Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: intony #131236:
nielen tuším, som o tom presvedčený, práve preto som upozornil, že sa na ten priestor (plochu) netreba dívať prizmou pešej zóny - je to chodník, aj keď nemá klasickú podobu, je od cesty oddelený výškovo (obrubník), autá tam (tadiaľ) nemajú čo jazdiť, s výnimkou prípadov stavebnej činnosti, pre ktorú treba zabezpečiť prepravu hmôt, strojov a pod., vtedy by v území malo byť vyznačené stavenisko a jeho napojenie na cestu, a činnosti integrovaného záchranného systému,
Reply on: 24Tr #131154:
sak ony (75 a 78) tam (na dudvazskej) aj par mesiacov koncili a zistili ze to je na ...
a to trasovanie elektriciek na ASMN nespravis z priestorovych dovodov... v case pred vystavbou kosickeho mosta to pytalo viest v pokracovani mileticovej/ruzinovskej po kosickej na most a do petrzalky a popri tom sa mohla zviest aj trat od safka poza (vtedajsiu) zastavbu okolo pristavu a cez slovnaft na dolne hony, dnes su vsak uz tieto trasy zapratane novostavbami.....

Re #131144 MatejBA: "Ja by som videl dovod preco by auto malo zastavit kvoli MHD (resp davat prednost)" - dobre vravis, davat prednost, ale to nie je pripad ked vozidlo MHD stoji v zastavke a vyklada/naklada substrat

Re #131224 ivanbuto: ked mas dostatocne terenne vozidlo a pripadne skrabance na karoserii ta tiez netrapia tak by si tam musel dat jedine vysoky betonovy pas (a to by vyzeralo naozaj esteticky 😛 )
(aj ked zas takych asi vela nebude 🙂 )
Reply on: vlado13 #131234:
Ale snáď tušíš, že hovorím o priestore pre peších pred palácom.
Reply on: ivanbuto #131225:
súhlasím, aby sme prednostne hľadali možnosti vyššej kvality (variability) toho, čo už máme, ale pritom sa zamýšľali nad možnými opatreniami so synergickými účinkami pri minimalizácii priestorových nárokov alebo obmedzení,
ak by sme smerovali a dospeli k BRT v podmienkach Bratislavy, bol by to malý zázrak ?
Reply on: intony #131232:
formulácia je fajn, podľa všetkého Hodžovo nám. nie je pešou zónou, tou je napr. Obchodná, Poštová,
Reply on: Danny6619 #131202:
Samozrejme, že ružinovská električka nie je len pre Ružinov. Ružinovská električka je aj pre Vrakuňu a Podunajské Biskupice. Presne tak, ako je račianska električka pre Východné a školákov od Pantov. Tak isto ako je vajnorská električka po Zlaté piesky nielen pre Novovešťanov, ale aj Vajnorčanov. Podobne ako dúbravsko-karloveská električka aj pre Devínsku Novú Ves. A tiež tak, ako všetky autobusové linky na Patrónke pre Záhorie. ?
Reply on: vlado13 #131205:
Môžem to preformulovať - nemali by sa musieť obávať že ich auto zrazí. Napr. na Hodžovom nám. som ešte pred nedávnom veľmi pocit bezpečia nemal.
Reply on: intony #131145:
Inak javí sa mi to nazaj tak, že keď sa povie bratislavský životný štýl... prvé, čo ma napadne, je slovo "parkovať". (Čisto subjektívny pocit.)
Reply on: ivanbuto #131229:
V čom ja by som videl prínos tohto riešenia, je zlepšenie vychádzania zo zastávky. To je bez diskusie. ?
Reply on: Emo #131227:
OK, beriem... hoppusmark má však pravdu, že pre IAD by sa tiež zvýšila bezpečnosť, na druhej strane o niečo by sa vo vybraných prípadoch znížila rýchlosť prejdenia týmto úsekom, to je však úplne v poriadku.
Reply on: Emo #131219:
Znížila, pretože tých hardcore kamikadze je predsa len oveľa menší podiel... v súčasnosti si tam trúfajú napr. aj dedkovia na starých škodovkách (mierne "prifarebené"), ktorým už je jedno, že vozidlo MHD sa hýbe, ale on musí just predbehnúť.

Predsa nikto nehovorí, že riešime všetky prípady a všetky povahy, to asi žiadným opatrením nejde... tak prosím zamyslieť sa nad argumentáciou.
Reply on: ivanbuto #131226:
Lebo hoppusmark tvrdil pravý opak. ?
Reply on: Emo #131220:
Iste, ale nechápem, načo to tvrdíš, keďže to je úplne jasné. ?
Reply on: vlado13 #131199:
To už ale potom smerujeme skôr k systémom BRT... pokiaľ tu máme vybudované električkové trate, a dopravu električkami možno zrýchliť a skvalitniť, jednoznačne by som išiel touto cestou.
Reply on: S499.1023 #131183:
Keď už ma chytáš za slovíčka, môžeš rovno aj poopraviť... myslel som to samozrejme tak, že profil cesty je taký, že keď trolejbus stojí v zastávke, niet ho zrovna na tom úseku ako predbehnúť...
Reply on: si #131141:
Keď si pozorne prečítaš ten článok, a napr. aj link na článok o Brne (asi si tak neurobil), tak tam nájdeš viacero dôvodov, prečo je dobré, aby vozidlo IAD nemohlo obiehať vozidlo MHD. Pričom stále si asi nepochopil, že sa nebavíme paušálne, ale o konkrétnych príkladoch... bavíme sa o priestore v širšom centre, dvojprúdová komunikácia, zvýšený pohyb chodcov, estetika priestoru, atď....
Reply on: erikpauer #131135:
No už sa len trasiem ozvať sa na tvoj príspevok, lebo nebodaj budem "trafená hus"... čo si potom počnem? ?

Hovoríš síce útočne, ale nekonkrétne. Keď sa chceme baviť konkrétne a k veci, tak napr. cez Palisády zvyknem občas chodiť aj autom, a nemyslím si, že navrhované optarenia konkrétne na tej zastávke by mi až tak uškodili, pretože dokážem sa zamyslieť aj nad kontextom a nad potrebami iných.

Ad. vyhnať IAD z celého centra, k tomu sa nevyjadrujem, keďže som nebol autorom toho vyjadrenia.
Reply on: ivanbuto #131124:
No, však takých máme v Bratislave dosť.
Reply on: ivanbuto #131130:
Ja netvrdím, že TREBA niečo zlepšiť pre IAD. Ja len tvrdím, že pre IAD by sa týmto riešením nič nezlepšilo. To je rozdiel.
Reply on: drink #131173:
Neznížila, pretože ten kamikadze by Ti vletel ešte skôr než sa začne ten obrubník v strede.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.