Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kecho #131652:

Re #131652 kecho:
Tak konečne idú prestavovať predstaničné námestie.
Čiastočne ma to potešilo lebo konečne sa ide niečo s tým robiť.
Čo ma určite nepotešilo, že musí ustúpiť časť historickej budovy skladov. To by som ja, človek vážiaci si kultúrne dedičstvo vrátane industriálnych pamiatok, okamžite zatrhol.
Ta netreba ŽIADNE blbé garáže. Nech každý chodí MHD -hneď by aj boli vytažené aj električkové linky na stanicu.
Čítam, že "Územie stanice a okolia sa zmení na obchodno-administratívne centrum s hotelom." Na kieho čerta??
Hotel? no ja by som sa určite neubytoval do hotela kde vedľa mi budú od rána do večera hučať vlaky aj autá...však ten človek čo to navrhoval musí byť švihnutý -určite je švihnutý.
Neviem prečo sa všade musí robiť taký megalomanský nezmysel.
Aby som len nemrmlal, napíšem sem moju predstavu.
Prestavbu stanice a predstaničného priestoru by mali ako investor realizovať Výhradne ŽSR a Mesto Bratislava., čiže žiadny sukromný zbohatlík.
Do objektov by som dal hlavne to čo je tam treba - čakárne, pokladne pre odbavovanie cestujúcich proste služby železničnej spoločnosti. Možno by nebol by odveci menší supermarket.
Celý priestor by som riešil na spôsob Pražského hl. nádražia -čiže všetko by som dal pod zem. Odstránil prístavbu, terajšiu budovu Stanice by som zrekonštuoval a obnovil fasádu do podoby spred vojny. Hl. hala v pôv. budove stanice by mohla slúžiť ako kaviareň (-tiež ako Hl. nádraží v Prahe)
Na meste prístavby a okolia by som spravil park a vysadil stromy. Obratisko Autobusov/Trolejbusov by som tiež zapustil pod zem a prekryl.
Namiesto vymýšlania nezmyslov s podzemnou garážou, riešenia prístupu a búrania skladu by som sa zamýšľal skorej nad obnovou el. trate aj po Štefánikovej, ako vyriešiť križovatku pri SAV mimoúrovňovo -Vôbec individuálnu dopravu z toho priestoru čo najviac utlmiť nie lákať dalšie autá do garáží.
Ved Praha ani Brno nemá žiadnu takú megagaráž pri Hl. Nádraží.
-Takto by to asi malo byť.
Reply on: N/A #131666:
To je cirkus do kelu ? hlavne nám ostáva dúfať, že sa z plánu prebudovania Predstaničného nám. nevypustí MHDčka a nebolo by na škodu, keby sa uvažovalo s predĺžením električky po Pražskej na Patrónku (náhrada za 34 a 83) a ďalej do Dúbravky. Dúfam, že sa neuvažuje s prevádzkou liniek 34 a 83 navždy ?
Len pre zaujimavost na rozpise VP je mala chyba.(15Tr)
2008: 6608 (DPB)
Reply on: S499.1023 #131668:
Na tom vozidle je aj tak najlepší statický menič od Cegelecu. ?
Reply on: kecho #131650:
"Nadjazd" nikomu nič nepovie.
http://pid.planydopravy.cz/
Na mapě lze kliknout na jednotlivé linky a zjistit současné polohy spojů, případně jejich zpoždění.
Reply on: Beus #131667:
Vzhľadom na to, že Kométa je vozidlo, ktoré je pojazdný cirkus (vozidlo v takejto podobe nikdy neexistovalo), tak som kľudne ochotný uveriť, že ten volant je z niečoho úplne iného a dostal sa tam v rámci ľudovej tvorivosti popradského depa.
Reply on: S499.1023 #131645:
Tiež som si všimol, že to väčšinou je takto (určite by som neočakával, že napr. taká Rakaňa bude mať pod pultom 3kV a desiatky hrubých káblov popod kabínu, to by ešte aj ten kontrolér musel mať celkom obludné rozmery s ohľadom na počet stupňov 😃 ). Výnimkou je napr. už spomínaná Kométa, ktorá má volant, hoci má rovno pod ním 1500V. Tá má však málo stupňov, dosť od seba vzdialených, a myslím že má okrúžkový regulátor, čo situáciu zrejme uspokojivo rieši 🙂
Vcera som na letisku videl stat rakusky autobus s oznacenim 8xx (863? 836? neviem presne). Je to pravidelna linka? Kade jazdi?
Reply on: Erik Pauer #103940:
Z Brna❓ (T400)
Reply on: 810zssk #131659:
Znášať/neznášať je kategória so silným citovým podtónom. Ako sa dá mať silný citový vzťah k niečomu tak neosobnému, ako je jazyk?
Reply on: Mikimaus #131651:
To nie je Prešporáčik, to ten druhý vláčik (ten trojvozňový, ktorý je na dieselový pohon, prešporáčik je ten akumulátorový, čo skôr vyzerá ako dva spojené historické koče a chodí len po pešej zóne rýchlosľou chôdze). Ten trojvozňový navyše jazdí na električkové návesti, minule zablokoval zastávku Nám. Ľ. Štúra, kde čakal na električkové voľno a vytvorila sa za ním kolóna električiek, ktoré sa už nezmestili do zastávky. Inak minule som sa viezol po Vajnorskej električkou rýchlosťou 55 km/h a hento nás predbiehalo. Zástupcovia magoriátu sa vyhovárali, že nepotrebuje EČV, lebo chodí pomaly, čo je síce scestný argument, ale ani ten nie je pravdou.
Reply on: S499.1023 #131658:
Najhorším príkladom je Budapešť, kde môžeš mať zastávku s rovnakým názvom aj kilometer od seba (ak sú dve zastávky umiestnené na križovatkách s tou istou ulicou), resp. v horšom prípade môžu byť zastávky s rovnakým názvom na úplne opačných koncoch mesta (lebo tam majú veľa ulíc s rovnakým pomenovaním, napr. Kossuth Lajos utca by si našiel minimálne 10-krát)...
Reply on: S499.1023 #131657:
Normalne.
Reply on: 5:12 #131653:
12: Výnimočne musím súhlasiť s Dunčom. Redundatné pomenovávanie zastávok nemám rád vo všeobecnosti a pokiaľ ide o zastávky, ktoré sú vzdialené od seba viac ako "za roh", tak je to vyslovený blud.
Reply on: 810zssk #131648:
Ako môže niekto znášať/neznášať niečo ako jazyk???
Reply on: Mike #131654:
Isteže malo. Ale ja celý ten čas hovorím o tom, že to žiadna norma neZAKAZOVALA.
Reply on: S499.1023 #131644:
v podstate najkorektnejšie by bolo prímestská, keďže Teplá je iba vidiecka obec 🙂

Re #131651 Mikimaus: človeče, ja ti neviem, lebo tie "lokomotívy" EČV majú, teda niektoré... každopádne kvalitne blokujú zastávky MHD...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.