Neopl@n: Jeden hlásič zastávok stojí cca 25000 Sk, keby boli v každom vozidle, vyšlo by to na 750x25000= menej ako 19 miliónov. Jeden trolejbus 15Tr stojí niečo menej ako 15 miliónov. Tak mi teraz povedz, či by si chcel radšej jeden a štvrť vozidla navyše namiesto hlásenia zastávok vo všetkých(!) vozidlách. Pre zrakovo postihnutých je do veľmi dobrá vec. Neviem čo je na tom blbina, keď vozidlo hlási zastávky! V každom meste to funguje, je to samozrejmosť, len v Bratislave nie.
Turbo
Asi to bude dvere - okno - dvere - okno - dvere - okno - dvere - krpate zadne okno... Alebo dvere - okno - dvere - dvere - okno - dvere - krpate zadne okno... Videl som 4-dverove kratke autobusy ked som bol v Taliansku, funguje to. Ale je to podla mna blbost, radsej nech je vozidlo nizkopodlaze a nech sa na nom dvere rychlo otvaraju a zatvaraju. Tym sa da skor skratit cas pobyt v zastavke ako pridanim dveri... Vsak tie SORacke dvere su priserne. Otvaraju a zatvarjusa sa najpomalsie so vsetkych dveri ake som kedy videl (a videl som vselico...).