Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: AAA #137817:
Pravda ?
Reply on: luky133 #137849:
BH zabudol pripomenúť,že tie prvé SORy kúpil za peniaze čo boli na Tbusy,tie nohavice k uniformám NEMALI byť zo 100% polyesteru!!! A ešte taká maličkosť 14Tr 6313 !!! Hlavne, že prioritou sú Abusy!!!
Reply on: luky133 #137849:
Vyzerá to byť skromný človek, keď ani linku 180 nespomenul... ?
A čítajte toto: http://branozahradnik.sk/praca-v-dpb.htm ? A nezabudnite aj druhú a tretiu stranu kde spomína zavedenie nových a liniek a posilnenenie liniek hlavne z KV. ?
Tak toto ma dostalo čo má Záhradník na svojom webe: "Zároveň som pôsobil aj ako miestny poslanec na úrovni mestskej časti, či ako mestský poslanec – mám preto blízko ku komunálnym problémom a viem, že kraj sa nesmie otočiť chrbtom mestám a obciam vo svojom teritóriu." ? ? ? On keď viedol/vedie DPB sa neobrátil ostatným chrbtom? ?
Reply on: Preßburg.Germane #137833:
Mhm, a že 12 medzi tým jazdila do Hloubětína a neviem kam, na druhej strane je predĺžená na Barrandov, že si pravidelne prehadzujú konečné 15 a 5 na jednej strane, 1, 8 a 25 na druhej strane, to by som fakt stabilitou linkového vedenia nenazýval. Ani to, že pri každej zmene CP má ROPID niekoľkostránkové letáky o zenách tom,u nenasvedčuje.
A tá Budapešť na tejto stránke je pravda - treba sa pozrieť na dátum článku.
Že tu práve truľko, ktorý za hádam dva roky zúrivého diskutovania (=nadávania na všetko) nenasal ani trošku odbornosti, bude nazývať trúbou človeka, ktorý sa tej doprave seriózne venuje ? .
Okrem toho oevidentne nežerieš mäso (pdc).
Reply on: Preßburg.Germane #137798:
V akom čase očakávaš stratu opodstatnenia a vymiznutie trolejbusov? Jedni už pred 50-70 rokmi očakávali stratu opodstatnenia električiek a dnes slávnostne otvárajú nové trate - najmä v istej krajine, kde obyvateľstvo konzumuje časti tiel obojživelníkov a mäkkýšov ako veľkú lahôdku.
Ja očakávam stratu opodstatnenia a vymiznutie trolejbusov až potom, čo bude v praxi RUTINNE využívaný palivový článok.
Reply on: vlado13 #137803:
Héééj? To je veľmi jednoduchá predstava. V skutočnosti musí byť zatrávnenie úplne oddelené od traťového zvršku.
Reply on: vlado13 #137800:
A čo takto prepojiť dlhodielske linky s devínskymi, čím by sme eliminovali potrebu otočky a výrazne zlepšili dopravnú obslužnosť Devína ? ?
Reply on: anbis #137839:
Najlepšie by bolo, aby sa eliny točili na Račku 🙂
Reply on: luky1 #137829:
to sú už "len" vyvolané náklady, a keďže sa nenašiel nikto, kto by bol schopný toto logo ználepkovať, musela sa "obetovať" nejaká spriaznená firma a spraviť to-ale účet som nikde nevidel, ani to, či bolo na lepenie nálepiek vypísané VK...
Reply on: Peon #137834:
pekné sci-fi a tak skoro skončilo ?
Reply on: intony #137836:
potom by ale bolo treba určite posilniť električky minimálne v smere z Rače do mesta. Takmer každé ráno v najkritickejšom čase sú plné už na Peknej ceste a to je na trase ešte aj Mladá garda... Viem o čom hovorím, z peknej cesty cestujem každé ráno. Najviac plná býva samozrejme 5, trojka chodieva trochu prázdnejšia (teda že cestujúci nevisia z okien ? ), ale tiež nie vždy.
Reply on: Andy #137832:
Práve preto mi súbehy trolejbusov / električiek / autobusov veľmi nevadia ?
Reply on: intony #137836:
tie zmeny som si spísal na papier, číslovanie liniek som si tak námatkovo podľa seba spravil. Na to, že BIDka bude mať 40 REGIO bus liniek, tak neviem prečo ich nemôžu dať do jedného stovkového radu
Reply on: no.ev.di. #137831:
Pozri, mne to je rovnako u riti, pretože mne úplne stačí vlak... viac by ma zaujímali zmeny v záhorskej časti BID. Ale zareagujem - v prvom rade musím zdôrazniť, že som ju nikde nenavrhoval rušiť a už vôbec nie celú. Dal som ti iba do pozornosti súbehy medzi Čiližskou a Brodnou a medzi Pionierskou a Peknou cestou. Všetky body, okrem posledného (obsluha Krasňan), ktoré si spomenul, by sa dali obslúžiť aj v skrátenej trase Brodná - Pionierska.
Zaujíma sa tu niekto vôbec o zmeny, ktoré sa vykonali v pláne BID?
Reply on: vlado13 #137807:
Podľa mňa tá 22-ka pôjde okolo Vojenskej nemocnici na Patrónku (konečnú bude mať tak ako linky 38 a 43).

Alebo sa dovtedy zruší 36-ka a nebude ešte pre 34-ku prejazdná Dúbravská cesta, tak pôjde cez Polianky na Dúbravskú cestu (ale to by vynechala Tesco Lamač).

Alebo ak 211-ka pôjde z Patrónky k NOU každý deň, tak by teoreticky mohli 22-ku presmerovať k SÚSCH.

Alebo posilnia 20-ku (s tým, že možno by vybrané spoje v DNV boli len po "Na hriadkach" a tie by nešli cez Technické sklo) a 22-ku zrušia. Tak a dosť bolo sci-fi. ?
Preßburg.Germane

Preßburg.Germane

Reply on: S499.1023 #137739:

Ešte k tomu tvrdeniu ohľadom stability linkovania v Budapešti a Prahy. - Čo sa týka Budapešti, síce to viem akurát z čítania ale tvrdí to napr. aj táto stránka. Do Prahy chodím, tak tam niečo poznám i osobne. -Čo porovnávam mapy aj s pred 40rokov viacmenej električky v širšom centre jazdia po tých istých trasách -no, samozrejme mimo zrušených úsekov. Konkrétne napr. linka 12 chodí po trase Palmovka - Malá Strana - Smíchov minimálne od r. 1968. Aspoň čo som bol naposledy v Prahe to tak bolo, najbližšie tam idem o mesiac tak hádam sa ešte budem vyznať kde čo ide. ?
A samozrejme nemyslel som to zase tak že všetko navlas chodí stále rovnako -pribúdajú nové trate a pod.
To, že každého pol roka jazdí tá istá linka niekam inam asi si myslel skôr kôli výlukam ale to ide o zmeny dočasné, nie trvalé.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.