Reply on: no.ev.di. #137711:
mne sa tiez pozdava tych 5 dveri na NB18.. Bratislave by urcite 5 dveri pomohlo prave kvoli rychlej vymene cestujucich.. na take nosne linky by to bolo dost dobre.. Ale nepaci sa mi ten interier SORu, myslim ze aj napriek piatim dveram by sa ten interier dal vyriesit lepsie..
hoppusmark
Hehe, no napriklad ja.. Ja si okrem kozenkovych sedadiel na ziadne sedadla v mhd BA nesadam. Jedine minule som si sadol na latkove sedadla v nejakom trolejbuse tusim 6301, lebo som vedel, ze je len velmi kratko v premavke (hm inak kto presadil latkove sedadla s BA reklamou namiesto kozenkovych?), ale keby som uz s nim isiel teraz, tak si nesadnem..
Inak podla mna pohodlne cestovanie nespociva len v sadnuti si.. Pre mna je napriklad pohodlne cestovanie to, ked mozem zostat stat a okolo mna je relativne volne miesto, a nemusim sa tlacit.. napriklad v Karose su prve dvere uzke, a este aj sedadiel je tam brutalne vela, takze ked je tlacenica, nemas sancu sa tam pohnut alebo sa dostat von.. zazil som to aj dnes.. to je podla mna nepohodlne, a nie ci si mozem sadnut alebo nie..
Preto som za to, aby bolo v autobusoch v prednej casti menej sedadiel, a viac miesta, lebo prvymi a strednymi dverami nastupuje najviac ludi a teda by tam mal byt vacsi priestor aby tam nebola tlacenica, a teda vacsie pohodlie (neobtieras sa o inych ludi a nemusis vystupovat ked chce niekto vystupit).. v tomto ma prijemne prekvapili nove citelisy, ze su tam sedadla len v jednom rade...