Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Preßburg.Germane #137798:
"Keď sa človek nad tým zamyslí tak trend by mal byť A a T skôr zlučovať do jedného číselného radu už aj preto lebo trolejbusy aj tak postupne stratia opodstatnenie a časom vymiznú z miest. " S tým si dovolím nesúhlasiť. Trolejbusy tak skoro nevymiznú, lebo alternatívne palivá za rozumnú cenu, ktoré by boli ku krajine a prostrediu v mieste jazdy dopravného prostriedku tak šetrné ako elektrická energia, sa budú vyvíjať ešte roky.
Reply on: 810zssk #137754:
Frešo je lepší.
Reply on: 810zssk #137753:
Alebo Lamač, Kramáre, "koniec" Starého Mesta na Patrónke. ?
Reply on: S499.1023 #137748:
Aha, ja som myslel, že na sériách SUCS, boli 1+1 montované už pôvodne pre ZSSR.
Reply on: S499.1023 #137744:
Ale to som bral, že každý to pochopí ako samozrejmosť.
Reply on: vlado13 #137809:
Nebolo by od veci keby potiahli 133ku ažýk ASMN ,lebo spoliehat sa na úžasnú 70ku sa ozaj nedá !!! ( sedlo 15,špička 12 minút ? )
Reply on: Petto #137808:
vďaka za info
Reply on: JamaVOku #137802:
mňa netreba presvedčovať o plytvaní, neobsahujem súbeh L133 s električkou, beriem ho ako skutočnosť, ktorá jednej časti cestujúcich vyhovuje a druhej časti nevyhovuje, a to nielen pre plytvanie vozmi,
už som počul aj takú poznámku, že keď už chodí za Nový most, môže chodiť až k AS MN, aby sa tam dalo prestúpiť na L202, 205 či 208, tiež na L21 či 210 a nimi ľahko na Krížnu i na Rač. mýto, kde sa zase dá prestupovať na električky, lebo pri odstavenom tuneli to trvá veľmi dlho,
jednoducho ľudia majú rôzne chute a nápady,
Reply on: vlado13 #137807:
ADD nemocnica MO už o5 zmenila názov - už je to Nemocnica sv. Michala - Nemocnica min. vnútra ( policajná ) ?
Reply on: no.ev.di. #137796:
prosím brzdiť, nikde som nenaznačil potrebu rušiť, ak súbeh exsituje, iba som uviedol, že okrem všeobecného princípu - bez súbehov, treba brať ohľad na niektoré špecifiká, začal som L28 a 29, keďže sa vyskytol zvláštny argument o malom %-om rozsahu súbehu v porovnaní s L133, tak som uviedol iný príklad,
teraz je to zrazu o spojení Patrónky s Kramármi, dosť pochybujem, že kvôli tomu ide L22 až na Hriadky, ale možno sa mýlim,
čo sa bude diať s L22 potom, až sa podarí zatrolejovať spojnicu Nemocnica MO - Patrónka - Limbová? skončí pri TESCU v LA? alebo dostane výnimku a bude sa točiť v križovatke Patrónka? alebo nejaké ešete väčšie prekvapenie?
Reply on: Solider #137805:
Predovšetkým to bude hlavne L212, podľa mňa potom už L211 nebude treba, keďže L22 na NOÚ bude premávať stále.
Reply on: no.ev.di. #137801:
Si riadne zavesil teraz.. akože ľudia sa tam teraz nedostanú? Normálne sa dostanú tak ako vždy, len od budúceho roka, vzhľadom na novovybudovanú spojku od Vojenskej na Patrónku, bude možné viesť linku 211 celodenne.
Reply on: Preßburg.Germane #137798:
dovolím si ťa poopraviť s tým Brnom - číslovanie trolejbusov začína linkou 25 a končí L39. Autobusy začínajú 40 a pokračujú po 99 (90-99 sú nočáky) a regiobusy začínajú od 100 po 999
Reply on: Jezo #137780:
spoodk vymeniť netreba, k zemine a vysiatiu trávy by sa žiadalo nejaké zavlažovacie zariadenie
Reply on: vlado13 #137800:
Tu ide hlavne o to, že pri skrátení 28 a 29 by sa s vozmi nestalo nič, počet vozov by ostal rovnaký, teda v rannej špičke by z 28 zmizol jeden voz, ale 133 je najväčšie plytvanie vozami aké len mohlo byť ?
Reply on: Solider #137797:
Od budúceho roka?! A kto bude čakať 3/4 roka? Ľudia sa tam potrebujú dostať teraz a nielen pacienti ale aj zamestanci. Takisto môžeme povedať ľuďom na DD, že L133 nemusí premávať, že za 3roky bude trolejbusová sieť na DD spojená so zvyškom a musia si vystačiť s prestupom L33/tram, alebo zrušiť L95 a povedať, že o dva roky bude električka... ľudia nemajú ani najmenší dôvod veriť sľubom, že niečo bude, keď nie je nič...
Reply on: MatejBA #137769:
prečo na Molecke? ako by sa odtiaľ L28 a 29 jednoducho vrátili na Devínsku?
neviem, či ste zažili, keď L28 chodila na Hviezdoslavovo nám., a to električka L7 chodila do KV za kostol sv. Michala po dnešnú odbočku k poliklinike, Devínčania mali priame spojenie do centra, vtedy sa nad súbehmi veľa neuvažovalo, toto tradičné spojenie pretrvalo
Reply on: no.ev.di. #137796:
133 nie je tak čisto predvolebná spúšťala sa ešte v roku 2006 vtedy ešte nebol Záhradník vo vedení, ale ja som zvedavný na nový CP 133... Ten bude možno nabudúci týždeň a predpokladám skoršie začatie premávky a silnejšie intervaly ráno, ale no som zvedavý a snáď to nepreženú...
Preßburg.Germane

Preßburg.Germane

Reply on: S499.1023 #137739:

-s tým odlišným označením autobusov a trolejbusov som to písal v tom zmysle, že to môže mať určité výhody aj nevýhody tak ako koniec-koncov všetko. Inak, ja osobne, tiež v tom opodstatnenie veľmi nevidím pre T mať zvlášť číselný rad z praktického hľadiska. Je to skorej otázka estetiky, že niektorý podnik má linky zatriedené podľa trakcií a iný nie.
Pre prevádzku, než spôsob číslovania, je omnoho dôležitejšie aby boli v premávke moderné vozidlá v dobrom technickom stave, dostatočné intervaly a pod. ...
Inak tiež pravda, vyznelo by komicky ak by pri výluke boli nasadzované autobusy na nejakú inak T-linku a malo by to stále označenie napr. T71 .
Keď sa človek nad tým zamyslí tak trend by mal byť A a T skôr zlučovať do jedného číselného radu už aj preto lebo trolejbusy aj tak postupne stratia opodstatnenie a časom vymiznú z miest.
No v súčastnosti, predsa len vačšina aspoň tých vačších miest má zaužívané trakcie odlišovať. Vminule som aj mylne napísal, že všetky mestá SR + CZ majú Trolejbusy zvlášť čís. rad, tak by som aj ako opravu tu teraz uviedol:

Chomutov + Jirkov - A a T číslované zvlášť, T od 20vyššie
Teplice - A a T číslované zvlášť, T po 20
Mariánske Lázne - tiež v podstate zvlášť , T po 10
Plzeň - A a T číslované zvlášť , T 11 - 19
České Budejovice - A a T číslovanie zlúčené v jednom rade
Pardubice - A a T číslovanie zlúčené v jednom rade
Hradec králové - A a T číslovanie zlúčené v jednom rade (aj keď medzi T je len pripletená A linka 5)
Jihlava - označenie T liniek zvlášť písmenami
Opava - A a T číslovanie zlúčené v jednom rade v rámci ODIS ( tu je pripletená medzi A linky T L221
Ostrava - A a T číslované zvlášť, T od 100 vyššie
Zlín - A a T číslované zvlášť, T po 20
Brno - A a T číslované zvlášť, T 20 - 29
Bratislava - A a T zvlášť - poznáme
Žilina - A a T číslovanie teraz už zvlášť, T po 20
Banská Bystrica - A a T číslované zvlášť, T 1 - 9
Prešov - A a T číslovanie zlúčené v jednom rade ( medzi A je len pripletená T linka 38)
Košice - A a T číslované zvlášť, T 71 - 79

Tak hádam som na nič nezabudol.
Reply on: no.ev.di. #137796:
Ako? Od budúceho roka predsa s 211tkou.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.