tak skúsenosti mám, ale nie čo sa týka kradnutia extrémne ťažkých vecí... vidíš akí sú pracovití ak sa im chce ? ale fakt, nebolo by na škodu ich objednávať ako demoličné čaty : "Máte starú nehnuteľnosť? Potrebujete ju asanovať? Volajte Kakaovníčkov a nehnuteľnosť je za krátky čas asanovaná!"... ešte by som dodal, že by nebolo od veci keby pri asanácii tá budova s nimi kydla dole, pomohlo by to znížiť kriminalitu a negramotnosť v dotyčnej obci/meste.
no vidim ze s tym odpadom spolocnosti - ciganmi si este vela skusenosti nemal... kolajnice ukradnu velmi jednoducho... pokojne ich pride aj 80 a odsrobuju to aj zubami ked bude treba... ale oni blby su dost ale, ale odsrobovat kolaje vedia ako a cim...
"V poslednom čase podľa neho pribudla zastávka s novým menom na nábreží. Jej názov Zuckermandel odkazuje na štvrť, ktorá kedysi pod Hradom existovala." to fakt? ?
zahradník & spol. odchádzajú z dpb? ?
Re #134076 erik.pauer: dátum: 31.1.2009, platnosť nového cestného nebola náhodou odvtedy, čo išiel Kaliňák v obci 115 km/h, t.j. od 1.2.?
Na železniciach sa síce vystriedali niektoré osoby ale našlo sa dosť takých, čo stihli prezliecť kabát a pomáhajú súčasným dosadeným ľuďom ulievať peniaze. Napr. čo viem, tak kvalitné odrby robí ŽSR na svojich zákazníkoch čo sa týka predaju energií, prenájmu priestorov a pod.
A načo by v Šumperku potrebovali staré kardausovské čelo? V BA sa môže využiť ako náhradný diel.
Re #134073 Solider: Myslím, že Prokopovič nestál ako minister dopravy za nič, hoci ekonóm môže byť dobrý. Ale za to rušenie lokálok čiastočne môže aj vtedajšie vedenie Zločineckej spoločnosti.
Mimochodom ako môžu koľaj ukradnúť cigáni? Veď vieš aké to je ťažké? U starých rodičov v garáži bol asi 20-30cm dlhý pás a to sa inak ako po zemi nedalo odvliecť. Jednak, ak to je prichytené k podvalom, tak neviem ako to odmontujú. Však to tam musela napochodovať celá osada do kelu, inak si to neviem vysvetliť.
Pokiaľ viem, Oravu nikto nešiel rušiť.
Nezastávam sa ho, myslím, že dokašlal to, že zrušil aj trate, ktoré nemusel ale hlavne kvôli tomu, že nerátal s tým, že akonáhle sa trate zrušia, tak koľajnice zoberú cigáni, stanice sa stanú rodinnými domami a podobne a bude to nenávratná reakcia...
vtedy bolo "strašne" treba šetriť ? neviem čo by veru robil keby vtedy bolo tak ako je teraz...ten by asi zrušil všetko ten blázon ? Si zober, že niektoré lokálne trate je potreba. Za veľmi krátky čas sa dala do chodu Žilina - Rajec, však ľuďom rohy rástli. Tiež si neviem predstaviť Oravu bez premávky na trati 181, alebo 128 bez vlakov.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.