Reply on: intony #131236:
nielen tuším, som o tom presvedčený, práve preto som upozornil, že sa na ten priestor (plochu) netreba dívať prizmou pešej zóny - je to chodník, aj keď nemá klasickú podobu, je od cesty oddelený výškovo (obrubník), autá tam (tadiaľ) nemajú čo jazdiť, s výnimkou prípadov stavebnej činnosti, pre ktorú treba zabezpečiť prepravu hmôt, strojov a pod., vtedy by v území malo byť vyznačené stavenisko a jeho napojenie na cestu, a činnosti integrovaného záchranného systému,
si
a to trasovanie elektriciek na ASMN nespravis z priestorovych dovodov... v case pred vystavbou kosickeho mosta to pytalo viest v pokracovani mileticovej/ruzinovskej po kosickej na most a do petrzalky a popri tom sa mohla zviest aj trat od safka poza (vtedajsiu) zastavbu okolo pristavu a cez slovnaft na dolne hony, dnes su vsak uz tieto trasy zapratane novostavbami.....
Re #131144 MatejBA: "Ja by som videl dovod preco by auto malo zastavit kvoli MHD (resp davat prednost)" - dobre vravis, davat prednost, ale to nie je pripad ked vozidlo MHD stoji v zastavke a vyklada/naklada substrat
Re #131224 ivanbuto: ked mas dostatocne terenne vozidlo a pripadne skrabance na karoserii ta tiez netrapia tak by si tam musel dat jedine vysoky betonovy pas (a to by vyzeralo naozaj esteticky )
(aj ked zas takych asi vela nebude )