H9N9 Dunčova chrípka? Prečo by mal developer riešiť infraštruktúru? to by mala hádam obec, ktorá ponúka developerovi miesto na realizáciu výstavby s tým, že cena sa navýši a rozráta medzi developerov... no vieme ako to u nás funguje...
Lenivý ísť vlakom? Poviem ti jedno... moja takmer každodenná relácia trvá autom 35-45 minút, autobusom 1,5h a vlakom by trvala 2h s množstvom pešej chôdze... k tomu mám momentálne kožné ochorenie, kedy sa nesmiem spotiť... takže áno, vyvážam sa sám autom... pretože v okolí BA nemáme jedného schopného dopravcu...
P&R bude naozaj zbytočné, pokiaľ sa dopravcovia nespamätajú a prestanú konať zvykovo... (prečo 21ka jazdí po ceste II/505 45kmh?? keď MPR tam je 70?)
Mimochodom, veľa vecí, príspevkov a pod, záleží od EÚ, ktorá rozdáva financie podľa oprávnenosti... keďže jediný BA kraj má HDP v PKS rovnaké ako priemer pôvodnej EÚ15ky, a ostatné oblasti (západ, východ, stred) sú na úrovni Rumunska, tak preto uprednostňuje všetko okrem BA... avšak mali by sme byť vďačný a netváriť sa ako známe "zdochla mi koza...", pretože, na výber sú dve možnosti - buď dostane príspevok zvyšok SR bez BA, alebo nikto... čo je lepšie?
Ja im v ZA a KE tie vlaky prajem... nestáli SR ani korunu, tak prečo sa nad tým vôbec pozastavujeme?
K těmto soupravám se proto plánuje také úprava 10 lokomotiv řady 263 a nákup dvou nových elektrických lokomotiv. Celková cena této zakázky se odhaduje na 1,9 až 2,4 miliardy slovenských korun, včetně pořizovací ceny souprav. Nejnovější informace přitom naznačují, že s vratnými soupravami by se cestující mohli setkat nejdříve v širším okolí Bratislavy, včetně vytížených spojů Bratislava-Trnava. Pro ZSSK by taková dislokace navíc umožňovala vyrovnávat výkony regionálních vozidel ÖBB, s čímž má dopravce v současnosti potíže. Po odmítnutí strojů řady 754 z rakouské strany teď vozbu spojů na trase Bratislava - Vídeň přes Marchegg zajišťují mimo motorových vozů výhradně lokomotivy řady 2016 Herkules. V souvislosti s elektrifikací této trati se ovšem nejednou mluvilo o možném odprodeji několika strojů řady 1014 pro potřeby ZSSK. http://www.zelpage.cz/clanky/obnova-vozoveho-parku-zssk-prichazi-nove-kolo
Neviem odkiaľ Ámos nabral, žeby mali jazdiť na OBB, ale primárne určenie súprav push-pull je na Slovensku v okolí Bratislavy na tratiach Kúty - Bratislava - Trnava.
Podľa mňa by sa malo robiť rovnako aj v Bratislave aj na zvyšku Slovenska. Len otázkou zostáva, kedy to pochopí táto komunistická banda, ktorá riadi tento štát. Potom je ale ďalší pozorovateľný syndróm, kedy developeri stavali poblíž Bratislavy krásne satelitné mestečká s popisom "nádherné tiché bývanie len pár km od Bratislavy", ale infraštruktúru tí developeri nevyriešili. Potom nahnevaní obyvatelia hromžia nad tým, že kysnú v kolóne áut, nadávajú pritom, aká otrasná dopravná situácia v meste je a že sa s tým nič nerobí. Mne osobne to pripadá ako "zlodej kričí, chyťte zlodeja!". Keď sa pozrieš do tých áut, v každom sedí jeden človek a každý z nich je lenivý ísť vlakom, autobusom, alebo akýmkoľvek dopravným prostriedkom. Z tohto titulu sa obávam, že akékoľvek P&R, ktoré fungujú všade vo svete, aj v Rakúsku či Česku, budú na Slovensku zbytočné, týmto ľuďom nepomôžu ponúkané výhody, ale jedine zákazy ?
no nikde, len premávaj "po" a tam sa hromadia a hromadia až nakoniec nebude žiadna električka voľná ?
Re #132934 Ámos: ale nie, oni ich rozoberú na menšie časti, tie potom poukladajú na spätnú koľaj a tam ich zošróbujú dohromady
Re #132936 kacka: ? si mi ušetrila nervy, či sa vôbec bude dať odbočiť vpravo, keď pôjdem z tesca
A preco by to malo byt naopak? Nie som ani za jednu z tychto variant - ani sucasnu (na BA sa kasle), ani Duncovu (vsetko do BA). A to napriek tomu ze Bratislava z hladiska obyvatelov je najvacsie mesto (a aglomeracia) v SR...
neviem, ale zatial akekolvek nove vlaky isli mimo BA. Este aj tie modernizovane bagety ci ine modernizacie "akvarii" sa v BA na trati 131 neobjavili. Kde inde je dopyt po osobnej doprave taky velky ako v relacii BA-TT.
V kazdom pripade jednotky typu push/pull sa podla zverejenych informacii kupovali aj kvoli "turnusovej vymene" (neviem ci som zvolil spravny vyraz, tento slang neovladam) s OBB, takze v Bratislave by sa zrejme mali ukazovat pravidelne.
Ike
Lenivý ísť vlakom? Poviem ti jedno... moja takmer každodenná relácia trvá autom 35-45 minút, autobusom 1,5h a vlakom by trvala 2h s množstvom pešej chôdze... k tomu mám momentálne kožné ochorenie, kedy sa nesmiem spotiť... takže áno, vyvážam sa sám autom... pretože v okolí BA nemáme jedného schopného dopravcu...
P&R bude naozaj zbytočné, pokiaľ sa dopravcovia nespamätajú a prestanú konať zvykovo... (prečo 21ka jazdí po ceste II/505 45kmh?? keď MPR tam je 70?)
Mimochodom, veľa vecí, príspevkov a pod, záleží od EÚ, ktorá rozdáva financie podľa oprávnenosti... keďže jediný BA kraj má HDP v PKS rovnaké ako priemer pôvodnej EÚ15ky, a ostatné oblasti (západ, východ, stred) sú na úrovni Rumunska, tak preto uprednostňuje všetko okrem BA... avšak mali by sme byť vďačný a netváriť sa ako známe "zdochla mi koza...", pretože, na výber sú dve možnosti - buď dostane príspevok zvyšok SR bez BA, alebo nikto... čo je lepšie?
Ja im v ZA a KE tie vlaky prajem... nestáli SR ani korunu, tak prečo sa nad tým vôbec pozastavujeme?