Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #137954:
a prečo v ňom zároveň aj neporušil/nezlúčil niektoré zastávky?
Reply on: luky1 #137889:
čiže 30 rokov je to Zahradník a zrazu si všimol dĺžeň, fajn človek ?
Re #137893 Petto: twinshity tak skoro nebude, ak vôbec bude... zatiaľ len znemožnili aspoň peší prechod z bottovej na asmn a tak to už asi aj ostane...
Re #137902 810zssk: a podľa čoho mu asi vydávali OP? žeby si nevšimol vlastné skomolené meno? potom je to ultrablb...
Re #137914 no.ev.di.: v ba novinách ti zase odpísali, že čistenie nezahŕňa tuším grafiti, a medzi riadkami ani umytie okien, utieranie dlážky, 1. fáza čistenia je predsa iba lepenie nálepiek 😉
Re #137927 TeBeCe: veď počkaj, možno sa dakedy ukecne a treskne, že v BA je 29 virtuálnych busov ?
Re #137936 kacka: to znamená, že tam treba hodiť zápalku, aby Kavecký či ktorý somár mohol hovoriť, že nevylučuje súvis s dátumom 11. september... ?
Reply on: 810zssk #137956:
Čiastočne súhlasím, čiastočne nie. Keď sa otvorí trať do Pet, potom je na to najlepšie linkové vedenie el. trempova dogma. (S maými úpravami).
Dokiaľ ale máme tie trate ktoré máme a chceme znížiť počet el. liniek, môžme do nekonečna diskutovať či interval 8 min a 2 linky na radiálu (v K.Vsi 5 liniek a Račianska od ŽST Vi 3 linky) alebo int. 4 min a jedna linka na radiálu (+ zahustiť Račiansku od ŽST Vi a K.Ves - tam "2,5 linky"). A k obom variantom má Dunčo milión päť návrhov (lebo to je defakto o dosť veľa kombináciách) a všetky môžme porovnávať zvažovať (akože o tom sa tu už popísalo veeeeeeľa strán a snáď už žiadna ďalšia nepribudne ?) a v zásade všetky sú rovnako dobré. ?
Reply on: Valec #137952:


Díky moc, to si kde našiel, A nemáš CP pôvodnej trate z centra emsta do Viedne?
Reply on: Valec #137952:
Ten GVD má rovnaký dizajn ako GVD z roku 1989/1990. ?
Reply on: Valec #137954:
Take typicky majovske. Snazi sa to zniet strasne mudro ale v konecnom dosledku to nic prevratne nie je (cim nevravim ze je to na nic, to urcite nie.. prekonava to jednoznacne kompletne vsetky duncoviny, ale na tr3mpho to proste nema)...
Reply on: Valec #137952:
Normalne mi je luto ked to vidim. Ta lokalka je moja asi najoblubenejsia trat v regione, skoda ze uz nechodi do stanice Engerau 😞
Majo zverejnil svoj dlho avizovaný návrh linkovanie električiek: http://www.mestskadoprava.net/index.php?mod=staticpages_view&page_id=364
Zo včera (streda, 7. 10. 2009) tu mám nejaké čiastočné sprostredkované informácie. Poobede na linke 83 pred zastávkou "Hroboňova" do hlavy poranilo cestujúcu (odpadnuté?) železo asi z horného vetráka, tiekla jej krv.

Vodič zavolal sanitku, ale keďže tým pádom musel podľa interných predpisov DPB odstaviť vozidlo na zastávke "Hroboňova", pani sa razom stala nepriateľkou väčšiny cestujúcich, ktorí dávali najavo, že oni sa ponáhľajú. ?

Následne ľudia prestúpili do 84-ky, kde začal cestu "spríjemňovať" svojim zapáraním do spolocestujúcich nejaký opitý alebo nadrogovaný man. Keďže zrazu musel autobus z nejakého dôvodu prudko zabrzdiť, zamieril si to rovno za vodičom si to "ručne-stručne vybaviť"...

Aj počas jazdy búchal na kabínku a nadával vodičovi. Ako to nakoniec dopadlo neviem... Inak taký ZV MAN alebo Tedom, tuším aj Citelis majú viac-menej otvorené kabíny vodičov, o prímestských autobusoch ani nehovorím...

Dnes poobede 2xxx na linke 34 musel na Štefánikovej pomerne prudko zabrzdiť. Až na semafóroch pri SAV prišla za vodičom starenka, že si udrela nohu či čo. Zavolanie sanitky však odmietla a na Sokolskej vystúpila.
Reply on: kuko1 #137950:
A horely:
3700,3702,3706 a 3707.
1216 a 1222 alebo 1224 ale to už niesu kraťasy.
Reply on: patrik #137948:
dik...okrem nich ešte nejaké kraťasy horeli?
Reply on: no.ev.di. #137946:
Karosy B732 co horeli: 2703, 3029
Reply on: no.ev.di. #137939:
Facelift je to, čo prebehlo edzi prvým prototypom NB18 a druhým prototypom NB18. Autobusy BN (CN...), proste autobusy koncepcie LE sú konnštrukčne úplne odlišné od autobusov koncepcie LF (Nb, NC...), tak nemôžu proste z ničoho nič NB mať karosériu z BN.
Ďalej to nemá cenu riešiť. Dva roky tu p94uješ a nenaučil si sa odtiaľto nič.
Reply on: klasIK #137944:
horel vôbec v Bratislave niekedy Ikarus 415 alebo Karosa B732? Zdá sa mi, že len kĺbové autobusy horeli, ak sa mýlim tak kľudne oprav, doplň, budem rád ?
Reply on: no.ev.di. #137940:
Nerovnomerne velkosti zon boli aj v povodnom navrhu. Porovnaj napriklad zonu 620 (Cierna voda - jedina cast Chorvatskeho grobu!!) a 645 (Senec, Boldog, Turen, Velky Biel, Nova Dedinka)
Reply on: kacka #137936:
To znamená, že do konca služby zhorí do tla. ? ?
Reply on: MatejBA #137942:
fakt by to delenie šlo spraviť aj lepšie a som veľmi zvedavý ako bude vyzerať nová mapa BID s vyreslenými zónami. Ako som spomenul, tak niekde 7-8km zóna a niekde len jedna dedina akurát tak...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.