Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Chcem sa opýtať či by malo význam budovanie električkovej trate od Trnavského mýta cez Trnavskú a Rožňavskú a spojenie s traťou na Zlaté piesky? Pričom by sa prevádzka trolejbusov zachovala v úseku Rádiová - Bulharská - Slovinská - Rožňavská a pokračovanie v novej trase cez Tomášikovu do Prievozu a cez Domové role do Vlčieho hrdla. Na túto trať by sa napájala trať OD Slimák - Riazanská - Tomášikova a Ružinovská - Bajkalská - Trenčianska (napojenie v obratisku Ružová dolina). Trolejbusy by tak v Trnávke len zvážali ľudí k električke a pokračovali, resp. jedna t-bus linka (int. 5/6/6//7-8) by pokračovala ako L50, ale v trolejbusovom variante, pričom by L50 nemusela existovať už naďalej. V trase OD Slimák - PCC - Tomášikova - Prievoz - Vlčie hrdlo - (predĺženie trate do Vrakune/P.Biskupíc). Celé to mám spracované v prehľadnej mapke, takže môžem poslať kto by mal záujem vidieť ďalšie riešenia súvisiace s týmito zmenami.
Reply on: Valec #138633:
mňa len fascinuje, že niekoľko odborníkov, čo si sadnú nad BID dajú na historický stav a proste vylúčia časť BA mimo BA. To robili pri pive?
Reply on: 810zssk #138563:
V tomto s tebou súhlasím a tiež sa obávam, že bratislavské metro by sa svojou zbytočnosťou vyrovnalo metru v Dnepropetrovsku. Ale aspoň by som tam nestál s otvorenou "hubou" keď som zistil, že mimo špičky na ich jedinej trase so šiestimi stanicami premáva len 1 (slovom jedna) súprava tvorená troma vozňami s cca 18 minútovým intervalom, ktorá vlastne tvorí napájač pre električkovú linku s celodenným intervalom 2-3 minúty. V špičke som sa síce neviezol, ale podľa dotupných informácií jazdia súpravy 2.

Re #138569 Isidor: To áno, ale tie ich Citelisy sú riadne vybrakované.

Re #138570 aquila: Obávam sa však, že peniaze by došli skôr ako by sa stavba dostala až za Dunaj. Však v 1988-89 sa začalo stavať a už v roku 1994 prišlo veľké redukovanie výkonov MHD.

Re #138580 AAA: Ak sa nemýlim, tak napríklad parížska metro linka 15.

Re #138600 Peon: http://www.emcard.sk/index.php?option=com_content&task=category§ionid=2&id=16&Itemid=43

Re #138622 Ike: Poviem opäť to, čo k zrušeniu bratislavských jednopásmových PCL. Je to historický stav a kým sa niekto nezačne dožadovať zmeny (zaujímavé, že okrajovým MČ vôbec nevadí, že ich občania sú z hľadiska PCL "druhotriednymi" obyvateľmi) tak o ňu nik nebude mať záujem.
Reply on: TeBeCe #138630:
DPB pozná zákony, ktoré sa vzťahujú na jeho činnosť ako ja astrofyziku ? vidno to na "megaúspešnom" tendri na klbáky a vidno to aj pri Citelisoch. Ešte aby niekto sa začal angažovať viac a máme aj po Meďákoch Capacity ak to niekto napadne v súvislostiach čo servíroval Braňo keď tu bol Capacity na skúškach "...pokúsime sa vysúťažiť práve tento typ vozidla." už vopred predznamenáva, že nepôjde o žiadnu súťaž ale dobre nastavený tender pre jedného uchádzača.
Reply on: AAA #138626:
asi to obec nepožaduje....
Reply on: AAA #138609:
ktovie ci to bol zamer, alebo nestastna nahoda, ze medzi vyprsanim predbezneho opatrenia a vydanim rozhodutia o kontrole uplynul prave jeden pracovny den, pocas ktoreho sa zmluva uzavrela...
Z k-reportu:
"Zdravím, v Trnave 18.10. (Nedeľa) bol videný okolo 11-tej hodiny neznámy typ autobusu (neviem či to bol Mercedes alebo Scania) trojdverák, z časti NP v striebornom laku. Neviete o čo sa jednalo alebo kam to išlo? Ďakujem za prípadnú odpoveď.
Bohužial som videl len bok vozidla, takže viac info nemám"

Takže pravdepodobne Záhradníkové Mercedesy sú už na ceste možno už aj v BA? ?
Reply on: luky133 #138627:
Neviem či to bol nápad Markízy, alebo dohoda v DPB, ale chválim že hovoril práve Derkay... ?
Tak práve bolo na Markíze o Citelisoch a zhodou náhod tam teraz nebol Záhradník (keď sa niečo zlé deje predsa nebude hovoriť), ale len jeho sused Derkay... ?
Reply on: Ike #138622:
Prečo tam nepremáva MHD?
Reply on: MatejBA #138624:
mohlo by tomu predísť aj zavedenie dopytového otvárania na všetkých vozidlách. Okrem TAMBUS, Ikarus a Karosa, kde takáto funkcia nie je, alebo bola ale bola odstránená, čo bola chyba. Podľa mňa je zbytočné, aby šoféri napr. na L92 a 95 otvárali všetky dvere keď sú ešte kdesi na Jantárovej ceste (na Lúkach), alebo na Betliarskej, je sedlo a na zastávke čaká pár ľudí, ktorí si nastúpia dvomi dverami. Takisto je to ráno smer z mesta a poobede do mesta, keď sú počty ľudí čakajúcich na spoje idúce týmito smermi menšie ako v opačnom smere. Na druhej strane je riadne proti zdraviu ak sú stále v autobuse pozatvárané všetky okná, vo vozidle sauna a ideálne miesto na šírenie baktérií ?
Reply on: luky133 #138623:
horsie je, ze aj ked kuria, tak najprv zavru predne dvere, nech oni su v teple, a zvysne nechaju casto este 10-20 sekund otvorene ?
Bolo by dobré vodičom povedať, že vonku je už zima a cestujúcim by padlo vhod kebyže zakúria... Čísla som si nezapamätal, ale zo 4 vozidiel, ktorými som dnes cestoval, bolo zapnuté kúrenie ven v jednom (električke)... A pochybujem, že napr. v takej 25Tr,Tedome by nefungovalo kúrenie (skôr sa vodiči mstia? ? ? ) alebo aj v takej električke by nebolo zlé ho zapnúť...
Reply on: 810zssk #138621:
No mne to je hlavne čudné kvôli tomu, že je aj zopár obyvateľov okolo stanice Devínske Jazero, ktorí tu majú trvalý pobyt a dokonca je toto územie z hľadiska dopravného značenia vymedzené ako územie obce Bratislava - Devínska Nová Ves, tak je to tak trocha diskriminácia obyvateľov ?
Reply on: Ike #138618:
Vseobecne je divne ze BID volako tuto stanicu ignoruje ako sucast BA (ani v experimente BID nie je integrovana).

Ja by som inak prial aj tarifnu integraciu tarifnych bodov Kittsee Gr. a Marchegg Gr., zda sa mi ze oba su na uzemi BA (resp. na jeho hranici) a znacne by to ulahcilo cestovanie s nadvaznym listkom do AT (je sice pravda ze listky pre usek Petrzalka-Kittsee Gr., resp. DNV-Marchegg Gr. realne nikto nekontroluje, ale aj tak...)...
Reply on: Peon #138600:
U clenov systemu EM Base: SAD Zilina, SAD Trencin, SAD Prievidza, MDS Povazska Bystrica, SAD Presov, SAD Poprad, SAD Michalovce, Eurobus Kosice, SAD Humenne, BUS Karpaty Stara Lubovna. Tiez si tam mozes dobit PCL u DPM Kosice a DPM Presov.
Reply on: Peon #138599:
Myslim ze pri SL kartach nema DPB prislusne data o uzivatelovi.

"Snáď do spustenia reálnej BID to kompetentní vyriešia..." - No musia najprv napojit SL a ZSSK citacky na system, lebo uz to bude musiet vediet dobijat aj tam.

"A snáď sa potom dožijeme aj možnosti kúpy PCL na BID cez internet. " - Ved potom ziadna BID v dnesnom zmysle nebude. PCL pre zony 100 a 101 bude automaticky platit na busoch SL a vlakoch.
Otázka:

Prečo sa nachádza Ž.zast. Devínske Jazero podľa BID MIMO Bratislavy, keď leží v obci Devínska Nová Ves a teda v okrese Bratislava IV.????

http://www.bid.sk/data/Image/mapy/mikroregiony%20bid.jpg
Reply on: Ivan3 #138584:
Bola tam nejaká rekonštrukcia cez leto, neviem, v akom stave je to teraz.
Reply on: no.ev.di. #138615:
Teba, lebo kvoli jednemu (ch)ujovi urazas celu MC (resp cast MC) a vobec ta netrapi, ze 75% ludom by stacil poriadny prestupny uzol na molecke (tj na urovni 21 storocia)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.