Reply on: Martin Fundárek #132964:
"syndróm Rajka" je myslím trochu odlišný od popisovaných poblémov s prehustenou individuálnou dopravou. Tam práve s IAD až taký problém nie je, ale oni chcú verejnú dopravu, čo je v podstate pozitívne (otázka je, či ju aj v hojnom počte budú využívať). Spojenie BA -> Rajka, Moson, Gyor je podľa mňa na európske pomery na hlboko podpriemernej úrovni, a budem rád, ak sa to zmení. Na dotovaní by sa mali samozrejme dohodnúť SK a HU (prípadne EU), ale nebude mi vadiť, keď tam pár € pôjde z mojich daní.Ak myslíš "syndróm Rajka" všeobecne, že vopred nedomysleli podmienky, tak máš samozrejme pravdu.
irizar
Re #132960 Amos: Práve o tom hovorím, že keď má zamestnanec auto aj na súkromné použitie, musí sa na ňom voziť až do firmy, nemôže ho nechať na polceste a prestúpiť na vlak. Iba ak by si chcel firmám nariaďovať, že svojim zamestnancom služobné autá "na domov" poskytovať nemajú, aby sa zvýšila využívanosť MHD. V takom prípade by ťa firmy zrejme poslali niekam...