ma vtedy zarazil, tak by som v tom nepokračoval. Kreslím si v Google E. taký šotonávrh na nové električkové a trolejbusové trate, ale snažím sa ho čo najviac priblížiť uskutočnitelnej realite, takže som odtiaľ vyhodil asi 5rôznych variant a mám akurát tak dve, z toho robím len jeden a chcel by som ho s niekým aj prebrať aby sa na ten návrh dalo pozerať.
Reply on: no.ev.di. #138647:
Ak by sme mali takúto POSLEDNÚ komunikáciu v úplnej pustatine, bolo by treba tam postaviť električkovú trať, LEN aby sa to využilo??
Uvedomuješ si napríáklad, že trolejbusvá trať po Trnavskej okrem prepravy cestujúcich plní aj, a to dokonca najmä, úlohu spojenia vozovne so sieťou?
Reply on: no.ev.di. #138648:
U teba je problémom, že tot všetko nepíšeš z nejakého altruizmu ale z číreho egoizmu, lebo PRÁVE TERAZ nemáš auto. Len čo sa na nejaký črep zmôžeš, začneš sa dožadovať odbúravania kolón IAD.
Reply on: vlado13 #138646:
Šírka stredového pruhu je dostatočná. Mimoúrovňové križovanie so železnicou je jedno a tak či tak bude potrebné ho rekonštruovať.
Tréba si položiŤ otázku, či by mala trať v tomto koridore dostatočný dopravný význam, najmä od Tomášikovej ďalej.
Du.nč.o.-m navrhované presmerovanie trolejbusov je už úplná zvrátenosť.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.