Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Solider #132954:
Keď je to firemné auto, tak sa logicky používa aj (alebo skôr hlavne) na služobné účely. Čiže sotva môže celý deň stáť na parkovisku kdesi na periférií....
Reply on: hoppusmark01 #132955:
vzdialenost medzi zastavkami bola taka neprekonatelne dlha ze si nemohol ist pesi? alebo si masochista a citis sa dobre medzi spotenymi ludmi?
na semafore skocila cervena zrovna ked siel autobus? co si to ten semafor dovolil... kludne napis kde je ten zbytocny semafor... ktore semafory su nastavene tak ze pred vozidlom mhd skoci cervena? ja viem len o "zelenych vlnach" a dynamickych krizovatkach ale je mozne ze nieco mi uniklo...
(tymto nechcem obhajovat stav aky tu je ale tvoj prispevok mi pride naozaj dost hlupy...)
Reply on: hoppusmark01 #132955:
na margo tohto ti poviem, že raz na linke 20 hradil ten viedenský MAN... pustená klíma, dovolím si tvrdiť, že aj zbytočne kapacita voľná (ale bol to ZV), no ale konečne som si pripadal ako v civilizovanom meste... a normalne bolo vidno aj na ľudoch, ako si uvedomili, že je klíma, tak sa pousmiali 🙂
.
nuž ale klíma v BA je preci neefektívna...
Reply on: hoppusmark01 #132955:
hovoris mi z duse, ale zelam si aby si toto precital aj primator a kajal sa...
Vcera som isiel bratislavskou MHD jednu jedinu zastavku.. Dosiel mi totalne napraskany autobus, ledva som sa dostal dovnutra, jednou nohou som stal na jednom schode, druhou nohou na druhom schode (cize nic prijemne). V autobuse teplo jak svina, spoteni ludia, no a na tej kratkej ceste medzi dvoma zastavkami dr.nuty bratislavsky semafor, na ktorom naskocila cervena priamo pred autobusom.. Na tomto semafore sme stali asi dve minuty (cize dve tretiny jazdnej doby medzi zastavkami bolo statie na semafore), samozrejme ta cervena bola uplne zbytocna, ziadne auta nam nekrizili cestu, ten semafor tam je cely zbytocny, no a za tieto dve minuty som sa uz pekne potil aj ja, a bol som stastny, ze z toho autobusu mozem vystupit.. Preto sa pytam, kto normalny, kto vlastni auto, bude v BA jazdit s MHD v takychto podmienkach? Ked vsetky semafory su tak "super" nastavene, ze cervena naskoci priamo pred vozidlom MHD? S nulovou preferenciou MHD? Odpoved: nikto..
Reply on: Ike #132952:
A hlavne by ma zaujímalo, keďže väčšina takto dochádza na firemných autách, ako by to vnímali oni. Či by im šéf povolil nechať to auto odstavené na P&R, alebo na nejakom podobnom odstavisku... ?
Reply on: Ike #132952:
Aj toto je jeden z dôvodov, ďalší dôvod je ten, že oni sa nebudú trepať 20 - 30 minút v preplnenej emhádečke, nebudú si môcť ani sadnúť a budú stáť pri každej vŕbe. Ani sa im nečudujem, že radšej kysnú vo firemnej Octávii v kolóne..
Reply on: Solider #132951:
to netvrdím, bol to len príklad 🙂 Možno im je len nepríjemné prísť do práce a smrdieť ako dobytok, len preto, že DPB (a zrejme aj iní dopravcovia) tvrdí, že klíma je neefektívna ?
Reply on: Ike #132946:
Tvoje tvrdenia nepopieram, ale zároveň poukazuješ, že všetci tí ktorí chodia autami sami, majú kožné ochorenie? ?
Reply on: Ámos #132949:
V čase písania toho tvojho príspevku bola práve zaslaná objednávka na dva označníky pre zastávku pre električky na Molecovej... ? ?
Reply on: m@rtin #132948:
hm... treba poslat Brankovi aby stihol do volieb take objednat ?
Reply on: Ike #132946:
?
Reply on: Solider #132941:
H9N9 Dunčova chrípka? Prečo by mal developer riešiť infraštruktúru? to by mala hádam obec, ktorá ponúka developerovi miesto na realizáciu výstavby s tým, že cena sa navýši a rozráta medzi developerov... no vieme ako to u nás funguje...

Lenivý ísť vlakom? Poviem ti jedno... moja takmer každodenná relácia trvá autom 35-45 minút, autobusom 1,5h a vlakom by trvala 2h s množstvom pešej chôdze... k tomu mám momentálne kožné ochorenie, kedy sa nesmiem spotiť... takže áno, vyvážam sa sám autom... pretože v okolí BA nemáme jedného schopného dopravcu...

P&R bude naozaj zbytočné, pokiaľ sa dopravcovia nespamätajú a prestanú konať zvykovo... (prečo 21ka jazdí po ceste II/505 45kmh?? keď MPR tam je 70?)

Mimochodom, veľa vecí, príspevkov a pod, záleží od EÚ, ktorá rozdáva financie podľa oprávnenosti... keďže jediný BA kraj má HDP v PKS rovnaké ako priemer pôvodnej EÚ15ky, a ostatné oblasti (západ, východ, stred) sú na úrovni Rumunska, tak preto uprednostňuje všetko okrem BA... avšak mali by sme byť vďačný a netváriť sa ako známe "zdochla mi koza...", pretože, na výber sú dve možnosti - buď dostane príspevok zvyšok SR bez BA, alebo nikto... čo je lepšie?

Ja im v ZA a KE tie vlaky prajem... nestáli SR ani korunu, tak prečo sa nad tým vôbec pozastavujeme?
Reply on: Ámos #132944:
K těmto soupravám se proto plánuje také úprava 10 lokomotiv řady 263 a nákup dvou nových elektrických lokomotiv. Celková cena této zakázky se odhaduje na 1,9 až 2,4 miliardy slovenských korun, včetně pořizovací ceny souprav. Nejnovější informace přitom naznačují, že s vratnými soupravami by se cestující mohli setkat nejdříve v širším okolí Bratislavy, včetně vytížených spojů Bratislava-Trnava. Pro ZSSK by taková dislokace navíc umožňovala vyrovnávat výkony regionálních vozidel ÖBB, s čímž má dopravce v současnosti potíže. Po odmítnutí strojů řady 754 z rakouské strany teď vozbu spojů na trase Bratislava - Vídeň přes Marchegg zajišťují mimo motorových vozů výhradně lokomotivy řady 2016 Herkules. V souvislosti s elektrifikací této trati se ovšem nejednou mluvilo o možném odprodeji několika strojů řady 1014 pro potřeby ZSSK.
http://www.zelpage.cz/clanky/obnova-vozoveho-parku-zssk-prichazi-nove-kolo
Reply on: 810zssk #132939:
no tak som to niekde cital, ale ci je to pravda alebo blud uz neviem. Vozne ZSSK by mali jazdit v reichu a OBB u nas.
Reply on: 810zssk #132939:
Neviem odkiaľ Ámos nabral, žeby mali jazdiť na OBB, ale primárne určenie súprav push-pull je na Slovensku v okolí Bratislavy na tratiach Kúty - Bratislava - Trnava.
Reply on: kecho #132940:

1) vies ze aj mna to napadlo? ?
2) ale da sa, neboj. a keby sa nedalo tak 99 ta povozi po celej petrzalke ?
Reply on: 810zssk #132938:
Podľa mňa by sa malo robiť rovnako aj v Bratislave aj na zvyšku Slovenska. Len otázkou zostáva, kedy to pochopí táto komunistická banda, ktorá riadi tento štát. Potom je ale ďalší pozorovateľný syndróm, kedy developeri stavali poblíž Bratislavy krásne satelitné mestečká s popisom "nádherné tiché bývanie len pár km od Bratislavy", ale infraštruktúru tí developeri nevyriešili. Potom nahnevaní obyvatelia hromžia nad tým, že kysnú v kolóne áut, nadávajú pritom, aká otrasná dopravná situácia v meste je a že sa s tým nič nerobí. Mne osobne to pripadá ako "zlodej kričí, chyťte zlodeja!". Keď sa pozrieš do tých áut, v každom sedí jeden človek a každý z nich je lenivý ísť vlakom, autobusom, alebo akýmkoľvek dopravným prostriedkom. Z tohto titulu sa obávam, že akékoľvek P&R, ktoré fungujú všade vo svete, aj v Rakúsku či Česku, budú na Slovensku zbytočné, týmto ľuďom nepomôžu ponúkané výhody, ale jedine zákazy ?
Reply on: kacka #132929:
no nikde, len premávaj "po" a tam sa hromadia a hromadia až nakoniec nebude žiadna električka voľná ?
Re #132934 Ámos: ale nie, oni ich rozoberú na menšie časti, tie potom poukladajú na spätnú koľaj a tam ich zošróbujú dohromady 😉
Re #132936 kacka: ? si mi ušetrila nervy, či sa vôbec bude dať odbočiť vpravo, keď pôjdem z tesca 😉

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.