Reply on: Majo #134110:
-Tak obrazne povedané... , pravdaže, veľa tu toho lepšieho naozaj nie je a samozrejme východnejšie je X horších prevádzok. Skorej som chcel poukázať na morálnu zastaralosť vozidla - to dáš určite za pravdu. Tiež asi je niektorým známe, že vozidlá T6 boli vyvíjané v čase pomaly ale isto upadajúcej ekonomiky východného bloku, keď sa na všetkom šetrilo na úkor kvality aj dizajnu. Napr. T2, T3 prvých sérií sú viac dizajnovo prepracované ako hranaté T6 príp aj KT4, KT8.
Trochu z iného oboru príklad -o postupnom úpadku svedčia aj panelové sídliská -keď človek porovná panelové domy zo 60.tich a 80.tich rokov.
V NDR si T6ky vyslúžili prezývku "die Eckigen" (hranáči).
A veľa ich ozaj nebolo.
Pre zaujímavosť počty vozov T6A2 a B6A2:
Dresden- 4+2
Magdeburg- 12+6
Leipzig- 28+14
Berlin- 118+59
Rostock- 24+6
Dráždany, to som uviedol možno trochu zlý príklad, tam boli len 2 trojvozňové súpravy. Ale aj iné mestá sa ich zbavujú. V Lipsku a Berlíne dojazdili už tiež, časť Berlínskych vozov je už v Poľskom Štetíne. Magdeburg plánuje prevádzku do r. 2012 a Roztock pravdepodobne r 2014.
kecho
oni na ten semaforový nezmysel ešte stále nezabudli? ?
Re #134099 TeBeCe: a ktorý spoj tam zastavuje? ? žeby vodič zahradkárovho služobného vozidla?