Reply on: levan #129935:
Práve preto som ale spomenul ulice Záhradnícka, 29.augusta, a pod. lebo sú to jednoprúdové komunikácie kde je značný problém s plynulosťou dopravy, preto tam jediné čo by kapacitne pomohlo bola električka a odstaviť tie ulice z premávky pre IAD.Len načrtnem sci-fi "čo by bolo keby..."
Predstav si napr. električkovú trať od Slovanetu cez Záhradnícku, s pokračovaním od Odborárského námestia cez Mickiewiczovu a na Obchodnú. Na Americkom nám. by teda krížom cez trať z Ružinova prechádza trať z Račianskeho mýta na smer Špitálska a na Odborárskom nám. by sa Ružinovská trať spájala s Vajnorskou. Bola by to najrýchlejšia možná cesta z Ružinova do centra ? ďalej by bol problém určite s IAD v úseku Ul. 29. augusta Kollárovo nám. tak tam by práve bola vhodná električková trať pre električky na smer Prievoz - Vrakuňa (ktoré však neexistujú a sotva budú).
hoppusmark01
A to je prave ta tragedia, mesto nie je schopne ani len nakupit blbe autobusy, co je ta najjednoduchsia cesta zlepsenia MHD, pri ktorej nemusi nic budovat. Okrem toho nakup novych autobusov by mala byt samozrejmost, ved obnovovat sa musi, a nie ako je to teraz, ze sa nakup vozidiel berie ako nejaky darcek primatora obcanom a hrdo sa to prezentuje.. ? Este len dodam, ze uz je to vlastne 11 rokov, odkedy sa kupili posledne klbove busy..