"Soupravy budou jezdit na tratích ŽSR v okolí Bratislavy a na navazujících tratích „Bratislava – Nové Mesto nad Váhom“, „Bratislava – Kúty“ a „Bratislava – Nové Zámky“"
Tak kam tie krámy pôjdu? Východ, Žilina či Bratislava? Lebo už sa prestávam orientovať...
Jasné, za x miliárd budeme upravovať lokálku s potenciálnou frekvenciou na sólo šukafón, len aby tam za každú cenu mohli jazdiť vlaky?
Trať tak postavili preto, lebo:
1) Vtedy také vzdialenosti nevadili, autá a autobusy neboli.
2) Trať sa stavala primárne pre nákladnú dopravu a tak, aby bola stavebne čo najlacnejšia.
3) Ukončenie v Plaveckom Mikuláši bolo postavené tak, aby sa dalo pokračovať s traťou do Jablonice.
No to že sa predali vagóny 060 -no to mi je novinka.
No celkom som nevedel - len to si pamätám, že som 5voznovými súpravami pred 4rmi rokmi chodil z BA do Trnavy.
-Ale to je "úžasné" -tak v iných integrovaných systémoch nájdu jednotky 560 + 060 uplatnenie aj v 6 voznových súpravách len u nás nie. To čo je ako tak dobré sa predáva. Keby aspoň tie poschodáky prišli aj do BA.
Že by nepokryli všetky tie navrhované linky viem súprav bolo 8 - s tým by sa dala jedna dve linky vyskladať. toto neviem presne lebo som to neprerátaval. Inak ani nepísal som, že len výhradne tieto jednotky by mali chodiť.
Fakt je, že tie mnohé stanice i zastávky ideálnu polohu nemajú. Ja som vychádzal s jestvujúceho stavu, samozrejme by sa veľmi hodilo vystavať napr. Devínska N Ves -Sídlisko a pod.... len obávam sa, že tu sa nik na to nezmôže. Už len s kúpou obyčajných kĺbových autobusov aký je problém. Aj úplne nové súpravy by sa dali samozrejme kúpiť a veľa vecí vylepšiť...
Prečo teda trať do Plaveckého Mikuláša postavili tak, že zastávky sú od ruky pre obyvateľov tamojších dedín? Vraj sa to robilo kvôli hraniciam pozemkov. Ale určite keby sa chcelo by sa dalo nájsť riešenie kde by sa to dalo vyrovnať. Nuž dakto potrebuje silou-mocou autobusy...
zastávky sú oddelené, asi tak zostanú, lebo predstaviteľov mesta vôbec nezaujímajú cestujúci mimo Bratislavu a ich podmienky pri čakaní, hlavne, že mesto má 35 %-ný podiel v a.s. BID,
1. Systém odvšadiaľ všade raz za uhorský rok je na h...
2. Nejako Ti tam vypadol Pezinok zastávka.
3. V Rači prestupný terminál nevybuduješ. Iba ak zbúraš zo dve ulice domov, aby sa k stanici aj nejaké autobusy dostali. (Síce okolo nej busy núdzovo premávajú počas vinobrania, ale tie uličky nie sú pre pravidelnú premávku vhodné a miesta na terminál busov tiež niet).
4. Tvoje Trnavské mýto = Filiálka. Tvoja Filiálka by sa skôr mohla volať Slovany podľa bývalej zastávky za Figarom.
5. Kde by si zobral 5-vozňové súpravy 560 a ešte v takom počte, aký by bol potrebný na Tvoje, prepáč za výraz, fantasmagórie? ZSSK už prevádzkuje len 4-vozňové (prebytočné vložáky predala Čechom, ktorí s ich pomocou vytvorili 6-vozňové jednotky pre IDS JMK) a k tomu už sú v turnuse len 4. Obdobná otázka sa týka motorákov 840.
6. Keď už S-bahn, tak treba vybudovať zastávky na takých miestach, kde by ich ľudia aj mohli využiť, pretože súčasné sú často v úplnej riti (Lamač, DNV, Vajnory, ÚNS, ...). Už sa tu x-krát spomínali napr. DNV sídlisko, Vrakuňa či Bratislava-cintorín a ďalšie.
7. BSK siaha ďalej, než len po Malacky a Senec. Z obsluhy Tvojimi linkami vypadli Veľké Leváre, Závod, Šenkvice či Báhoň. Rozhodne by bolo vhodné ťahať linky S až do Kútov, Trnavy a Galanty.
8. Linka S8 by bola od Zohoru do Mikuláša načo? Dediny sú sú ďaleko od staníc a lepšie ich obslúžia autobusy.
9. S4 - nebola náhodou trať do Stupavy už zrušená?
OK, radšej už nebudem teda navrhovať nič. A to je ozaj celý ten návrh taký zlý ?
Tak zase ja to navrhujem z laického hladiska som si vedomý že tam sú nedostatky. -tiež tá trať do Plaveckého Mikuláša asi bohviečo nie je aj do Stupavy je administratívne zrušená...-no škoda že sa to nechalo schátrať.
No, pozerám tie dokomenty BID - v pláne sú linky R20, R50, R60, R70 -ale v podstatie ide len o pridanie čísel Rxx osobným vlakom. Ten interval 2 hodiny cez víkendy nie je bohviečo, preto chcú poschodáky -ludia nahrnte sa a trikrát za den vás odvezieme. Radšej by som uvítal častejší interval a menšie súpravy -no otázka peňazí.
Všetko končí na Hlavnej stanici -zbytočne sa tam budú pri prestupoch ľudia motať. Mohli to spojiť R20+R50napr. a spraviť linkovanie dametrálne.
Alebo tými Rkami by som plne nahradil osobné vlaky a do najbližších miest by som zaviedol linky čo navrhujem ja - ako kvázi náhrada za metro.
Čo sa týka trate do Petržalky a na letisko -nie že by som to považoval za zlé, ale v dohľadnej dobe to nebude -kto to všetko zaplatí...
asi taký moj osobný pohľad na to.
Ale keď ti tam zastavia 2 prímestské spoje, pričom každý vybavuje ľudí 3 minúty, dosť by to ostatné linky zdržovalo.
Re #133337 kecho: Však vidíš aj to poradie priorít "ďalšie pruhy, rozšíriť cyklotrasy alebo by mohli pribudnúť ďalšie parkovacie miesta", akurát že po prvom kole už nebude politická vôla.
Re #133342 no.ev.di.: Dúfam, že tvoja diskriminovaná frajerka si tento príspevok tiež prečíta. ?
no.ev.di.