to sú už "len" vyvolané náklady, a keďže sa nenašiel nikto, kto by bol schopný toto logo ználepkovať, musela sa "obetovať" nejaká spriaznená firma a spraviť to-ale účet som nikde nevidel, ani to, či bolo na lepenie nálepiek vypísané VK...
potom by ale bolo treba určite posilniť električky minimálne v smere z Rače do mesta. Takmer každé ráno v najkritickejšom čase sú plné už na Peknej ceste a to je na trase ešte aj Mladá garda... Viem o čom hovorím, z peknej cesty cestujem každé ráno. Najviac plná býva samozrejme 5, trojka chodieva trochu prázdnejšia (teda že cestujúci nevisia z okien ? ), ale tiež nie vždy.
tie zmeny som si spísal na papier, číslovanie liniek som si tak námatkovo podľa seba spravil. Na to, že BIDka bude mať 40 REGIO bus liniek, tak neviem prečo ich nemôžu dať do jedného stovkového radu
Pozri, mne to je rovnako u riti, pretože mne úplne stačí vlak... viac by ma zaujímali zmeny v záhorskej časti BID. Ale zareagujem - v prvom rade musím zdôrazniť, že som ju nikde nenavrhoval rušiť a už vôbec nie celú. Dal som ti iba do pozornosti súbehy medzi Čiližskou a Brodnou a medzi Pionierskou a Peknou cestou. Všetky body, okrem posledného (obsluha Krasňan), ktoré si spomenul, by sa dali obslúžiť aj v skrátenej trase Brodná - Pionierska.
Podľa mňa tá 22-ka pôjde okolo Vojenskej nemocnici na Patrónku (konečnú bude mať tak ako linky 38 a 43).
Alebo sa dovtedy zruší 36-ka a nebude ešte pre 34-ku prejazdná Dúbravská cesta, tak pôjde cez Polianky na Dúbravskú cestu (ale to by vynechala Tesco Lamač).
Alebo ak 211-ka pôjde z Patrónky k NOU každý deň, tak by teoreticky mohli 22-ku presmerovať k SÚSCH.
Alebo posilnia 20-ku (s tým, že možno by vybrané spoje v DNV boli len po "Na hriadkach" a tie by nešli cez Technické sklo) a 22-ku zrušia. Tak a dosť bolo sci-fi. ?
Ešte k tomu tvrdeniu ohľadom stability linkovania v Budapešti a Prahy. - Čo sa týka Budapešti, síce to viem akurát z čítania ale tvrdí to napr. aj táto stránka. Do Prahy chodím, tak tam niečo poznám i osobne. -Čo porovnávam mapy aj s pred 40rokov viacmenej električky v širšom centre jazdia po tých istých trasách -no, samozrejme mimo zrušených úsekov. Konkrétne napr. linka 12 chodí po trase Palmovka - Malá Strana - Smíchov minimálne od r. 1968. Aspoň čo som bol naposledy v Prahe to tak bolo, najbližšie tam idem o mesiac tak hádam sa ešte budem vyznať kde čo ide. ?
A samozrejme nemyslel som to zase tak že všetko navlas chodí stále rovnako -pribúdajú nové trate a pod.
To, že každého pol roka jazdí tá istá linka niekam inam asi si myslel skôr kôli výlukam ale to ide o zmeny dočasné, nie trvalé.
ok, mn je to u riti, ak chceš tak pre mňa za mňa nech zrušia 75, nech skrátia 28 a 29 po Molecku, aj tak nimi nechodím. Ak si myslíš, že teda že sú to podradné linky a sú nahraditeľné električkou a trolejbusmi...
Ak mám byť k tebe úprimný tak si trúba, lebo L75 premáva roky (predtým L109) a nie je za ňu žiadna náhrada a ani žiadna iná linka nepremáva v jej trase! Žiadny iný spoj nevykonáva tieto spojenia :
- odbočenie z Gagarinovej (zo smeru Vrakuňa) na Tomášikovu
- odbočenie z Tomášikovej (zo smeru Prievoz) na Ružinovskú
- vôbec jediná linka čo ide z Ružinovskej ulice na Bajkalskú!
- popri L50 je to jediná linka ktorá spája všetky tri východné električkové radiály
- jediná linka obsluhujúca Krasňany (električka obsluhuje bohužiaľ len spodnú časť, tí čo bývajú vyššie majú ťažší prístup k električke, obyvatelia DD už asi zabudli o čom to je takže DPB tá časť Krasňan nezaujíma)
Ja by som mal taky navrhu k L70. V spicke (hlavne rano) ked meska z Biskupic na Mileticke okolo 5 minut, tak by mohli nasadit skrateny medzispoj, ktory by chodil len od Noveho mostu po Pristavny most (Baumax), na velkom kruhovom objazde by sa otocil a siel naspet pod most.
MHD z Mileticky do Karlovky cestujem 10 rokov(na PCL), ked zrusuli L71 bol som z toho na nervy. 3 roky vypisujem DPB staznosti na meskanie L70, grafikon odvtedy posunuli mozno o 6 minut, pridali spoj navyse a aspon ze pod Novym mostom na prvej zastavke uz nemeska.
Napriek tomu nam s kamosom tento rok skoncila studentska elektricenka (3. stupen VS) a tak sme zacali chodit autom, kedze sa nam to viacej oplati (ak beriem do uvahy len benzin) a nemusime sa spoliehat na nevyspytatelnu L70 ci pomale spojenie trolejbusmi cez mesto.
Tak ucastnici sutaze o zmenu loga si vraj rozdelili 70 tisic korun. To je vsak len vrchol ladovca - logo sa nachadza takmer vsade (na vozidlach, na hlavickovych papieroch atd. ... a mozno aj na slipoch vedenia podniku) a zmenit ho je velmi nakladna vec. Toto som mal na mysli, ked som sa pytal, kolko to celkove stalo. Vie to niekto aspon priblizne?
a ešte k tomu malý OT: http://www.bratislavskenoviny.sk/doprava/nove-logo-dpb-by-malo-byt-moderne.html?page_id=55590
11.10.2007: "Vodiči bratislavskej mestskej hromadnej dopravy by mali mať jednotné a moderné oblečenie. Onedlho? začneme verejné obstarávanie na dodávateľa takejto služby. Zámerne hovorím o modernom oblečení?, pretože aj vzhľad pracovníkov MHD prispieva k celkovému imidžu podniku. V priebehu najbližších dní? vyhlásime verejnú súťaž na rovnošaty tak pre letné dni, ako aj pre chladnejšie obdobie. Na budúci rok? by mohli byť uniformy v MHD už realitou." povedal kandidát na VÚC s volebným sloganom - "Dodrem, dojeem, odídem"
nechce sa mi hľadať, ale ak ma pamäť neklame bola zaňho. bola vypísaná súťaž na logo s rozmermi strán 4:3 (1,33:1) - čo kruh jednoznačne spĺňa , a súčasťou toho pomeru tuším nemal byť názov DPB a.s.. vybrané (ocenené?) boli tri varianty a víťazný dostal tiež nejakú cenu (10 tis. Sk?) inak, toto dnešné logo nie je náhodou z polovice trasa 16tky?
intony