Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: AAA #138579:
Mňa by zaujímalo koľko ľudí pracujúcich v kancloch robí na DD. ? Možno dostávajú dáky príplatok. Istotne viem, že na DD alebo v KV bývajú: Záhradník, Kvecký, Derkay, Ďurčová a viem, že som ešte niekoho zabudol. ?

Re #138576 TeBeCe: Tak toto už vôbec nieje podozrivé... Škoda, že o tom nepíše žiadne médium aby sa vedelo čo robí toto vedenie.... Schválne porušili zákon a ešte to podali na súd... ?
Reply on: ufo #138571:
čo som čítal VAL sa už posunul vpred a niekde vo Francúzsku už tvorí NDS v pár mestách. A na dobu svojho vzniku bol celkom vyspelý ( napr. automatická prevádzka).
Reply on: TeBeCe #138567:
Ja som už posilňovanie 133 pochopil. To je vlastne služobný spoj pre kancelárske krysy domov na DD. ?
Reply on: 810zssk #138575:
A ako tomu zabráni mediátorka?
Reply on: 810zssk #138573:
No však bol by - však som napísal, že to by bol väčší problém, ako ten v centre.

Návozy fungujú, ale malo by to byť rýchlekšie a nie pomalšie, čo bude asi okrem jednej rannej hodiny, pre tých, čo nebývajú pri kanáli.
Reply on: luky1 #138574:
Ako chces bojovat proti tomu aby sa ti pasazier ktory spravodlivo dostal pokutu od slusneho revizora nestazoval?
Potrebu mediátorky zdôvodnil Záhradník stovkami sťažností, ktoré dostáva DPB. Nemal by sa radšej snažiť, aby tých sťažností bolo menej? Potom by sa nemusel skrývať za žiadnu nastrčenú "bútľavú vŕbu"...
Reply on: ufo #138571:
Ja hej.

"Ja skôr za väčší problém (ktorý vznikne, ak sa niekedy niečo v Petržalke postaví) považujem prestupy v Petržalke, keď sa ľudia budú musieť doviezť k tomu niečomu, čo tam bude." - Po prve, preco je to problem? Funguje to tak vsade na svete. Po druhe, keby bolo tazke metro tak tu tento problem nie je? Praveze si skor si viem predstavit v buducnosti vetvenie elektricky po Petrzalke ako vetvenie metra.
Reply on: aquila #138570:
Ja pointu chapem. Ale keby tam bolo to metro, tak je v otrasnom stave (o komforte dopravy by sme sa nemohli bavit), mozno na hranici prevadzkyschopnosti (ak nie za nou) a boli by tu tie prestupy na Safku. Mozes samozrejme argumentovat ze su tu aj teraz, ale potom by to bol takmer definitivne trvaly stav.

Jednoducho, metro by bolo bohapuste vyhodenie penazi von oknom.
Reply on: 810zssk #138568:
Ľahké metro - no ten VAL - letiskové vozíky si ako nosný systém z Petržalky nedokážem predstaviť.

No a keby museli prestupovať na električku - to by ako cestovali do Dúbravky, Rače alebo Ružinova všetci? Ja skôr za väčší problém (ktorý vznikne, ak sa niekedy niečo v Petržalke postaví) považujem prestupy v Petržalke, keď sa ľudia budú musieť doviezť k tomu niečomu, čo tam bude.
Reply on: 810zssk #138568:
pod tymto magoriatom nema perspektivu na rozvoj ani rebrinakova doprava ...

pointa je, ze keby tu bola cast trate dunaj - janikov dvor s depom v petrzalke a tunelom pod dunajom, tak sme vysmiaty ..

a ze by museli pri safku prestupovat.. hm a co robia teraz ?

dalej ty ako vidim zjadne nechapes tu pointu toho, ze je jedno ci sa to vola metro, elektricka, nosny system, lahke metor, je o tom ci to je alebo neni .. a my nemam presne kvoli ludom ako ty na tych klucovych miestach ani jedno ...
Reply on: Jezo #138557:
Ostrava vo februári kupovala Citelisy o 20-25 tisíc EUR za kus lacnejšie..toľko k akciovej cene 🙂
Reply on: aquila #138566:
Fajn. Takze chces povedat ze keby sme tu mali hnijuce metro, ktore by sa mozno blizilo hranici prevadzkyschopnosti, bol by stav lepsi?

Navyse, metro by nemalo perspektivu na rozvoj a nosnou by sa beztak vo vacsine casti stala elektricka. Navyse by ludia z metra museli prestupovat na elektricku. Rozhodnutie nebudovat tazke metro bolo jednoznacne spravne. Problem je ze sa nepostavilo ani lahke metro (resp. este lepsie elektricka).
Vyskierat sa z plagatov, to ide dobre capovi zahradnemu, ale aby zabezpecil aby sa dalo vecer dostat civilizovane zo zochovej na nabrezie k elektrickam, to ani bohovi. Radsej nezmyselne posilnovat 133 a davat pracu susedo z DD za nase peniaze:-/
Reply on: 810zssk #138565:
s takymto rozmyslanim mozeme ist rovno do rebrinakov ...
Reply on: aquila #138564:
Z jednoducheho dovodu. To metro by stalo niekolkonasobne viac ako bus a penazi by zrejme ovela viac nebolo.
Reply on: 810zssk #138563:
mno tak konkretizuj do akych vacsich sraciek by nas priviedla ako do tych terajsich, kde sa rozpadavaju aj autobusy ?
Reply on: aquila #138559:
Isto? Neviem kde vsetci beru presvedcenie ze keby sa v 80. rokoch postavilo metro tak by dnes bola MHD omnoho lepsia. Skor som toho nazoru ze existencia metra by nas priviedla len a len do vacsich s**ciek..
celkovo odporucam kuknut ..

http://www.metroweb.cz/diskuze/viewtopic.php?f=8&t=163

je tam kopu infos.. skor uz na zaplakanie ..

toto nam tu mohlo jazdit ..

http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=6156&mode=view

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.