81 mala 12minút akurát tak mimo špičky a jedine cez prázdniny v poobednej špičke, mala 12min do riti! Veď držím ten vytlačený CP z imhd.sk v rukách, tak myslíš, že si vymýšľam?
Vieš, to máš pravdu, že je drahší. Ale mne osobne je to už jedno (a myslím, že aj 99 % cestujúcich). Hlavne, že budú nové vozidlá, ktoré tak potrebujeme.
No od Teba som ani nečakal inú odpoveď. 81 mala 12 minút v špičke, za tým si stojím. 93 a 94 - tam bolo tiež určite viacej. A keby aj nie, tak aj tak máme dnes lepšie intervaly ako vtedy. A ešte by ma zaujímalo, na základe čoho považuješ linky 80, 82, 85, 86, 90, 92, 96, 97, 180, 198 za záprdky. Preto, že si nimi necestoval? ?
mimochodom DPB by už konečne mohol pristúpiť k tomu aby analyzoval vyťaženosť jednotlivých liniek a opodstatnenosť nasadzovania kĺbový autobusov a hlavne si určiť 2-3 linky kde by premávali len Solarisy.
- určite by mal prehodnotiť to či by nebolo lepšie rozdeli L95 ako som tu kedysi písal na 95 a 195 (po Technopol)
- tiež vyriešiť súbeh 84 a 99 kde niektoré spoje premávajú úplne zbytočne nakoľko sú obsadené počtom do 20osôb
- riešiť L94 v úseku Zochova - Vazovova a 80 Zochova - Kollárovo nám. - jedna linka do danej oblasti, alebo skrátiť 94 a 80 ponechať
- zlúčiť 84 a 34 ako náhradu za L94 k Vazovovej, kde ešte premávajú aj linky 31 a 39, z toho 31 nepremáva až tak plná aby do nej nemohli prestúpiť ľudia z Petržalky idúci na Vazovovu a kľudne sa dá aj do L39 pristúpiť.
DPB ani nevie ktoré linky premávajú ako vyťažené a aký má bordel v prekladoch o ktorých si myslí, že fungujú lebo je to na papieri. Mali by si brať príklad z DPMK, ktorý vyhnal zamestnancov do terénu a spravil sa prieskum.
68, 93, 94, 95 - to sú linky dokonca nie s intervalom 6 minút, ale 4 minúty v rannej špičke. A napriek tomu sa na takej 68 stáva, že nepoberie všetkých ľudí. Potom je tu ešte linka 98 s intervalom 6, ale tam veľmi nepoznám situáciu, nechodím tou linkou. ?
To druhé, teda že na kĺbové poradia sa nasadzujú krátke vozidlá. Najnovším príkladom je linka 50 (predtým kompletne kĺbová), kde sa práve z dôvodu nedostatku kĺbákov prešlo na sólo autobusy za súčasného skrátenia intervalu. Aj na ostatných kĺbových linkách bežne stretneš 1 - 2 sóla. A to sa netýka len Petržalky.
"normovanych Slovakov sa vmesti viac ako normovanych Nemcov" a normovaných Nemcov o 100% viac ako normovaných Američanov proste, sme chudší národ
Re #135882 Valec: "u nás sa autobusy neumývajú" zabudol si dodať, že u nás iba majú "certifikát o vyčistení" ?
Re #135883 kacka: niekde som čítal, že to hasiace zariadenie tiež zhorelo ale neviem, čo je na tom pravdy...
Re #135884 kacka: ja viem, ale skúsiť by to mohli - veď dpb denne vypravuje historické vozidla
Re #135893 enge2: a si nechci ani predstaviť, čo nastane, keď bude kandidovať na primátora BA ?
Re #135897 810zssk: bude mať trať Pri Kríži - DD?
pozriem si aké má žemle jedna pekáreň a druhá, a podľa kvality výrobku vypíšem dva odlišné tendre, prípadne si zistím počet výrobkov predaných a do druhého tendra dám podmienku o predaní 10 000ks žemlí ak viem, že jedna pekáreň to spĺňa a druhá nie. Ešte môžem aj ako hlavný faktor do posudzovania tendra dať cena/ks.
Tak pre menej chápavých zopakujeme aj to, čo napísali: Chceš kúpit 100 žemlí. Z akéhosi Dunčoidného dovodu chceš, aby polovica z nich bola z jednej pekárne a polovica z druhej. Ako napíšeš podmienky tendra?
Emo