Reply on: luky133 #137751:
5 dverí, je úplne zbytočný fakt pre ktorý by sa nemal autobus kupovať. Keďže dobre vieme (aj ty to vieš) ako sa robí naša MHD - ak si cestujúci nedávajú pomaly umelé dýchanie, tak spoj nie je využitý. Takže pokiaľ nebudú vo vedení DPB ľudia, aj v jeho štruktúrach ľudia čo si stoja za tým čo povedia (nie, že každý rok sa menia vyhlásenia o tom aké tendre budú, na koľko kusov, aké typy a akým systémom sa bude uberať linkovanie,atď...) tak takéto vozidlá sa sem vyslovene hodia a nielen na L31+39. Napríklad aj L68 (vystupujúci na EUBA,v Ovsišti a Nivách by ti vedeli povedať prečo by padli vhod 5.dvere), L93 (prestup na Zochovej, Hodžko, Aupark), L98, L21. Na L95 by to bolo vhodné pre rýchly výstup z vozidla a možnosti stihnúť električku, v opačnom smere pre ľudí prestupujúcich na Farského na L84/99. Určite sú ale závažnejšie veci na autobuse ako to či má alebo nemá 5 dverí a síce : spoľahlivosť, údržba, cena, kvalita, design+ ochota výrobcu dodávať náhradné diely a ostatné veci čo ocenia DP a cestujúci.
S499.1023
Ako som už raz bol povedal, rozlišovanie trakcie medzi T a A je nielenže zbytočné, ale aj vyslovene kontraproduktívne.
Praha že má stabilné označovanie? To, že každého pol roka jazdí tá isdtá linka niekam inam, je stabiltia?
Budapešť má stabilné označovanie? Práve dnes, keď po dlhých desaťročiach stability boli krátko po sebe dve megazmeny?
Inak si napísal krásny príspevok, v ktorom si nepovedal prakticky nič (oblastné označovanie nemusí byť zlé ale v podstate je to blbosť, je dobré mať oddelene označené trakcie, aj keď sú s tým problémy atď.).