Reply on: Cablecar #130156:
Pre porovnanie:
http://picasaweb.google.com/filo.jaroslav/PoStopachVidenskejElektricky#5338702762993069490 a http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=19131&idg=427&gi=20&gn=20&gs=e&gsd=
+ http://picasaweb.google.com/filo.jaroslav/PoStopachVidenskejElektricky#5338702823750124258 i http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=19132&idg=427&gi=20&gn=20&gs=e&gsd=
Cablecar
Čo teraz ale myslíš? Ja sa pýtam:
1. prečo vytrhali trať petržalka - Wolfsthal a trať do kitse nechali iba opustenú?
2. V Kopčanoch bol priestor na otáčanie električiek - tak tam mohli premváať aj po vojne (ak mohli premávať po Sad J. kráľa, mohli aj do kopčian).
3. Kedy sa vytrhali kolajnice na tejto trati a prečo časť kolajníc ostala dodnes v petržalke,
4. Prečo sa ytrhali kolajncie aj na rakúskej strane?