Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: AAA #137815:
Uz len kvoli tym billboardom by som ho nevolil... Este si precitam jeho program a mozno zmenim nazor...
Reply on: vlado13 #137750:
len aby niekto z DPB ešte do konca volebného obdobia nestihol dostať geaniálny nápad na jej vybudovanie (samozrejme, nie naraz, ale aby sa to prerábalo aspoň 2-3 krát, veď je kríza)
Re #137752 luky133: to ešte neznamená, že "Dobrý Záhradník, dobrý DPB, bojovník proti kríze" by zaplatenie pokuty 1000 € nekomentoval tým, "že sa znížili finančné prostriedky na kúpu busov" prípadne na vybudovanie trate do Pe ? (samozrejme, že "zvyšok" do ceny busu by sa už niekde "stratil")
Re #137753 810zssk: som za Pe, už by sa patrilo, aby sme aj my mali, keď už nie nové Tedomy/Citelisy, tak aspoň nejaké "staré" Mercedesy 😉
Re #137754 810zssk: Bajan, Frešo, Beňo, Zahradník... to je fakt bohovský výber... už tam chýba iba Fero Taraba z akcie "piata žena" ?
Re #137760 bubino: a všeodborník Branko Zahradník k tomu nejaké vyjadrenie nedodá? ☺
Re #137771 drink: a ešte: "hlasujte, posielajte smsky na číslo xy" ?
Re #137783 TeBeCe: "z vlastných zdrojov" to akože z peňazí DPB? ?
Re #137787 810zssk: možnože si myslela, že je to už zokruhované aj na druhej strane-nejaký návštevník z budúcnosti 🙂
Re #137799 luky133: interval 2 minúty a každý druhý spoj zdvojený - myslíš, že DPBZ pred voľbami dokáže dosiahnuť ešte viac? ?
Reply on: no.ev.di. #137796:
a 75? Tá by tiež mohla mohla byť iba v úseku Kukučínova - Gagarinova (do Krasňan miesto nej 51), napiek tomu chodí v pomerne dlhom súbehu s električkami i trolejbusmi.
Reply on: JamaVOku #137802:
Do neba volajúca blbosť je, že na špičkovú linku dávame najnovšie vozy, kde je údržba v cene prenájmu.
Reply on: Preßburg.Germane #137798:
"Keď sa človek nad tým zamyslí tak trend by mal byť A a T skôr zlučovať do jedného číselného radu už aj preto lebo trolejbusy aj tak postupne stratia opodstatnenie a časom vymiznú z miest. " S tým si dovolím nesúhlasiť. Trolejbusy tak skoro nevymiznú, lebo alternatívne palivá za rozumnú cenu, ktoré by boli ku krajine a prostrediu v mieste jazdy dopravného prostriedku tak šetrné ako elektrická energia, sa budú vyvíjať ešte roky.
Reply on: 810zssk #137754:
Frešo je lepší.
Reply on: 810zssk #137753:
Alebo Lamač, Kramáre, "koniec" Starého Mesta na Patrónke. ?
Reply on: S499.1023 #137748:
Aha, ja som myslel, že na sériách SUCS, boli 1+1 montované už pôvodne pre ZSSR.
Reply on: S499.1023 #137744:
Ale to som bral, že každý to pochopí ako samozrejmosť.
Reply on: vlado13 #137809:
Nebolo by od veci keby potiahli 133ku ažýk ASMN ,lebo spoliehat sa na úžasnú 70ku sa ozaj nedá !!! ( sedlo 15,špička 12 minút ? )
Reply on: Petto #137808:
vďaka za info
Reply on: JamaVOku #137802:
mňa netreba presvedčovať o plytvaní, neobsahujem súbeh L133 s električkou, beriem ho ako skutočnosť, ktorá jednej časti cestujúcich vyhovuje a druhej časti nevyhovuje, a to nielen pre plytvanie vozmi,
už som počul aj takú poznámku, že keď už chodí za Nový most, môže chodiť až k AS MN, aby sa tam dalo prestúpiť na L202, 205 či 208, tiež na L21 či 210 a nimi ľahko na Krížnu i na Rač. mýto, kde sa zase dá prestupovať na električky, lebo pri odstavenom tuneli to trvá veľmi dlho,
jednoducho ľudia majú rôzne chute a nápady,
Reply on: vlado13 #137807:
ADD nemocnica MO už o5 zmenila názov - už je to Nemocnica sv. Michala - Nemocnica min. vnútra ( policajná ) ?
Reply on: no.ev.di. #137796:
prosím brzdiť, nikde som nenaznačil potrebu rušiť, ak súbeh exsituje, iba som uviedol, že okrem všeobecného princípu - bez súbehov, treba brať ohľad na niektoré špecifiká, začal som L28 a 29, keďže sa vyskytol zvláštny argument o malom %-om rozsahu súbehu v porovnaní s L133, tak som uviedol iný príklad,
teraz je to zrazu o spojení Patrónky s Kramármi, dosť pochybujem, že kvôli tomu ide L22 až na Hriadky, ale možno sa mýlim,
čo sa bude diať s L22 potom, až sa podarí zatrolejovať spojnicu Nemocnica MO - Patrónka - Limbová? skončí pri TESCU v LA? alebo dostane výnimku a bude sa točiť v križovatke Patrónka? alebo nejaké ešete väčšie prekvapenie?
Reply on: Solider #137805:
Predovšetkým to bude hlavne L212, podľa mňa potom už L211 nebude treba, keďže L22 na NOÚ bude premávať stále.
Reply on: no.ev.di. #137801:
Si riadne zavesil teraz.. akože ľudia sa tam teraz nedostanú? Normálne sa dostanú tak ako vždy, len od budúceho roka, vzhľadom na novovybudovanú spojku od Vojenskej na Patrónku, bude možné viesť linku 211 celodenne.
Reply on: Preßburg.Germane #137798:
dovolím si ťa poopraviť s tým Brnom - číslovanie trolejbusov začína linkou 25 a končí L39. Autobusy začínajú 40 a pokračujú po 99 (90-99 sú nočáky) a regiobusy začínajú od 100 po 999
Reply on: Jezo #137780:
spoodk vymeniť netreba, k zemine a vysiatiu trávy by sa žiadalo nejaké zavlažovacie zariadenie
Reply on: vlado13 #137800:
Tu ide hlavne o to, že pri skrátení 28 a 29 by sa s vozmi nestalo nič, počet vozov by ostal rovnaký, teda v rannej špičke by z 28 zmizol jeden voz, ale 133 je najväčšie plytvanie vozami aké len mohlo byť ?
Reply on: Solider #137797:
Od budúceho roka?! A kto bude čakať 3/4 roka? Ľudia sa tam potrebujú dostať teraz a nielen pacienti ale aj zamestanci. Takisto môžeme povedať ľuďom na DD, že L133 nemusí premávať, že za 3roky bude trolejbusová sieť na DD spojená so zvyškom a musia si vystačiť s prestupom L33/tram, alebo zrušiť L95 a povedať, že o dva roky bude električka... ľudia nemajú ani najmenší dôvod veriť sľubom, že niečo bude, keď nie je nič...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.