Reply on: Solider #132963:
Jedine že by ruka v ruke s inováciami išli aj reštrikcie proti IAD, ako napríklad congestion charge v Londýne alebo vyhradené ulice pre MHD v Osle (a tuším aj tam je nejaký poplatok za vjazd do centra, ale nie som si celkom istý). Ale kým sa niečo také začne robiť, musí byť najprv verejná doprava na poriadne vysokej úrovni - preferencia, nízkopodlažnosť, klimatizácia, hustejšie intervaly, náväznosti, prestupy na hrane - a nie že sa kúpi mizerných desať súprav...Re #132960 Amos: Práve o tom hovorím, že keď má zamestnanec auto aj na súkromné použitie, musí sa na ňom voziť až do firmy, nemôže ho nechať na polceste a prestúpiť na vlak. Iba ak by si chcel firmám nariaďovať, že svojim zamestnancom služobné autá "na domov" poskytovať nemajú, aby sa zvýšila využívanosť MHD. V takom prípade by ťa firmy zrejme poslali niekam...
Ámos