Reply on: no.ev.di. #133382:
Práve pozerám na Google Earth kadiaľ šla trať do Suchej hory a môžem povedať, že zastávka Suchá hora v Suchej hore ťažko mohla byť. Od Noweho Targu ide odbočka na juhozápad k dedine Rogóznik, potom tesne míňa dedinu Czarny Dunajec, esíčkom prechádza cez vodný tok k dedine Podcerwone, zas niekoľko pravo a následne ľavotočivých za sebou tesne idúcich úsekov a pokračuje cca 2km od Suchej Hory, približuje sa až za dedinou Hladovka do stanice Liesek, ktorá je 0,5km od dediny a pokračuje do Trstenej. Ak chceš tak ti môžem poslať aj screenshoty z jednolivých úsekov.
MiroBA
No to že sa predali vagóny 060 -no to mi je novinka.
No celkom som nevedel - len to si pamätám, že som 5voznovými súpravami pred 4rmi rokmi chodil z BA do Trnavy.
-Ale to je "úžasné" -tak v iných integrovaných systémoch nájdu jednotky 560 + 060 uplatnenie aj v 6 voznových súpravách len u nás nie. To čo je ako tak dobré sa predáva. Keby aspoň tie poschodáky prišli aj do BA.
Že by nepokryli všetky tie navrhované linky viem súprav bolo 8 - s tým by sa dala jedna dve linky vyskladať. toto neviem presne lebo som to neprerátaval. Inak ani nepísal som, že len výhradne tieto jednotky by mali chodiť.
Fakt je, že tie mnohé stanice i zastávky ideálnu polohu nemajú. Ja som vychádzal s jestvujúceho stavu, samozrejme by sa veľmi hodilo vystavať napr. Devínska N Ves -Sídlisko a pod.... len obávam sa, že tu sa nik na to nezmôže. Už len s kúpou obyčajných kĺbových autobusov aký je problém. Aj úplne nové súpravy by sa dali samozrejme kúpiť a veľa vecí vylepšiť...