Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Emo #131248:
A spred stojaceho vozidla MHD, najmä ak tam má priechod pre chodcov?
Reply on: Emo #131248:
Mozno nema, ale vybieha
Reply on: Mikimaus #131247:
Re #131246 S499.1023: Chodec hlavne nemá čo vybiehať spoza stojaceho vozidla MHD.
Reply on: S499.1023 #131246:
Presne to som chcel napisat. Ono sa dost casto stava, ze niekto vybehne od vozidla a potom ho presne tento druh soferov nabere. Sak nac cakat ne. Dost casto taketo obehanie vidiet na zastavke Kukucinova....aj ked bez kolizii..zatial. V lepsom pripade sa taketo situacie mozu skoncit sokom, v horsom pripade dolamanim koncatin+sud, v najhorsiom pripade smrtou chodca+sud+basa.... ?
Reply on: si #131237:
Keď vozidlo sotjí v zastávke a nakladá/vykladá substrát, je to veľmi dobrý dôvod k tomu, ayb si za ním zastavil. Skúsil by si v USA predbehnúť stojaci rozblikaný School Bus...
Reply on: vlado13 #131235:
Krásna, odsbornícka veta plná cudzích slov a nevypovedajúca nič. Teraz to skús slovensky a zistíme, že hlásaš bludy, pretože už napríklad vyššia variabilita v žiadnom prípade nemusí znamenať vyššiu kvalitu. Ak by sme v podmienkach Bratislavy dospeli k riešeniu typu BRT, tak by sme sa akurát tak mohli potom sami vyhodnotiť, že sme pekní dementi.
Reply on: vlado13 #131199:
Nezmyselná, nekvalifikovaná vízia. Nadradený dopravný systém, v tomto prípade električka, musí tvoriť tú rýchlu chrbticu a autobus obslužnú sieť.
Reply on: ivanbuto #131224:
Mne išlo práve o to, že tvoje vyjadrenie vyznievalo, akoby v ucelenom úseku tej trate nebolo možné predísť vozidlo MHD.
Reply on: JohnyButrel #131216:
Aby bolo jasné - ja som nikomu neurčoval diagnózu, len som žiadal menovite teba, aby si sa neposmieval iným za ich gramatiku, keď nevieš, čo za tým môže byť.
Ahojte, cez víkend sa v rušňovom depe Bratislava - Východ koná 11. celoslovenský zraz historických železničných vozidiel RENDEZ 2009 pod názvom DIESEL.

Zaujímalo by ma, prečo IMHD a DPB ako partnery nepropagujú toto podujatie na svojich stránkach a prečo sa cestovné poriadky historickej električky a historického autobusu, ktoré budú počas tohto víkendu zabezpečovať kyvadlovú dopravu na toto podujatie ešte na týchto weboch nenachádzajú. Cestovný poriadok kyvadlovej dopravy v podobe historických motorových vlakov ktoré budú premávať medzi RENDEZOM a HLAVNOU STANICOU je už dávno vonku.

Ďakujem za odpoveď.
Reply on: intony #131236:
nielen tuším, som o tom presvedčený, práve preto som upozornil, že sa na ten priestor (plochu) netreba dívať prizmou pešej zóny - je to chodník, aj keď nemá klasickú podobu, je od cesty oddelený výškovo (obrubník), autá tam (tadiaľ) nemajú čo jazdiť, s výnimkou prípadov stavebnej činnosti, pre ktorú treba zabezpečiť prepravu hmôt, strojov a pod., vtedy by v území malo byť vyznačené stavenisko a jeho napojenie na cestu, a činnosti integrovaného záchranného systému,
Reply on: 24Tr #131154:
sak ony (75 a 78) tam (na dudvazskej) aj par mesiacov koncili a zistili ze to je na ...
a to trasovanie elektriciek na ASMN nespravis z priestorovych dovodov... v case pred vystavbou kosickeho mosta to pytalo viest v pokracovani mileticovej/ruzinovskej po kosickej na most a do petrzalky a popri tom sa mohla zviest aj trat od safka poza (vtedajsiu) zastavbu okolo pristavu a cez slovnaft na dolne hony, dnes su vsak uz tieto trasy zapratane novostavbami.....

Re #131144 MatejBA: "Ja by som videl dovod preco by auto malo zastavit kvoli MHD (resp davat prednost)" - dobre vravis, davat prednost, ale to nie je pripad ked vozidlo MHD stoji v zastavke a vyklada/naklada substrat

Re #131224 ivanbuto: ked mas dostatocne terenne vozidlo a pripadne skrabance na karoserii ta tiez netrapia tak by si tam musel dat jedine vysoky betonovy pas (a to by vyzeralo naozaj esteticky 😛 )
(aj ked zas takych asi vela nebude 🙂 )
Reply on: vlado13 #131234:
Ale snáď tušíš, že hovorím o priestore pre peších pred palácom.
Reply on: ivanbuto #131225:
súhlasím, aby sme prednostne hľadali možnosti vyššej kvality (variability) toho, čo už máme, ale pritom sa zamýšľali nad možnými opatreniami so synergickými účinkami pri minimalizácii priestorových nárokov alebo obmedzení,
ak by sme smerovali a dospeli k BRT v podmienkach Bratislavy, bol by to malý zázrak ?
Reply on: intony #131232:
formulácia je fajn, podľa všetkého Hodžovo nám. nie je pešou zónou, tou je napr. Obchodná, Poštová,
Reply on: Danny6619 #131202:
Samozrejme, že ružinovská električka nie je len pre Ružinov. Ružinovská električka je aj pre Vrakuňu a Podunajské Biskupice. Presne tak, ako je račianska električka pre Východné a školákov od Pantov. Tak isto ako je vajnorská električka po Zlaté piesky nielen pre Novovešťanov, ale aj Vajnorčanov. Podobne ako dúbravsko-karloveská električka aj pre Devínsku Novú Ves. A tiež tak, ako všetky autobusové linky na Patrónke pre Záhorie. ?
Reply on: vlado13 #131205:
Môžem to preformulovať - nemali by sa musieť obávať že ich auto zrazí. Napr. na Hodžovom nám. som ešte pred nedávnom veľmi pocit bezpečia nemal.
Reply on: intony #131145:
Inak javí sa mi to nazaj tak, že keď sa povie bratislavský životný štýl... prvé, čo ma napadne, je slovo "parkovať". (Čisto subjektívny pocit.)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement