SOI nedáva vysoké pokuty príveže DPB by možno dostal tak do 1000€ a najvyšiu môže dať niečo cez 68 000€ čo taktiež nie je hodnota autobusu, ale tú dáva len pri neustálom porušovaní napr. tú dostával často SkyEurope.
Napr.: "Prvých dvanásť vozidiel prišlo súčasne s poslednou sériou Karos B 741, pretože Karosa v roku 1995 nemohla okamžite dodať väčšiu dodávku, a preto bol oslovený aj maďarský Ikarus." alebo "Nakoľko Karosa nebola schopná dodať v roku 1995 väčšiu sériu vozidiel, podnik sa rozhodol kúpiť Ikarusy 435, ktoré nakoniec zvolil aj v nasledujúcich rokoch." A za tým, že 5 dverí je totálna zbytočnosť si stojím. Je to každého osobný názor ale 5 dverí sa rovná menej sedadiel a radšej budem sedieť 30 min cestou ako stáť 30min a trmácať sa na kvalitných BA cestách za protihodnotu o pár sekúnd urýchleného výstupu a nástupu. 5-dverový Sor je zbytočnosť na väčšine liniek resp. ako sa tu spomínal 31-39 tam by sa oplatili...
jednu istotu máme - každý (blb) raz vo funkcii "dodýcha", keďže do tej funckie volí zastupiteľstvo, nemožno sa diviť úrovni vyvolených,
vylúčenia súbehov sú v princípe správne, niekedy by to bolo kontraproduktívne, prestavme si obsluhu do Devína bez súbehu, prestup pri Riviére za cenu nejakej novej otočky,
a aká je záruka, že po voľbách nevystrieda blba z KV-DD niekto z PB, La, Ru, alebo Pe, ktorý tiež bude potrebovať "svoju" priamu linku? jediná istota v prípade eliny je, že popri nej by rovnakú trasu bus nemal mať (aj keď ten súčasný cap aj toto dokázal poprieť)
Aké konkrétne traťové zabezpečovacie zariadenie uvažovala simulačná štúdia?
Samozrejme, že trojminútový interval v ROVNOBEŽNOM grafikone je bezproblémovo možný, čo však súbežná pravádzka električiek, zastávkových a diaľkových vlakov rozhodne nie je.
rečí sa vedú a chlieb sa je, aké je záruka, že racionalizácia prežije rok 2012?
ak sa o organizácii dopravy na Starom moste v priebehu pol roka objavia 3 - 4 informácie, z ktorých každá znamená vačšiu - menšiu zmenu predchádzajúcej "zaručenej" budúcnosti, prečo o vyjadrení pochybností nad prežitím súčasnej trasy jednej linky písať "bububu"?
po moste Apollo určite bude premávať viacero liniek, len či bude aj taká, aby vyhovovala "kritériám" spojenia Háje - AS MN?
Ja zopakujem svoju otázku - a načo by to bolo kua šotodobré, to zreteľné odlíšenie trakcií? To keď pôjde na 202 trolejbus, tak to bude T71 a keď tam pôjde autobus, tak to bude A71?
Ako som už raz bol povedal, rozlišovanie trakcie medzi T a A je nielenže zbytočné, ale aj vyslovene kontraproduktívne.
Praha že má stabilné označovanie? To, že každého pol roka jazdí tá isdtá linka niekam inam, je stabiltia?
Budapešť má stabilné označovanie? Práve dnes, keď po dlhých desaťročiach stability boli krátko po sebe dve megazmeny?
Inak si napísal krásny príspevok, v ktorom si nepovedal prakticky nič (oblastné označovanie nemusí byť zlé ale v podstate je to blbosť, je dobré mať oddelene označené trakcie, aj keď sú s tým problémy atď.).
"len aby L88 premávala po súčasnej trase aj po reorganizácii" bububu? nebola "racionalizácia" v 09/2005 aj so zohľadnením budúcej trasy električky? napr. tuším mala byť následne zrušená 95 + po moste Apollo nebude premávať nič? ?
Re #137616 Mikimaus: taká otázka tu už padla #137375), len vtedy nejako zapadla prachom v čs vzťahov a DD
Re #137623 enge2: dnes je 5.10. takže by už mali byť tu...
Re #137626 no.ev.di.: v skratke - aby sa niekto nabalil, lebo niekto nevie odbočiť z vedľajšej a namiesto toho, aby tam dali zákaz, keď je to vraj také nebezpečné, tak tam šupli svetlá...
Re #137627 enge2: aj tam? ? som si myslel, že tam budú kopať iba blikačku, maximálne osvetlenie prechodu...
Re #137628 no.ev.di.: pri auparku - obratisko L50 ?
Re #137629 no.ev.di.: ani tam nie sú potrebné, ale zaujímavé je, že pri STU (kde sa minule vykoľajila 16tka) fyzicky sú, ale nefungujú...
Re #137631 Puki: význam nemajú žiadny. stačil by tam jeden policajt ráno pri ceste do školy rovnako aj na Lachovej sa v pohode dalo dostať cez cestu (okrem toho sú semafory pri pošte, takže tam keď naskočí červená, tak sa to áut zastaví) som zvedavý, kam ešte šupnú ďalší semafor - na Gettingova*Mamateyova ešte nie je ? čo som rátal, tak veselšie to bude mať 88čka - CSU - 7 semaforov na 5 zastávok... nám Hraničiarov (chodci), Hraničiarov*Dostihová dráha, Albert(chodci), Lachova, výjazd od Lidlu, Šustekova, Euba
btw. neviem, či náhodou nechystajú aj semafory pri Albere, na poslednej druhej odbočke pred CSS pri poliklinike. ono tam je totiž čosi pokreslené na tom stredovom ostrovčeku...
Re #137634 Emo: ani nespomínaj, toho vola, ktorý to tam vymyslel (aj toho, ktorý začal stavať na mieste, odkiaľ nie je pripojenie na cestnú sieť), by som rád videl...
Re #137635 Technopol: mne sa veľmi "páči", keď 84ka ráno o šiestej stojí na prázdnej križovatke, lebo nejaký iniciatívec semafory už zapol... čo na tom, že v žiadnom smere nič nejde, ale ísť dve minúty trasu Šustekova-Bosákova, "lebo 2 semafory, ktoré nenadväzujú", je fakt zážitok...
Re #137649 luky133: lenže oni chudáci sa to až prvého dozvedeli, že od prvého fungujú smsky, rovnako ako to, že môžeš dať bicykel do busu ? btw, dobre že si ju neposlal, lebo by si nás pokutou ukrátil minimálne o jeden bus
Re #137669 Peto02: podľa gramatiky to bude zamaskovaný sati
Re #137673 810zssk: určite je na obtiaž, ako keď som videl vodiča 83ky, keď ešte končila na Dostihovej, ako cez víkend na prvej zastávke v smere do Du do prázdneho kĺbového busu odmietol zobrať dva kočíky...
Re #137679 Petto: skôr DPB nechce mať nič spoločné so Solarisom, inak by si jeho predstavitelia sr*li do úst - aj keď...zas by to nebolo po prvý raz...
Re #137734 kacka: to je taký zaslúžilý všeumelec... branislav zahradník-len on to dokáže btw. všimli ste si, že na bilboarde (už som dnes jeden ráno videl v Pe pri TPD, hneď ma to ráno prebralo) má napísané "Záhradník" on už ani nevie, ako sa volá? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk