Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Andy #13226:
Ja nemam nic proti tym hlasicom!
Mas pravdu, v kazdom meste to funguje, ale v BA to nefunguje! Ten primitivny gong a informatorka, ktorj sa akoby nehce rozprava + zle nastavene motory (v busoch) tak pocujem velke hovno.

Ved slepy by sa(keby sa mu podarilo zachytit nazov zastavky) prizabil na tych 0,5metrovych schodoch, pripadne by sa oprel o tie kvalitne dvere, ktore sa pocas jazdy VOBEC neotvaraju!

Ano vidim, s tymi flistounovskymi cvikacmi mas pravdu, tieto cvikacu su o 152% lepsie, ale pozri sa z mojho pohladu (uz to opakujem 3000krat):

V 1998 chodilo do DNV 5 liniek, z toho 2 do mesta.
Rano, som ssa nenarval do 121ky, ale pockal som 5minut, a dosla poloprazdna 121ka, vzdy to boli vylestene autobusy, co si pamätam! Bezproblemov som sa dostal do mesta.

Teraz??? Ludia z DNV ti to potvrdia! Do 21ky sa narvem tak na 2.-3.pokus
A co sa tyka 92ky sa nebudem vyjadrovat...
NA CO JE? Na Transparante ma DNV-VW, ale ide v DNV iba okolo jedneho domu, a do 5trzalky chodi totalne prazdna (samozrejme s 15min meskanim)!

TECHNICKE SKLO: Tato zastavka ma doslova FASCINUJE! To nemoze chodit specialna linka, obdoba 20, ktora by chodila 1x za hodinu a zachadzala by tam?

Mne osobne sa pred precislovanim cestovalo 10x lepsie, teraz je vsade citit nedostatook penez! Zeby to bolo Sormi???

A tie autobusy -> TA SPINA, TA KOPA HUMUSU, co je po celom autobuse! zda sa ti to lepsie???
Pred 5mi rokmi ked som isiel k babke, som si mohol sadnut na schody, a stacilo, ked som sa zdvihol a oprasil! Teraz sa nemozem opreiet ani o .... OKNO! JE TO NAOZAJ LEPSIE??? zamysli sa! A ty soferi!!! viz vodic 1321, pani Marta atd...
A tie autobusy (predvcerom na 81ke nejaky 49*9 mal zadok totalne vykriveny, tak ze sa nedalo nastupit!)

:-(((

hm hm hm


Ozaj povie mi niekdo, ci sa najblizsi pondelok bere podla harmonogramu skolske prazdniny

DIK
Neopl@n: Jeden hlásič zastávok stojí cca 25000 Sk, keby boli v každom vozidle, vyšlo by to na 750x25000= menej ako 19 miliónov. Jeden trolejbus 15Tr stojí niečo menej ako 15 miliónov. Tak mi teraz povedz, či by si chcel radšej jeden a štvrť vozidla navyše namiesto hlásenia zastávok vo všetkých(!) vozidlách. Pre zrakovo postihnutých je do veľmi dobrá vec. Neviem čo je na tom blbina, keď vozidlo hlási zastávky! V každom meste to funguje, je to samozrejmosť, len v Bratislave nie.
TÁ PREDCHÁDZAJÚCA SPRÁVA BOLA PRE NEOPL@ANA!
phuj... neznasam ik280/3ky- ble - nechutny autobus, huci, jak keby podvozkom drel o cestu, na Prazskej smer Brno sa zda ze zastavuje, a tie hnusne osuchane chladne cierne kovove tycky... eeee, a ta guma v klbe... fuj,

asi najcistejsi autobus (a aj asi najlepsi sofer) bol v buse 1213 -> to je jeden z mala cistych autobusov v BA! Celu cestu tam hralo radio OKEY, ked bola zelena neubral plyn( aby stihol zastavit na cervenu, ako to robia niektory sofery), isiel presne na cas a dynamicky, daval dojem, ako by autobus lietal!... To bolo super

NECH ZIJE 1213 AJ S JEHO SOFEROM 🙂
NECH ZIJE 1213 AJ S JEHO SOFEROM 🙂
NECH ZIJE 1213 AJ S JEHO SOFEROM 🙂
NECH ZIJE 1213 AJ S JEHO SOFEROM 🙂
NECH ZIJE 1213 AJ S JEHO SOFEROM 🙂
NECH ZIJE 1213 AJ S JEHO SOFEROM 🙂
NECH ZIJE 1213 AJ S JEHO SOFEROM 🙂
NECH ZIJE 1213 AJ S JEHO SOFEROM 🙂

HANBA 1321 - ZAKOMPLEXOVANY BLB 😞
HANBA 1321 - ZAKOMPLEXOVANY BLB 😞
HANBA 1321 - ZAKOMPLEXOVANY BLB 😞
HANBA 1321 - ZAKOMPLEXOVANY BLB 😞
HANBA 1321 - ZAKOMPLEXOVANY BLB 😞
HANBA 1321 - ZAKOMPLEXOVANY BLB 😞
HANBA 1321 - ZAKOMPLEXOVANY BLB 😞
HANBA 1321 - ZAKOMPLEXOVANY BLB 😞
HANBA 1321 - ZAKOMPLEXOVANY BLB 😞
Reply on: Neopl@n #13218:
DPB síce ide dolu vodou, ale keď porovnám cestu do školy v 1998 a teraz, tak mi vyjde toto: V 1998 som sa vozil na linke 220 iba starymi vrakmi 15Tr (napr. 6601, to bola hrôza), linka 218 bola 14Tr, v rannej špičke som sa dostal do vozu na 2.-3. pokus. Teraz sa vozím v 15TrM, ktoré hlásia zastávky(už niekoľko posledných dní som nešiel iným vozom, asi mám štastie), majú digitálne transparenty, sedadlá na ktorých ma nebolí zadok po 3 minútach sedenia, majú protišmykovú podlahu a mnoho iného. V roku 1998 som niekedy nemal šancu cvaknúť si lístok, pretože sa používali cvakátka Flinstonovského typu, na ktoré bola potrebná hrubá sila. Takže takto.
Reply on: Andrej (Anndy008) #13220:
To je v pohode!!!

Kua, minaju peniaze na take blbiny typu: akusticke hlasenie ale nove busy nekupia!


To fakt sme kupili tie 21Tr a 22Tr? alebo to sa len snazi DPB sam seba ukludnit, ze na to mame!

To som zvedavi, kedy vyjdu do ulic...
Igorko: Ty si niekedy jazdil aj v MHD?

Re #13203 Igorko: Keby som ako vodič strhol vedenie tak mám nahradiť škodu? To by skôr mali dať odškodné vrbusti mne, že som musel zastaviť, vyhodiť ludí, zavolať dispečing atď. Asi by som radšej povedal cestujúcim, že nech ma potlačia k úseku pod prúdom a nech si vozy za mnou robia čo chcú. Aspoň by cestujúci nenadávali, že som ich musel vysáčkovať a ja by som nemusel hradiť škodu. (Samozrejme že je to kravina.)
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

Reply on: Neopl@n #13219:
No, trochu zle som sa vyjadril. Niekde v taliansku - to malo byt 😃. Nemusi to byt vsade. A taktiez, to mam iba od niekoho - sam som to nevidel.

Jo, ak si dobre spominam (a nemylim sa, co je u mna dost mozne), tak prave v rime by tento rok mali zacat jazdit 18m solarisy.
Reply on: Andrej (Anndy008) #13217:
Nee, ked som bol v Rime, tak am boli vystup-vystup-nastup-nastup oznacene dopr.znackami, a boli tam aj autobusy s 8mimi miestami na sedenie a 6timi na statie, skor sa podobali na VW Caravelu
Reply on: m@rtin #13215:
Moj nazor-> Sory su braky! Nas DPB kupuje drahe krpate busy, namiesto toho, aby kupil normalne klbaky!

Ved uznajte, najlepsia doprava (pocas mojej generacie) bola asi koncom roka 1998 -> ziadne zbytocne linky, ziadne chybajuce, ziadne midibusy (uznajte, ze nikomu nechybali), ziadne akusticke hlasenia zastavok typu cing-nasleduje blabla ->pohodka

A teraz? Midibusy sa mnozia jak rakovina viz linky:29,28,30,38,52,54,76... atd, stavim sa, ze z tych nepojazdnych autobusov v BA je 80% takych, ktorym satci mensia uprava, a funguju na 100%! Nie, my ich vyradime a kupime Sory!
Sorry, ale toto je fakt sila!

Od roku 98 ide DPB prudko dole vodov, a mal by s tymnieco robit!!!!

smutne
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

no v taliansku to maju preto, ze vraj tam maju (min.na prvy pohlad idiotsky system) nastupovania/vystupovania cestujucich. Nastupuje sa prednymi a zadnymi dverami a vystupuje sa prave dvojicou strednych.
Reply on: m@rtin #13215:

Asi to bude dvere - okno - dvere - okno - dvere - okno - dvere - krpate zadne okno... Alebo dvere - okno - dvere - dvere - okno - dvere - krpate zadne okno... Videl som 4-dverove kratke autobusy ked som bol v Taliansku, funguje to. Ale je to podla mna blbost, radsej nech je vozidlo nizkopodlaze a nech sa na nom dvere rychlo otvaraju a zatvaraju. Tym sa da skor skratit cas pobyt v zastavke ako pridanim dveri... Vsak tie SORacke dvere su priserne. Otvaraju a zatvarjusa sa najpomalsie so vsetkych dveri ake som kedy videl (a videl som vselico...).
Proboha čtyřdveřový autobus délky 10,5 metrů?

To bude pravý bok celý ze dveří?
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

No uznavam. Nie vzdy kazda cesta vlakom je kratsia ako busom. Az tak velmi necestujem na kratke vzidalenosti, ale tam kam idem obvykle, tak cesta je vzdy dlhsia busom, ako vlakom. A sa priznam, ze radsej chodievam IC/EC, alebo 1tr., aby som sa vyhol humusu. Osobaky radsej nepouzivam - to je hnoj.

Kockac: no mozno sa s tou prievidzou mylim - neviem. Ale fakt sa mi zda, ze to tak bolo. Ale co viem urcite je bus BA - ostrava 😃, co som pisal. Lebo to som pozeral.
Reply on: m@rtin #13208:
Ad 4-dverové SOR-y: Nie, diskutujeme tu o novom SOR-e 10,5, ktorý má mať 4 dvere, nie 4 krídla dverí.
I.
Ze by sa nam crtalo nejake riesenie?
Reply on: Igorko #13210:

1) Suhlas!!! Ale niekedy mam pocit ze vodicovi je grafikon uplne fuk, on je proste lenivy ist nahodit palice ak by nahodou spadli, tak sa radsej suchce...
2) Zaujimave je, ze aj v Brne maju ESKO a lietaju tam 60 km/h... Alebo sa mylim??? Ale viem ze aj tam maju take stare "smejdy" a lietaju cez ne. Navyse rychlst 30 km/h nie je az take zdrzanie ako 15, ale preco potom vodici idu tak ako idu?
3) Tak, tak...

Hmm, zaujimave. Niekedy by sme si mali dobre pokecat... 🙂
Reply on: Turbo #13203:

1) Ak sa vodič môže poflakovať a stíha pritom vyjazdiť grafikon, tak je to chyba grafikonu.
2) Ak BA miesto výhybiek a križovatiek Elektrloine s Vmax=50 km/h (testované na 70) kupuje výhybky a kríže ESKO na Vmax=40 km/h len preto, že Vetvička dostal od Eska vreckové a potom si každé takéto miesto aj tak vyzdobí tridsiatkou, tak je to chyba vrbustov. Tridsiatka nie je žiadna rýchlosť, gumokoly žiadne takéto obmedzenie nepoznajú, takže ak im paličák chce konkurovať a nezdržiavať, musí ísť rovnako rýchlo.
3) Ak toto toleruje vedenie podniku, tak je to chyba vedenia.

Ing. Wodku poznám veľmi dobre a viem ako jazdí. Problém je v tom, že ak strhne vedenie ing. Wodka, tak určite súdruh inžinier Para nebude naňho ryčať ako besný a tvrdiť, že to zavinil on a snažiť sa mu to dať k náhrade.
I.
AD bus or vlak
Ja chodim pravidelne domov z BA do BB. ale nech sa na mna nehnevaju ale vlakom ani zadarmo. Nielenze ide do BB len jeden priamy spoj (aj to je aspon IC) ale minuly rok ma cesta do ZV stala aj s miestenkou 222Sk a suchtalo sa to tam takmer 4 hodiny. Za 200Sk a 3 hodiny som busom v BB. A to je dost velky rozdiel. Jasne ze by som siel radsej vlakom ale takto mozu tie vlaky premenovat z rychlikov na pomaliky 🙂
Kocak:
Matra má tři režimy. Jeden z nich je automatické vedení vlaku a druhý, že strojvedoucí jede sám.

Andrej:
Já bych zase Solarisy do Prahy nechtěl, jelikož se mi nelíbí. Můj favorit je Mercedes-Benz Citaro.

Nevím, co máte na mysli s těmi čtyřdvéřovými Sory?
Pokud vím, tak v Opavě jezdí 2 Sory délky 10,5 metru a mají troje dveře, z nichž prostřední jsou dvoukřídlé. Potom tedy vycházím z toho, že Sor B10,5 má čtyři křídla dveří a troje dveře. To bude asi ten vůz, co dostane Bratislava ne?

Papyr:
Musím pouze jen souhlasit. Ale velice se mi líbilo, když si mi říkal, že ti nevadí dotovat Bratislavu, protože je to hlavní město a musí reprezentovat Slovensko. Kdyby tak přemýšleli všichni lidi v ČR, pořád maj jen řeči, jak doplácí na Prahu a přitom Praha nedostane od státu ani korunu, narozdíl od Bratislavy.

Andrej:
S vlaky s tebou souhlasím na 100% a s tou privatizací Velké Británie jsi mě předběhl. To je typický příklad úpadku ekologické železniční dopravy.

Igorko:
Aha, tak to jsem nevěděl. Díky.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.