Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: AAA #137688:
Ale keby nemal ten hrb a mal by o jedny dvere menej, je celkom OK. Už som to tu spomínal, nevieš náhodou niečo o tej súťaži na zgenerálkovanie trolejbusov? Víťaz už mal byť známy a stále nič....
Reply on: no.ev.di. #137686:
MAtika mi moc nejde ? Tak mohlo by to byť aj tak ako píšeš, ale Solaris by sa občas hodil aj na takú 21-len teoreticky- prakticky nie, lebo by ich tam počmárali atď. Solarisy by sa výborne hodili na 50ku a 70ku- Citelisy sú fakt pekné, no 50ka si ráno vyžaduje viacej. Mohli by to skombinovať na 50ke: citelisy +solarisy + klbaky(plyniaky)
Reply on: AAA #137688:
mohli by sa prebudiť a všimnúť si, že priamo z ich výrobných liniek vychádza už celkom pohľadný autobus typu SOR NB 12 CITY - žeby na neho skúsili elektrovýzbroj?!
Reply on: Petto #137684:
SOLARIS utrpel v BA debakel z nasledujúcich dôvodov :
- DPB nevykonal žiadnu kontrolu toho čo prevzal a pochybujem, že vôbec také kontroly robí či už ide o SOR, Tedom, Citelis a ďalšie vozidlá čo sem prídu...
- DPB skočil na finančne lákavú ponuku ako osa na med, tak aj dopadol...
- Solaris má podiel viny vďaka lajdáckemu vyhotoveniu elektromontáže (alebo čo to bolo opisované, že každý autobus to má robené inak)
- Solaris v konečnom dôsledku využil lajdáckosti kontroly a plytkosti vedenia DPB, celkom logické (no nepredaj dačo čo môžeš a kupujúci si nevidí ďalej od nosu)
- Solaris vozidlo ešte riadne neotestoval a nedoladil niektoré chyby
Reply on: JohnyButrel #137687:
Ten voz vyzerá jak strašiak do maku. ?
Reply on: Petto #137684:
? Hej tiež si myslím. A páči sa mi že nie sú doničené(o.i.potagované) a nesmrdí v nich ? Bolo by naozaj super, keby tu boli Solarisy trolejbusy, samozrejme aj s kamerami. Horšia alternatíva nových Tr napr. je SOR TN 12 A ? http://www.autobusovenoviny.cz/image/2103/sor-tn-12-a.jpg
Reply on: JohnyButrel #137683:
napr. mohli kľudne premávať na L80, aby nemusela chodiť ráno tak často, ušetrili by sa šoféri nej. Keď uvažujem, že L80 má max. spojov do hodiny 15 (pri kapacite 70ľudí na krátky bus to je 1050os/h) a L88 so Solarisom (uvažujme, že ak to je niečo medzi klbákom (110os) a kraťasom, tak má kapacitu 90os) 8spojov do hodiny = 720os/h. Dokopy 1770, keby mali 80 aj 88 Solarisy, tak by to chcelo 20 spojov do hodiny, pričom by mohli obidve linky mať interval v rannej špičke 6min a prekladali by sa + poobede by obidve linky premávali v intervale 8min = preklad 4min.
Reply on: JohnyButrel #137682:
Ja s nimi cestujem takmer denne na 88, podľa mňa je to to najlepšie čo doma máme ?. Však možno sa ich dočkáme aspoň v podobe ŠKODA 27 TR,keď už nie ako abus
Oprava: DPB v predch.príspevku Re #137681 no.ev.di.: áno je to pekné a podla mna aj kvalitne vozidlo. Viem že 200 je nereálne, ale 100mohli v r.2006 kľudne objednať. Vojde sa tam dosť ľudí a je to také optimum medzi krátkym a dlhým busom. to že sa kazili, je jasné: všetko čo je nové sa zvykne občas kaziť: Ik435, solaris, citelis....Napr. včera na 50ke pri Trhovisku, okolo 16.35 smer Polus stál tam asi 3-4minúty vkuse, vodič s niekým telefonoval-asi dispečing, potom otvoril dvere a všetci vystúpili. ani neviem čo mu bolo.
Reply on: Petto #137679:
ano, myslel som si. Ale že nie DPB nič nechce mať spoločné so Solarisom, ale opačne. Proste solaris by chápal DPB ako nespokojného zákazníka, No DOPb by bral Solaris ako zlého obchodného partnera....No, to je teraz jedno. Mohol by to byť Solaris, to by bolo naozaj fajn, keby tu premávali.(cng aj naftové)
Reply on: JohnyButrel #137677:
kľudne by mohlo premávať aj viac 15m Solarisov. Podľa mňa by sa sem hodili dosť. Určite na linky kde premávajú kĺbové autobusy a v dlhých intervaloch.

Inak ak dojdú klbáky nebolo by od veci dať na L31+39 interval 5min a L39 v špičke posilniť na 15min interval, pričom medzi odchodmi L39 by premávala L31 každých 5min a stačilo by potom aj L94 točiť na Zochovej.
Reply on: no.ev.di. #137678:
Konkrétne naše 12xx Solarisy majú až 13 sedadiel bez schodu , Tedom C 12 detto + ešte 4 sklopné
Reply on: JohnyButrel #137677:
To máš odkiaľ, že to nemôžu byť Solarisy ??? Myslíš si, že Solaris už nechce mať nič spoločné s DPB ???
Reply on: ear4 #137674:
Solaris má na isto aspoň 9 miest na sedenie bez stupienku, niesom si istý koľko ich je medzi 2 a 3 dverami.
Reply on: JohnyButrel #137676:
škoda že tých plánovaných 100 klbakov nebudú Solarisy.
Reply on: ear4 #137674:
SOLARIS je skutočne velmi dobrý autobus, škoda že ich premáva len 21(22). Si pamätám keď sem dorazili Urbina, ako vo Večerníku ale aj inde písali : Solaris nahradil Ikarus.....Ani Zďaleka ho Nenahradil ❗ To by museli nakúpiť aspoň 200kusov aby došlo ku čiastočnej náhrade za Ikarusy, ani len 10% z tohto počtu. KEď horel 1216, Záhradník vyhlásil:....nie všetko, čo je lacné, je dobré. PRD! Solaris -jeden kus stál v prepočte okolo 9,5mil. korún, to také lacné nie je.
Reply on: matesko #137667:
si si tusim pomylil dobu a aj krajinu. ak si nespokojny a frustrovany zo svojej prace, nikto ta nenuti ju robit! dnes sa da aj sediet doma a poberat davky. a mozes nadavat akurat tak na to co prave ide v telke! Clovek sa az cuduje, co za h....o ho vezie rano do prace...
Reply on: no.ev.di. #137666:

k tym NP busom
- citelis > velmi zly, bezutesny interier, len 4(!!!) miesta na sedenie bez 'stupienku'
- tedom > prijemny interier, len to nejako klapoce vsade
- solaris > skvely interier, velmi prijemny, nic neklepoce, dobry podvozok (chodim solarismi kazdy den, pre cestujuceho to je oproti ostatnym NP busom DBP hotova luxusna limuzina)
- capacity > jediny bus, ktory ma kvalitu solarisu (z hladiska cestujuceho)
Reply on: matesko #137670:
Prosim ta blbce, povedz mi preco by vodicovi mal vadit bicykel vo voze, pokial je ten voz skoro prazdny?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.