Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #138568:
Ľahké metro - no ten VAL - letiskové vozíky si ako nosný systém z Petržalky nedokážem predstaviť.

No a keby museli prestupovať na električku - to by ako cestovali do Dúbravky, Rače alebo Ružinova všetci? Ja skôr za väčší problém (ktorý vznikne, ak sa niekedy niečo v Petržalke postaví) považujem prestupy v Petržalke, keď sa ľudia budú musieť doviezť k tomu niečomu, čo tam bude.
Reply on: 810zssk #138568:
pod tymto magoriatom nema perspektivu na rozvoj ani rebrinakova doprava ...

pointa je, ze keby tu bola cast trate dunaj - janikov dvor s depom v petrzalke a tunelom pod dunajom, tak sme vysmiaty ..

a ze by museli pri safku prestupovat.. hm a co robia teraz ?

dalej ty ako vidim zjadne nechapes tu pointu toho, ze je jedno ci sa to vola metro, elektricka, nosny system, lahke metor, je o tom ci to je alebo neni .. a my nemam presne kvoli ludom ako ty na tych klucovych miestach ani jedno ...
Reply on: Jezo #138557:
Ostrava vo februári kupovala Citelisy o 20-25 tisíc EUR za kus lacnejšie..toľko k akciovej cene 🙂
Reply on: aquila #138566:
Fajn. Takze chces povedat ze keby sme tu mali hnijuce metro, ktore by sa mozno blizilo hranici prevadzkyschopnosti, bol by stav lepsi?

Navyse, metro by nemalo perspektivu na rozvoj a nosnou by sa beztak vo vacsine casti stala elektricka. Navyse by ludia z metra museli prestupovat na elektricku. Rozhodnutie nebudovat tazke metro bolo jednoznacne spravne. Problem je ze sa nepostavilo ani lahke metro (resp. este lepsie elektricka).
Vyskierat sa z plagatov, to ide dobre capovi zahradnemu, ale aby zabezpecil aby sa dalo vecer dostat civilizovane zo zochovej na nabrezie k elektrickam, to ani bohovi. Radsej nezmyselne posilnovat 133 a davat pracu susedo z DD za nase peniaze:-/
Reply on: 810zssk #138565:
s takymto rozmyslanim mozeme ist rovno do rebrinakov ...
Reply on: aquila #138564:
Z jednoducheho dovodu. To metro by stalo niekolkonasobne viac ako bus a penazi by zrejme ovela viac nebolo.
Reply on: 810zssk #138563:
mno tak konkretizuj do akych vacsich sraciek by nas priviedla ako do tych terajsich, kde sa rozpadavaju aj autobusy ?
Reply on: aquila #138559:
Isto? Neviem kde vsetci beru presvedcenie ze keby sa v 80. rokoch postavilo metro tak by dnes bola MHD omnoho lepsia. Skor som toho nazoru ze existencia metra by nas priviedla len a len do vacsich s**ciek..
celkovo odporucam kuknut ..

http://www.metroweb.cz/diskuze/viewtopic.php?f=8&t=163

je tam kopu infos.. skor uz na zaplakanie ..

toto nam tu mohlo jazdit ..

http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=6156&mode=view
Reply on: aquila #138559:
Z akého dátumu to je?
Reply on: S499.1023 #138529:
tak nejako ..

z tohoto mi je ale vzdy smutno... za toto by som vedel vrazdit ..

http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=6074&mode=view
Reply on: Jezo #138557:
sranda, ze SAD Zvolen vypisal standardnu sutaz o par dni skor (6/2009), zmluvu (nahodou tiez s Corexom) uzavrel 5.10.2009 a o par dni uz ma 15 citelisov v kosiari. Akosik tam 6 - 9 mesiacov dodaciu dobu neviem napocitat ?
Reply on: Puki #138552:
Hlavne vodiči s ikarusmi by boli "veľmi radi" vytáčať sa v 90 stupňovej oparkovanej zákrute Dargovská - Gogoľova, kde musí 12m bus dosť často cúvať. ?
Reply on: Puki #138552:
tak zachádzajúce spoje by mohli mať označenie x99 a premávali by po trase: Technopol - Romanova - Markova - Jiráskova - Kopčany Sídlisko - Cint. Petržalka - Kúpalisko Matador - ŽST Petržalka - Hálova - Jungmannova - Farského - Muchovo nám.
Dobrý záhradník všetko presadí! Nemal by na tých bilboardoch skôr byť slogan Dobrý záhradník všetko pohnojí...? ?
Reply on: m@rtin #138469:
Ale to je demagogie. Pouluční kanalizace třeba není ani ve Varšavě a vlastně v ruském záboru Polska a přesto tam staví metro a kupují nové autobusy a tramvaje. Tak proč by nemohli i ve Velkém Varadínu? Jsem přesvědčený, že udělali dobře.
Reply on: MacGiver #138551:
To by bolo celkom idealne riešenie keby vybrané spoje L99 išli po Bratskej ulici rovno, potom odbočili k cintorínu Petržalka po Kaukazskej, Dargovskej, Gogoľovej a na Údernickej by sa napojili na svoju trasu. Teda zmena trasy by sa dotkla iba 1 zástavky na znamenie.
Problém by vznikol tou zachádzkou ten, že nasledujúca linka 99 by dobehla tú predošlú pri 7,5min. intervale...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.