Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Preßburg.Germane

Preßburg.Germane

Reply on: no.ev.di. #134092:

Cigáni dokážu odvliesť všetko a odniesť do zberu. Aj v BA kanálové poklopy, dokonca nemajú problém ani káble vyhrabať zo zeme.
Čo sa týka tej trate do Poľska, Nowy Targ. Ono by to bolo zaujímavé z hľadiska rozvoja cestovného ruchu, aj dosť ľudí tam chodí na trhy. Viem si predstaviť, že by tam chodil v trase Žilina - Nowy Targ povedzme "Potkan". Žial je to zrejme vzdialenejšia budúcnosť, lebo niesú peniaze na dôležitejšie trate. Napr. V. Koridor -modernizácia.
Možny by sa dalo na to čerpať z fondov únie to by ale musel byť záujem regiónu o to. Čítal som raz nejaký prospekt o Poľsko-Slovenskej regionálnej spolupráci a bolo tam aj o železničnom spojení čo-to. Mrknem to.
Reply on: Preßburg.Germane #134109:
Nazývať T6-ku vrakom je smiešne. A z DVB by som si v tomto smere určite nebral príklad, vyradiť a zošrotovať vozidlá vo výbornom technickom stave a v polovici životnosti len za to, že ich mali (tuším) len 12 rozhodne nie je prejavom dobrého hospodárenia. V celej ex-NDR zase až tak veľa tých T6A2 nebolo a všade kde ich vyraďujú/vyradili sa vyhovárajú na to, že pre nich predstavovali atyp. Okrem toho dosť veľa z nich bude ešte ďalej roky veselo jazdiť niekde v Poľsku či Rumunsku.
Aby som vopred predišiel zbytočnej otázke od užívateľa MiroBA a podobných - Bratislava ich kúpiť nechcela, lebo majú o 300 mm užšiu vozidlovú skriňu, vďaka čomu by bola dosť veľká medzera medzi hranou nástupiska a vozidlom.
Preßburg.Germane

Preßburg.Germane

Reply on: no.ev.di. #134106:

Záhradník proste zase potrebuje nejaké kaleráby natlačiť ľudom do hlavy. Ale, že sa nehambí prezentovať sa pred takým -obrazne povedané "vrakom" . Veď obdoba T6A5, konkrétne typ T6A2 je v Drážďanoch už len ako muzeálne vozidlo. A v celom ex-NDR tieto vozy končia prevádzku.
Reply on: no.ev.di. #134106:
Re #134006 TeBeCe:
Reply on: eripmav #134104:
tak skúsenosti mám, ale nie čo sa týka kradnutia extrémne ťažkých vecí... vidíš akí sú pracovití ak sa im chce ? ale fakt, nebolo by na škodu ich objednávať ako demoličné čaty : "Máte starú nehnuteľnosť? Potrebujete ju asanovať? Volajte Kakaovníčkov a nehnuteľnosť je za krátky čas asanovaná!"... ešte by som dodal, že by nebolo od veci keby pri asanácii tá budova s nimi kydla dole, pomohlo by to znížiť kriminalitu a negramotnosť v dotyčnej obci/meste.
Reply on: SiTy #134105:
od 0:24 kecá Záhradník na Župnom námestí pred električkou kúsok od Kapucínskej, nejaká mimoriadna akcia,že tam natrepali 2xT6A5?
Reply on: no.ev.di. #134092:
no vidim ze s tym odpadom spolocnosti - ciganmi si este vela skusenosti nemal... kolajnice ukradnu velmi jednoducho... pokojne ich pride aj 80 a odsrobuju to aj zubami ked bude treba... ale oni blby su dost ale, ale odsrobovat kolaje vedia ako a cim...
Reply on: TeBeCe #134099:
No uhorková sezóna ako vyšitá ?
http://www.bratislavskenoviny.sk/doprava/opravy-ciest-pokracuju-aj-na-buduci-tyzden.html?page_id=131062
oni na ten semaforový nezmysel ešte stále nezabudli? ?

Re #134099 TeBeCe: a ktorý spoj tam zastavuje? ? žeby vodič zahradkárovho služobného vozidla?
Reply on: Martin Fundárek #134056:
Všetko to mám odtiaľto: http://web.sadzv.sk/pages/glob_zas/work/ZAST_SKK.HTM
http://bratislava.sme.sk/c/4973534/zastavky-mhd-maju-mena-po-sutinach.html

"V poslednom čase podľa neho pribudla zastávka s novým menom na nábreží. Jej názov Zuckermandel odkazuje na štvrť, ktorá kedysi pod Hradom existovala." to fakt? ?
Reply on: luky133 #134028:
zahradník & spol. odchádzajú z dpb? ?
Re #134076 erik.pauer: dátum: 31.1.2009, platnosť nového cestného nebola náhodou odvtedy, čo išiel Kaliňák v obci 115 km/h, t.j. od 1.2.? 😉
Reply on: kacka #134070:
to vyzerá jak Termniátor 2, keď mu odpíše pol ksichtu ?
Reply on: Majo #134095:
Na železniciach sa síce vystriedali niektoré osoby ale našlo sa dosť takých, čo stihli prezliecť kabát a pomáhajú súčasným dosadeným ľuďom ulievať peniaze. Napr. čo viem, tak kvalitné odrby robí ŽSR na svojich zákazníkoch čo sa týka predaju energií, prenájmu priestorov a pod.
Reply on: kacka #134070:
A načo by v Šumperku potrebovali staré kardausovské čelo? V BA sa môže využiť ako náhradný diel.

Re #134073 Solider: Myslím, že Prokopovič nestál ako minister dopravy za nič, hoci ekonóm môže byť dobrý. Ale za to rušenie lokálok čiastočne môže aj vtedajšie vedenie Zločineckej spoločnosti.
Reply on: kacka #134071:
To je prídržnica, používa sa aj na Slovensku (napr. na tratiach TEŽ).

Re #134075 luky133: Si úplne vedľa, s ozubnicou to nemá nič, keďže Poestlingbergbahn je adhézna dráha. Ide tam práve o ten oblúk, nie o stúpanie.
Reply on: Ike #134091:
Peniaze boli - nemalo sa kradnúť! Na všelijaké rozhadovačky peňazí sa vždy našlo, tendre o hovne a na hovno a peniaze leteli do luftu...
Reply on: Ike #134091:
Mimochodom ako môžu koľaj ukradnúť cigáni? Veď vieš aké to je ťažké? U starých rodičov v garáži bol asi 20-30cm dlhý pás a to sa inak ako po zemi nedalo odvliecť. Jednak, ak to je prichytené k podvalom, tak neviem ako to odmontujú. Však to tam musela napochodovať celá osada do kelu, inak si to neviem vysvetliť.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.