mňa netreba presvedčovať o plytvaní, neobsahujem súbeh L133 s električkou, beriem ho ako skutočnosť, ktorá jednej časti cestujúcich vyhovuje a druhej časti nevyhovuje, a to nielen pre plytvanie vozmi,
už som počul aj takú poznámku, že keď už chodí za Nový most, môže chodiť až k AS MN, aby sa tam dalo prestúpiť na L202, 205 či 208, tiež na L21 či 210 a nimi ľahko na Krížnu i na Rač. mýto, kde sa zase dá prestupovať na električky, lebo pri odstavenom tuneli to trvá veľmi dlho,
jednoducho ľudia majú rôzne chute a nápady,
prosím brzdiť, nikde som nenaznačil potrebu rušiť, ak súbeh exsituje, iba som uviedol, že okrem všeobecného princípu - bez súbehov, treba brať ohľad na niektoré špecifiká, začal som L28 a 29, keďže sa vyskytol zvláštny argument o malom %-om rozsahu súbehu v porovnaní s L133, tak som uviedol iný príklad,
teraz je to zrazu o spojení Patrónky s Kramármi, dosť pochybujem, že kvôli tomu ide L22 až na Hriadky, ale možno sa mýlim,
čo sa bude diať s L22 potom, až sa podarí zatrolejovať spojnicu Nemocnica MO - Patrónka - Limbová? skončí pri TESCU v LA? alebo dostane výnimku a bude sa točiť v križovatke Patrónka? alebo nejaké ešete väčšie prekvapenie?
Si riadne zavesil teraz.. akože ľudia sa tam teraz nedostanú? Normálne sa dostanú tak ako vždy, len od budúceho roka, vzhľadom na novovybudovanú spojku od Vojenskej na Patrónku, bude možné viesť linku 211 celodenne.
dovolím si ťa poopraviť s tým Brnom - číslovanie trolejbusov začína linkou 25 a končí L39. Autobusy začínajú 40 a pokračujú po 99 (90-99 sú nočáky) a regiobusy začínajú od 100 po 999
Tu ide hlavne o to, že pri skrátení 28 a 29 by sa s vozmi nestalo nič, počet vozov by ostal rovnaký, teda v rannej špičke by z 28 zmizol jeden voz, ale 133 je najväčšie plytvanie vozami aké len mohlo byť ?
Od budúceho roka?! A kto bude čakať 3/4 roka? Ľudia sa tam potrebujú dostať teraz a nielen pacienti ale aj zamestanci. Takisto môžeme povedať ľuďom na DD, že L133 nemusí premávať, že za 3roky bude trolejbusová sieť na DD spojená so zvyškom a musia si vystačiť s prestupom L33/tram, alebo zrušiť L95 a povedať, že o dva roky bude električka... ľudia nemajú ani najmenší dôvod veriť sľubom, že niečo bude, keď nie je nič...
prečo na Molecke? ako by sa odtiaľ L28 a 29 jednoducho vrátili na Devínsku?
neviem, či ste zažili, keď L28 chodila na Hviezdoslavovo nám., a to električka L7 chodila do KV za kostol sv. Michala po dnešnú odbočku k poliklinike, Devínčania mali priame spojenie do centra, vtedy sa nad súbehmi veľa neuvažovalo, toto tradičné spojenie pretrvalo
133 nie je tak čisto predvolebná spúšťala sa ešte v roku 2006 vtedy ešte nebol Záhradník vo vedení, ale ja som zvedavný na nový CP 133... Ten bude možno nabudúci týždeň a predpokladám skoršie začatie premávky a silnejšie intervaly ráno, ale no som zvedavý a snáď to nepreženú...
-s tým odlišným označením autobusov a trolejbusov som to písal v tom zmysle, že to môže mať určité výhody aj nevýhody tak ako koniec-koncov všetko. Inak, ja osobne, tiež v tom opodstatnenie veľmi nevidím pre T mať zvlášť číselný rad z praktického hľadiska. Je to skorej otázka estetiky, že niektorý podnik má linky zatriedené podľa trakcií a iný nie.
Pre prevádzku, než spôsob číslovania, je omnoho dôležitejšie aby boli v premávke moderné vozidlá v dobrom technickom stave, dostatočné intervaly a pod. ...
Inak tiež pravda, vyznelo by komicky ak by pri výluke boli nasadzované autobusy na nejakú inak T-linku a malo by to stále označenie napr. T71 .
Keď sa človek nad tým zamyslí tak trend by mal byť A a T skôr zlučovať do jedného číselného radu už aj preto lebo trolejbusy aj tak postupne stratia opodstatnenie a časom vymiznú z miest.
No v súčastnosti, predsa len vačšina aspoň tých vačších miest má zaužívané trakcie odlišovať. Vminule som aj mylne napísal, že všetky mestá SR + CZ majú Trolejbusy zvlášť čís. rad, tak by som aj ako opravu tu teraz uviedol:
Chomutov + Jirkov - A a T číslované zvlášť, T od 20vyššie
Teplice - A a T číslované zvlášť, T po 20
Mariánske Lázne - tiež v podstate zvlášť , T po 10
Plzeň - A a T číslované zvlášť , T 11 - 19
České Budejovice - A a T číslovanie zlúčené v jednom rade
Pardubice - A a T číslovanie zlúčené v jednom rade
Hradec králové - A a T číslovanie zlúčené v jednom rade (aj keď medzi T je len pripletená A linka 5)
Jihlava - označenie T liniek zvlášť písmenami
Opava - A a T číslovanie zlúčené v jednom rade v rámci ODIS ( tu je pripletená medzi A linky T L221
Ostrava - A a T číslované zvlášť, T od 100 vyššie
Zlín - A a T číslované zvlášť, T po 20
Brno - A a T číslované zvlášť, T 20 - 29
Bratislava - A a T zvlášť - poznáme
Žilina - A a T číslovanie teraz už zvlášť, T po 20
Banská Bystrica - A a T číslované zvlášť, T 1 - 9
Prešov - A a T číslovanie zlúčené v jednom rade ( medzi A je len pripletená T linka 38)
Košice - A a T číslované zvlášť, T 71 - 79
L22?! A po jej zrušení by ako chodili ľudia z Patrónky na Kramáre?! To ako môžeš porovnávať stálicu, rokmi overenú linku, ktorá ešte prebrala funkciu po L49 s volebnou L133. Kvôli tej poondiatej L133 komplikujú cestovanie invalidom na L88 a 96. Viem čo hovorím, videl som ako sa nestačila pani s dcérou na vozíčku diviť, že došla na L96 Karosa B741 CNG...
mal som tú česť ísť L51...nádherne blbá trasa v úseku Hálkova - Polus ? dakto by umrel keby L51 zastavovala tam kde L50. Ak by dakto chcel vedieť tak Polus má aj druhú bránu rovno pri prechode k zastávke kde stoja L98 a 50, fakt čistý amaterizmus toto a som myslel, že si robí dakto srandu keď som to videl na mape a ste mi to tu hovorili, alebo aspoň som dúfal, že je to odstránené. Nestačím sa diviť aké magoriny dokáže DPB vyprodukovať ? mimochodom tá obchádzka je des, sme sa posúvali po 10m, ba ani to nie, bezohľadní šoféri áut, neuhnú autobusu ani o mm ? a navyše SOR B 9.5 z roku 2005 #3528 a teda zvuk motora, alebo čo to bolo z popod podlahy ako keby bus prežil desaťročie ?
Devím som použil ako príklad, kde by to išlo, ale "cena" by bola neúmerná, neviem, či je dôležitý hodinový údaj, ak jedna premáva len v špičke a druhá celý deň,
čo taká L22, ktorá má súbeh aj s električkami, aj s t-busmi, tá má asi tých % súbehu dosť na porovnanie s L133,
tým nechcem povedať, že L133 je šťastným riešením, ale pre DD to má funkciu "odmeny" za roky trpezlivosti, iste, B.Z. za to očakáva svoju "odmenu", ale taký je už život v malom meste a KV i s DD to je také naše malé mesto - naši volia našich a len tých príšelcov, za ktorými stoja naši rodáci, najlepšie takí, čo sú 3. generáciou bývajúcou tu u nás,
no v BID sa teda toho riadne pomenilo a nejde mi do hlavy prečo na Záhorí je presne 13 tarifných pásiem s jednou dedinou, 7 má dve dediny/obce... naproti tomu v rade 5xx sú len Svätý Jur, Vištuk a Blatné osamotené v pásme, v ostatných zónach sú osamotené len Bernolákovo, Ivanka pri Dunaji, Hurbanova Ves, Rovinka a Vlky. Pri Ivanke a Bernolákove ma napadá otázka, že ako tie dve dediny čo sú od seba minimálne vzdialené mohli tí magori dať do dvoch separátnych pásiem?!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Preßburg.Germane
-s tým odlišným označením autobusov a trolejbusov som to písal v tom zmysle, že to môže mať určité výhody aj nevýhody tak ako koniec-koncov všetko. Inak, ja osobne, tiež v tom opodstatnenie veľmi nevidím pre T mať zvlášť číselný rad z praktického hľadiska. Je to skorej otázka estetiky, že niektorý podnik má linky zatriedené podľa trakcií a iný nie.
Pre prevádzku, než spôsob číslovania, je omnoho dôležitejšie aby boli v premávke moderné vozidlá v dobrom technickom stave, dostatočné intervaly a pod. ...
Inak tiež pravda, vyznelo by komicky ak by pri výluke boli nasadzované autobusy na nejakú inak T-linku a malo by to stále označenie napr. T71 .
Keď sa človek nad tým zamyslí tak trend by mal byť A a T skôr zlučovať do jedného číselného radu už aj preto lebo trolejbusy aj tak postupne stratia opodstatnenie a časom vymiznú z miest.
No v súčastnosti, predsa len vačšina aspoň tých vačších miest má zaužívané trakcie odlišovať. Vminule som aj mylne napísal, že všetky mestá SR + CZ majú Trolejbusy zvlášť čís. rad, tak by som aj ako opravu tu teraz uviedol:
Chomutov + Jirkov - A a T číslované zvlášť, T od 20vyššie
Teplice - A a T číslované zvlášť, T po 20
Mariánske Lázne - tiež v podstate zvlášť , T po 10
Plzeň - A a T číslované zvlášť , T 11 - 19
České Budejovice - A a T číslovanie zlúčené v jednom rade
Pardubice - A a T číslovanie zlúčené v jednom rade
Hradec králové - A a T číslovanie zlúčené v jednom rade (aj keď medzi T je len pripletená A linka 5)
Jihlava - označenie T liniek zvlášť písmenami
Opava - A a T číslovanie zlúčené v jednom rade v rámci ODIS ( tu je pripletená medzi A linky T L221
Ostrava - A a T číslované zvlášť, T od 100 vyššie
Zlín - A a T číslované zvlášť, T po 20
Brno - A a T číslované zvlášť, T 20 - 29
Bratislava - A a T zvlášť - poznáme
Žilina - A a T číslovanie teraz už zvlášť, T po 20
Banská Bystrica - A a T číslované zvlášť, T 1 - 9
Prešov - A a T číslovanie zlúčené v jednom rade ( medzi A je len pripletená T linka 38)
Košice - A a T číslované zvlášť, T 71 - 79
Tak hádam som na nič nezabudol.