Reply on: luky133 #137708:
"Práveže ľudia chcú pohodlne cestovať a povedzme si kto rád stojí a nesadne si?" Hehe, no napriklad ja.. Ja si okrem kozenkovych sedadiel na ziadne sedadla v mhd BA nesadam. Jedine minule som si sadol na latkove sedadla v nejakom trolejbuse tusim 6301, lebo som vedel, ze je len velmi kratko v premavke (hm inak kto presadil latkove sedadla s BA reklamou namiesto kozenkovych?), ale keby som uz s nim isiel teraz, tak si nesadnem..
Inak podla mna pohodlne cestovanie nespociva len v sadnuti si.. Pre mna je napriklad pohodlne cestovanie to, ked mozem zostat stat a okolo mna je relativne volne miesto, a nemusim sa tlacit.. napriklad v Karose su prve dvere uzke, a este aj sedadiel je tam brutalne vela, takze ked je tlacenica, nemas sancu sa tam pohnut alebo sa dostat von.. zazil som to aj dnes.. to je podla mna nepohodlne, a nie ci si mozem sadnut alebo nie..
Preto som za to, aby bolo v autobusoch v prednej casti menej sedadiel, a viac miesta, lebo prvymi a strednymi dverami nastupuje najviac ludi a teda by tam mal byt vacsi priestor aby tam nebola tlacenica, a teda vacsie pohodlie (neobtieras sa o inych ludi a nemusis vystupovat ked chce niekto vystupit).. v tomto ma prijemne prekvapili nove citelisy, ze su tam sedadla len v jednom rade...
Bubak
Podľa môjho názoru je v Nitre prevádzka NB18 úspešná. I keď sú celkom v tieni Van Hoolov AG300New (verejnosť si vo všeobecnosti myslí, že k nám prišlo 13 nových autobusov a nie s rokom výroby 2002 a využívané v Holansku). Ale mne sa páčia viac NB18. ?
Kľudne, nech vyhrá druhý tender SOR. Aspoň bude mať čo vyrábať (zákazka pre Prahu a Bratislavu, a v čase krízy, super).
Re #137698 Petto: CNG aj Citaro? Tuším Meďák ponúka nejakú super hybrid verziu,nie?