Facelift je to, čo prebehlo edzi prvým prototypom NB18 a druhým prototypom NB18. Autobusy BN (CN...), proste autobusy koncepcie LE sú konnštrukčne úplne odlišné od autobusov koncepcie LF (Nb, NC...), tak nemôžu proste z ničoho nič NB mať karosériu z BN.
Ďalej to nemá cenu riešiť. Dva roky tu p94uješ a nenaučil si sa odtiaľto nič.
horel vôbec v Bratislave niekedy Ikarus 415 alebo Karosa B732? Zdá sa mi, že len kĺbové autobusy horeli, ak sa mýlim tak kľudne oprav, doplň, budem rád ?
Nerovnomerne velkosti zon boli aj v povodnom navrhu. Porovnaj napriklad zonu 620 (Cierna voda - jedina cast Chorvatskeho grobu!!) a 645 (Senec, Boldog, Turen, Velky Biel, Nova Dedinka)
fakt by to delenie šlo spraviť aj lepšie a som veľmi zvedavý ako bude vyzerať nová mapa BID s vyreslenými zónami. Ako som spomenul, tak niekde 7-8km zóna a niekde len jedna dedina akurát tak...
Pozeral už dakto rozdelenie obcí v BID podľa nového číslovania a hraníc zón? Podľa mňa tam je viacero somarín :
- v pásme 725 nájdete obce : Dunajská Lužná, Hamuliakovo, Kalinkovo, Miloslavov a Alžbetin Dvor, najväčšia vzdialenosť medzi obcami v tomto pásme je 8,3km (Hamuliakovo - Miloslavov)
- oproti vyššie uvedenému príkladu kontrastuje nasledovné :
Bernolákovo (620), Ivanka pri Dunaji (610), Zálesie a Most pri BA (710), Malinovo (720), pričom najväčšia vzdialenosť je 6,9km medzi Zálesím a Bernolákovom - a to prosím Bernolákovo a Ivanka pri Dunaji sú vzdialené od seba ani nie 1,5km, ale ani to nebránilo "odborníkom" aby ich pekne krásne dali do iných tarifných zón ?
Aká je vôbec v tomto logika, že niekto sa dostane do dediny vzdialenej 8,3km na jednopásmový lístok a niekto musí použiť 4pásmový pri jazde na 6,9km, len preto, že každá dedina ktorou autobus prechádza je v inom pásme
to kvapka nafta od nadrze manipulacny dotankuju vzdy do plna. atubous musi nieco odjazdit kym mu nafta klesne. je mozne aj to ze nedotiahnli dobre vieko alebo je zle tesnenie to robi kazdemu 2hemu ikarusu. to nic. pokial to neni pri motorovej casti nevsimat si to
Ahoj, spomínal si že v CP viedenskej električky sú okrem zastávok Bratislava, Kopčany a Videň uvádzané aj zastávky Berg-Hainburg-Gross Schwechat.
Nemohol by si mi napísať obojsmerný cestovnýporiadok s odchodmi so všetkých staníc, ktoré máš v tvojomarchívnom cp uvedené?
Ale u akého percenta liniek sú cez prázdniny redšie intervaly ako cez šk. rok a o koľko a či iba v čpičke alebo aj sedle (v sedle iba všetky el., z t-busov 201 202 208 a z busov 34 84..kdežto plno bus liniek premávajú iba cez prac. dni a cez víkend je podstatne väčšie percento obmedzenia oproti prac dňu ako prac dni prázdniny oproti šk. roku..)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.