Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #133382:
Práve pozerám na Google Earth kadiaľ šla trať do Suchej hory a môžem povedať, že zastávka Suchá hora v Suchej hore ťažko mohla byť. Od Noweho Targu ide odbočka na juhozápad k dedine Rogóznik, potom tesne míňa dedinu Czarny Dunajec, esíčkom prechádza cez vodný tok k dedine Podcerwone, zas niekoľko pravo a následne ľavotočivých za sebou tesne idúcich úsekov a pokračuje cca 2km od Suchej Hory, približuje sa až za dedinou Hladovka do stanice Liesek, ktorá je 0,5km od dediny a pokračuje do Trstenej. Ak chceš tak ti môžem poslať aj screenshoty z jednolivých úsekov.
Reply on: S499.1023 #133368:
Nemala sa inak aj trať z Makova predlžovať do ČR? Rovnako čo som našiel v CP z roku 74-75, tak v úseku Trstená - Suchá hora bola doprava t.č. zastavená na 14km úseku k Poľským hraniciam, čiže tam sa tiež plánovalo prepojenie na Poľskú stranu?
Reply on: S499.1023 #133368:
Lenže ten 3.bod padol, rovnako sa mi zdá, že aj trať 134 a 136 mali byť prepojené. Medzi Kolárovom a Nededom by to bola potreba dobudovať asi 12-15km trate.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: MiroBA #133355:
A ešte jedna vec: do Pezinka navrhuješ v špičke 3 linky po 15 minútach, čiže každých 5 minút jeden vlak. To je na tejto trai nedosiahnuteľné. Podľa mojich výpočtov tam môže ísť osobák každých 13 minút, aby pomedzi to ostali medzery na rýchliky a nákladné vlaky. Takže 15-minútový interval je maximum, čo dosiahneš.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: MiroBA #133367:
No, tie predaje 060 nie sú až takého dávneho dáta. Pred cca tromi-štyrmi rokmi skutočne chodli 5-vozňové jednotky a cez víkend na Trnavu takmer nič iné nejazdilo.
Z 8 jednotiek, aj keby boli ešte všetky prevádzkyschopné, by si aj tak mohol nasadiť do turnusu maximálne 6, pretože potrebuješ mať nejakú zálohu.
Reply on: MiroBA #133362:
Ano je.
Reply on: Valec #133360:
Keby sa niekto uracil vydavat PAPIEROVE bidkove PCL tak mozno by to casom (po ich rozsireni) aj slo.
Reply on: MiroBA #133355:
Vymyslas uz davno vymyslene (vid. PDO BSK). Ak ta to bavi tak je to fajn, ale ako navrh na zlepsenie je to na figu, nakolko uz existuje lepsi.
Reply on: Vladimír #133347:
Dobre, ale v zaujme mesta ten pristresok nie je. Pokial si ho tam kraj z vlastnej vole postavi, musi sa on aj strat, nie? 🙂
Reply on: AAA #133335:
Teoreticky sa o to starat nemusi nikto. Avsak su institucie od ktorych sa to ocakava.
Reply on: Solider #133372:
Vďaka.
Reply on: irizar #133371:
Jednotky push-pull (riadiaci vozeň + vložené vozne) pôjdu do Bratislavy, jednotky 671 do Žiliny a Košíc.
Reply on: MiroBA #133367:
http://busportal.sk/modules.php?name=article&sid=5900

"Soupravy budou jezdit na tratích ŽSR v okolí Bratislavy a na navazujících tratích „Bratislava – Nové Mesto nad Váhom“, „Bratislava – Kúty“ a „Bratislava – Nové Zámky“"
Tak kam tie krámy pôjdu? Východ, Žilina či Bratislava? Lebo už sa prestávam orientovať...
Reply on: MiroBA #133367:
? ?
Reply on: MiroBA #133367:
?
Reply on: no.ev.di. #133366:
Jasné, za x miliárd budeme upravovať lokálku s potenciálnou frekvenciou na sólo šukafón, len aby tam za každú cenu mohli jazdiť vlaky?
Trať tak postavili preto, lebo:
1) Vtedy také vzdialenosti nevadili, autá a autobusy neboli.
2) Trať sa stavala primárne pre nákladnú dopravu a tak, aby bola stavebne čo najlacnejšia.
3) Ukončenie v Plaveckom Mikuláši bolo postavené tak, aby sa dalo pokračovať s traťou do Jablonice.
Reply on: Martin Fundárek #133363:

No to že sa predali vagóny 060 -no to mi je novinka.
No celkom som nevedel - len to si pamätám, že som 5voznovými súpravami pred 4rmi rokmi chodil z BA do Trnavy.
-Ale to je "úžasné" -tak v iných integrovaných systémoch nájdu jednotky 560 + 060 uplatnenie aj v 6 voznových súpravách len u nás nie. To čo je ako tak dobré sa predáva. Keby aspoň tie poschodáky prišli aj do BA.
Že by nepokryli všetky tie navrhované linky viem súprav bolo 8 - s tým by sa dala jedna dve linky vyskladať. toto neviem presne lebo som to neprerátaval. Inak ani nepísal som, že len výhradne tieto jednotky by mali chodiť.
Fakt je, že tie mnohé stanice i zastávky ideálnu polohu nemajú. Ja som vychádzal s jestvujúceho stavu, samozrejme by sa veľmi hodilo vystavať napr. Devínska N Ves -Sídlisko a pod.... len obávam sa, že tu sa nik na to nezmôže. Už len s kúpou obyčajných kĺbových autobusov aký je problém. Aj úplne nové súpravy by sa dali samozrejme kúpiť a veľa vecí vylepšiť...
Reply on: Martin Fundárek #133363:
Prečo teda trať do Plaveckého Mikuláša postavili tak, že zastávky sú od ruky pre obyvateľov tamojších dedín? Vraj sa to robilo kvôli hraniciam pozemkov. Ale určite keby sa chcelo by sa dalo nájsť riešenie kde by sa to dalo vyrovnať. Nuž dakto potrebuje silou-mocou autobusy...
Reply on: Valec #133360:
Bez obáv. Pozná ma dosť dobre, vie o čom takéto moje reči sú, takže zas dakto kto ma "pozná" ? mám svojský zmysel pre humor, nič viac...
Reply on: Ike #133330:
zastávky sú oddelené, asi tak zostanú, lebo predstaviteľov mesta vôbec nezaujímajú cestujúci mimo Bratislavu a ich podmienky pri čakaní, hlavne, že mesto má 35 %-ný podiel v a.s. BID,

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.