Potrebu mediátorky zdôvodnil Záhradník stovkami sťažností, ktoré dostáva DPB. Nemal by sa radšej snažiť, aby tých sťažností bolo menej? Potom by sa nemusel skrývať za žiadnu nastrčenú "bútľavú vŕbu"...
"Ja skôr za väčší problém (ktorý vznikne, ak sa niekedy niečo v Petržalke postaví) považujem prestupy v Petržalke, keď sa ľudia budú musieť doviezť k tomu niečomu, čo tam bude." - Po prve, preco je to problem? Funguje to tak vsade na svete. Po druhe, keby bolo tazke metro tak tu tento problem nie je? Praveze si skor si viem predstavit v buducnosti vetvenie elektricky po Petrzalke ako vetvenie metra.
Ja pointu chapem. Ale keby tam bolo to metro, tak je v otrasnom stave (o komforte dopravy by sme sa nemohli bavit), mozno na hranici prevadzkyschopnosti (ak nie za nou) a boli by tu tie prestupy na Safku. Mozes samozrejme argumentovat ze su tu aj teraz, ale potom by to bol takmer definitivne trvaly stav.
Jednoducho, metro by bolo bohapuste vyhodenie penazi von oknom.
Ľahké metro - no ten VAL - letiskové vozíky si ako nosný systém z Petržalky nedokážem predstaviť.
No a keby museli prestupovať na električku - to by ako cestovali do Dúbravky, Rače alebo Ružinova všetci? Ja skôr za väčší problém (ktorý vznikne, ak sa niekedy niečo v Petržalke postaví) považujem prestupy v Petržalke, keď sa ľudia budú musieť doviezť k tomu niečomu, čo tam bude.
pod tymto magoriatom nema perspektivu na rozvoj ani rebrinakova doprava ...
pointa je, ze keby tu bola cast trate dunaj - janikov dvor s depom v petrzalke a tunelom pod dunajom, tak sme vysmiaty ..
a ze by museli pri safku prestupovat.. hm a co robia teraz ?
dalej ty ako vidim zjadne nechapes tu pointu toho, ze je jedno ci sa to vola metro, elektricka, nosny system, lahke metor, je o tom ci to je alebo neni .. a my nemam presne kvoli ludom ako ty na tych klucovych miestach ani jedno ...
Fajn. Takze chces povedat ze keby sme tu mali hnijuce metro, ktore by sa mozno blizilo hranici prevadzkyschopnosti, bol by stav lepsi?
Navyse, metro by nemalo perspektivu na rozvoj a nosnou by sa beztak vo vacsine casti stala elektricka. Navyse by ludia z metra museli prestupovat na elektricku. Rozhodnutie nebudovat tazke metro bolo jednoznacne spravne. Problem je ze sa nepostavilo ani lahke metro (resp. este lepsie elektricka).
Vyskierat sa z plagatov, to ide dobre capovi zahradnemu, ale aby zabezpecil aby sa dalo vecer dostat civilizovane zo zochovej na nabrezie k elektrickam, to ani bohovi. Radsej nezmyselne posilnovat 133 a davat pracu susedo z DD za nase peniaze:-/
Isto? Neviem kde vsetci beru presvedcenie ze keby sa v 80. rokoch postavilo metro tak by dnes bola MHD omnoho lepsia. Skor som toho nazoru ze existencia metra by nas priviedla len a len do vacsich s**ciek..
sranda, ze SAD Zvolen vypisal standardnu sutaz o par dni skor (6/2009), zmluvu (nahodou tiez s Corexom) uzavrel 5.10.2009 a o par dni uz ma 15 citelisov v kosiari. Akosik tam 6 - 9 mesiacov dodaciu dobu neviem napocitat ?
810zssk
"Ja skôr za väčší problém (ktorý vznikne, ak sa niekedy niečo v Petržalke postaví) považujem prestupy v Petržalke, keď sa ľudia budú musieť doviezť k tomu niečomu, čo tam bude." - Po prve, preco je to problem? Funguje to tak vsade na svete. Po druhe, keby bolo tazke metro tak tu tento problem nie je? Praveze si skor si viem predstavit v buducnosti vetvenie elektricky po Petrzalke ako vetvenie metra.