ale on je trtko trápny a ak ho ľudia zvolia tak je najvyšší čas odísť odtiaľto... Som zvedavý na čom presne on tak úmorne pracoval, že si to na tej stránke tak spisuje?! Skôr by som radšej poznal tých ľudí čo museli trpieť jeho a Kadnárove imbecilné úlety. Ďalej som zvedavý aj na toto - Keď sa niekde požaduje nová linka, alebo lepší interval, tak DPB argumentuje, že navýšenie vzkm nie je zo strany magistrátu schválené. V prípade KV ide všetko zázračne bez problémov, takže aj magistrát prispieva k tejto dá sa povedať mafiánskej hre? ☠
BH zabudol pripomenúť,že tie prvé SORy kúpil za peniaze čo boli na Tbusy,tie nohavice k uniformám NEMALI byť zo 100% polyesteru!!! A ešte taká maličkosť 14Tr 6313 !!! Hlavne, že prioritou sú Abusy!!!
A čítajte toto: http://branozahradnik.sk/praca-v-dpb.htm ? A nezabudnite aj druhú a tretiu stranu kde spomína zavedenie nových a liniek a posilnenenie liniek hlavne z KV. ?
Tak toto ma dostalo čo má Záhradník na svojom webe: "Zároveň som pôsobil aj ako miestny poslanec na úrovni mestskej časti, či ako mestský poslanec – mám preto blízko ku komunálnym problémom a viem, že kraj sa nesmie otočiť chrbtom mestám a obciam vo svojom teritóriu." ? ? ? On keď viedol/vedie DPB sa neobrátil ostatným chrbtom? ?
Mhm, a že 12 medzi tým jazdila do Hloubětína a neviem kam, na druhej strane je predĺžená na Barrandov, že si pravidelne prehadzujú konečné 15 a 5 na jednej strane, 1, 8 a 25 na druhej strane, to by som fakt stabilitou linkového vedenia nenazýval. Ani to, že pri každej zmene CP má ROPID niekoľkostránkové letáky o zenách tom,u nenasvedčuje.
A tá Budapešť na tejto stránke je pravda - treba sa pozrieť na dátum článku.
Že tu práve truľko, ktorý za hádam dva roky zúrivého diskutovania (=nadávania na všetko) nenasal ani trošku odbornosti, bude nazývať trúbou človeka, ktorý sa tej doprave seriózne venuje ? .
Okrem toho oevidentne nežerieš mäso (pdc).
V akom čase očakávaš stratu opodstatnenia a vymiznutie trolejbusov? Jedni už pred 50-70 rokmi očakávali stratu opodstatnenia električiek a dnes slávnostne otvárajú nové trate - najmä v istej krajine, kde obyvateľstvo konzumuje časti tiel obojživelníkov a mäkkýšov ako veľkú lahôdku.
Ja očakávam stratu opodstatnenia a vymiznutie trolejbusov až potom, čo bude v praxi RUTINNE využívaný palivový článok.
to sú už "len" vyvolané náklady, a keďže sa nenašiel nikto, kto by bol schopný toto logo ználepkovať, musela sa "obetovať" nejaká spriaznená firma a spraviť to-ale účet som nikde nevidel, ani to, či bolo na lepenie nálepiek vypísané VK...
potom by ale bolo treba určite posilniť električky minimálne v smere z Rače do mesta. Takmer každé ráno v najkritickejšom čase sú plné už na Peknej ceste a to je na trase ešte aj Mladá garda... Viem o čom hovorím, z peknej cesty cestujem každé ráno. Najviac plná býva samozrejme 5, trojka chodieva trochu prázdnejšia (teda že cestujúci nevisia z okien ? ), ale tiež nie vždy.
tie zmeny som si spísal na papier, číslovanie liniek som si tak námatkovo podľa seba spravil. Na to, že BIDka bude mať 40 REGIO bus liniek, tak neviem prečo ich nemôžu dať do jedného stovkového radu
Pozri, mne to je rovnako u riti, pretože mne úplne stačí vlak... viac by ma zaujímali zmeny v záhorskej časti BID. Ale zareagujem - v prvom rade musím zdôrazniť, že som ju nikde nenavrhoval rušiť a už vôbec nie celú. Dal som ti iba do pozornosti súbehy medzi Čiližskou a Brodnou a medzi Pionierskou a Peknou cestou. Všetky body, okrem posledného (obsluha Krasňan), ktoré si spomenul, by sa dali obslúžiť aj v skrátenej trase Brodná - Pionierska.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.