Reply on: Ike #130146:
Tak teraz samozrejme hlásaš bludy ty. Viedenská tzv. električka samozrejme BOLA kompatibilná s mestskou sieťou (jazdila v BA na 550 V =, vo Viedni na 600 V = a v medzimestskom úseku na 15 kV/16 2/3 Hz) , čo sa týka napájania (ako by asi inak jazdila po spleti okolo Divadla?) a po moste jazdila po cestnej časti. Železnica do Petržalky cez Starý most nebola zrušená v 50. rokoch ale až po výstavbe trate cez ÚNS a Petržalka nebola niečo medzi obcou a záhradkárskou kolóniou ale jednou z najväčších obcí bez mestského štatútu na Slovensku
Cablecar
Pre porovnanie:
#5338702762993069490">http://picasaweb.google.com/filo.jaroslav/PoStopachVidenskejElektricky #533870276
2993069490 a http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=19131&idg=
427&gi=20&gn=20&gs=e&gsd=
+ #5338702823750124258">http://picasaweb.google.com/filo.jaroslav/PoStopachVidenskejElektricky #533870282
3750124258 i http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=19132&idg=
427&gi=20&gn=20&gs=e&gsd=