Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: zakaznik #129942:
no len od nového roka tu je jeden problém pre nemajitelov PCL. Na cestu z DD do Billi čo trva s prestupom možno 15-20 minut si musíš kupovať hodinový lístok.
Reply on: 21Tr #129941:
"3) Zo Švabinského to je asi rovnako ďaleko ako od TERNA ale vôbec tam nie je prechod pre ľudí čo chcú nastúpiť na 68 a 99 na smer Romanova. A nikto si nesťažuje, nepindá. Buď má auto, alebo ide do TERNA alebo sa prejde ako napr. ja alebo otec keď tam ideme nakupovať."

Prechod pre chodcov tam je (hneď pri LIDLi). Akurát pred časom tam čiastočne vymieňali vozovku a tam kde dali nový asfalt akosi "zabudli" domaľovať prechod. Takže to vyzerá tak, že v časti vozovky prechod je a v časti nie je vyznačený.
? Ale akurát včera som čítal v novinách vyhlásenie magistrátu, že sa chystá obnoviť vodorovné značenie, tak snáď sa dostane aj na tento prechod. Ďalšou možnosťou je prejsť cez prechod, čo je za zastávkou Švabinského (pred križovatkou s Prokofievovou). To je však veľká obchádzka.

Tým som chcel povedať, že prechody pre chodcov tam sú, ale nie je to ideálne (presnejšie k ideálnosti to má ďaleko).
Reply on: david1 #129944:
Ale to, že podáš prsta a potom zoberieš hneď celú ruku je práveže pozitívne pre Záhradníka... ?
Ja neviem co sa stale riesi prestupny terminal. Na Racianskom,Trnavskom myte sa akoze neprechadza cez krizovatku ,aby si mohol prestupit z radial na ine linky.Racianske je obzvlast kriticke.

To je tak podas prst a kazdy chce hned celu ruku. /L133/a buduca 36.
Reply on: 21Tr #129941:
vy ste zle pochopoli poznamku o linke 32 a dlhom cestovani a hlavnu stanicu...ono to bolo vyslovene kvoli zruseniu zachadzky cez banikovu, ci jaka to je, ze aby sa tam nepredlzovala zbytocne jazdna doba o 4-5 minut a zaroven zo stanice aby sa nepredlzovala o 4 minuty priblizne zachadzou ku lidlu
Reply on: Petto #129899:
"ADD 32 - ja by som bola za ,ale zrusis tym spojenie s postou , billou, poliklinikou "
- celé je to o tom, že ak by sa investovalo do poriadneho prestupného terminálu na Molecovej bez nutnosti prechádzať cez cestu, tak by nemal čo mať nikto pindy na spojenie s jedným prestupom 32/33+TRAM do Billy, na poštu a polikliniku.
Ale keď je Molecova urobená tak ako je, tak sa nemožno čudovať, že obecentvo chce priame linky všade.
Reply on: Lbr #129936:
V Petržalke na Jiráskovej je LIDL a za...
1) Najlbližšie zastávky sú Jiráskova (bývalá TERNO) a Švabinského
2) Ak človek ide od Jiráskovej tak buď si obíde celú lúku alebo pôjde krížom cez vychodený "chodník" kde už zmizla tráva, avšak po daždi dopraje dobrý bahenný kúpeľ obuvi
3) Zo Švabinského to je asi rovnako ďaleko ako od TERNA ale vôbec tam nie je prechod pre ľudí čo chcú nastúpiť na 68 a 99 na smer Romanova. A nikto si nesťažuje, nepindá. Buď má auto, alebo ide do TERNA alebo sa prejde ako napr. ja alebo otec keď tam ideme nakupovať.

Neviem prečo by mal byť okolo LIDLu taký rozruch, keď je to ešte menší obchod ako TERNO, Kaufland, a neporovnávam to s TESCOM a Carrefourom radšej. To by potom aj potravinu Albert mohli mať MHD linky ?

Ďalej by ma zaujímala sťažnosť na cestovanie na Hlavnú stanicu. Neviem čo sa nepáči keď tam premáva linka 32 už v slušnom intervale (až na ten víkend) by prehanom intervale počas špičky.
Reply on: levan #129935:
Práve preto som ale spomenul ulice Záhradnícka, 29.augusta, a pod. lebo sú to jednoprúdové komunikácie kde je značný problém s plynulosťou dopravy, preto tam jediné čo by kapacitne pomohlo bola električka a odstaviť tie ulice z premávky pre IAD.

Len načrtnem sci-fi "čo by bolo keby..."
Predstav si napr. električkovú trať od Slovanetu cez Záhradnícku, s pokračovaním od Odborárského námestia cez Mickiewiczovu a na Obchodnú. Na Americkom nám. by teda krížom cez trať z Ružinova prechádza trať z Račianskeho mýta na smer Špitálska a na Odborárskom nám. by sa Ružinovská trať spájala s Vajnorskou. Bola by to najrýchlejšia možná cesta z Ružinova do centra ? ďalej by bol problém určite s IAD v úseku Ul. 29. augusta Kollárovo nám. tak tam by práve bola vhodná električková trať pre električky na smer Prievoz - Vrakuňa (ktoré však neexistujú a sotva budú).
Ináč už som práve písal do TVKV. Avšak nakoľko majú mail cez iný web som zvedavý či ho používajú. Ak áno je tu možno malá nádej, že by som sa dostal k vidozáznamu resp. by ho niekde oni uverejnili. ? A potom by sme si mohli vychutať aj takto diskusiu.
Reply on: Lbr #129936:
Tam musela byt sranda ?

Ike+810zssk mozete pridat dalsie § k svojim :

BudujemePreferenciuElektriciekNaKarloveskej, NebudemeNicZverejnovat, ToJeTaktika, NiktoNicNechceOtockaTedaNebude, PrestupnyTerminalJeNajlepsieRiesenie,NeschvalilaNamToDopravnaPolicia. ?
Reply on: Lbr #129936:
"to je taktika"
"svata trojica" Z.D.K. nevystupovala nahodou v mene DP?
netreba pisat stanoviska obcanov
nebude aj to sucastou taktiky?
M.C. bude musiet predsa reagovat na podanie DP,
miets, zast. rokovat nemusi, ale bez rokovania komisii to asi nezostane - nie su pisomne zaporne vyjadrenia, komisie mozu dat kladne vyjadrenie a uz nic nebude branit, aby bol na svete spravny glejt pre uz. rozhodnutie, vsetko vdaka "spravnej taktike"
Tak pridám aj zopár mojich postrehov ku včerajšiemu stretnutiu obyvateľov:

-cca. na polovicu vecí čo sa ľudia pýtali sa páni z DPB neobťažovali odpovedať - škoda že moderátorka (starostka) nebola na nich tvrdšia, takto to naozaj občas vyzeralo že ľudia si prišli vyrozprávať svoje trápenia, na ktoré sa nanajvýš vážne pokyvká hlavou

-Záhradník v rámci diskusie ku križovatke Karloveská-Molecova povedal, citujem: "všetkým nám je jasné, že prestupný terminál je najlepšie riešenie"

-Derkay prezradil - mal som pocit že mu to skôr mimochodom ušlo lebo Z+K zaryto mlčali, že otočka pri Lidli je plánovaná za 200.000 Eur (6M Sk), ktoré vraj má zaplatiť magistrát (len myslím že ten zatiaľ o tom nič nevie)

-nebola prezentovaná žiadna úvaha o tom koľko ľudí asi využije novú zastávku pri Lidli, či/ako bude treba zmeniť signálny plán križovatky, čo si o celej akcii myslí Lidl... proste na otázky o detailoch otočky bol odpoveďou prázdny pohľad pánov riaditeľov

-celý projekt "otočka" je organizovaný značne amatérsky, napr. bolo uvedené že nákresy ktoré odovzdal DPB miestnemu úradu sú iné ako tie čo včera prezentoval, ďalej napr. pozemok na ktorom to má stáť nie je vysporiadaný a ani nie je plán do kedy bude...

-keď Kadnár rozprával ako sa buduje preferencia električiek na Karloveskej, Záhradník sa tak smial, až si radšej zakrýval rukou tvár aby to nebolo vidieť

-podľa Kadnárových slov DPB skúšal pred "otočkou" iné riešenia, najmä nové odbočenie z Karloveskej na parkovisko Lidlu, zastávka by bola pred Lidlom - ale vraj im to vždy neschválila dopravná polícia

-napriek všetkému DPB nemieni zverejňovať žiadnu dokumentáciu ani vyjadrenia iných orgánov ktoré majú k dispozícii

-Záhradník vyhlásil že je rád že ľudia otočku odmietli, bol to vraj "posledný pokus DPB" o riešenie tejto križovatky, teraz bude žiadať magistrát o komplexné spracovanie riešenia

-na otázku prečo teda v r.2007 Kadnár vyhlasoval variant 3 za najlepší a prečo navrhli do zastupiteľstva práve otočku (a nespomínali žiadne komplexné riešenia) Záhradník povedal, citujem: "to je taktika"

-áno, mám pocit že pán Záhradník sleduje touto taktikou úplne iné, pravdepodobne osobné ciele

-starostka aj Záhradník ubezpečili, že teda keď nikto nechce, otočka sa budovať nebude a nie je v tomto smere treba písať ďalšie stanoviská (občanov)
Reply on: 21Tr #129933:
oblubujem zarty, ale nie takeho kalibru, nezdielam nazor, ze UP obsahuje vobec nejaku dobru vec, podla mna ostava dufat, ze raz to tak bude,l
vozenie ludi z DD cez Slav.udolie a Mudronovu na Suche myto. mi pripada ako zly sen, aky by mohol byt cas cestovania? okrem toho, aky by to malo zmysel, ak stale plati, ze dopravu z KV do centra maju zabezpecovat elektricky cez tunel?
bez zmeny ustavy je zakaz vjazdu do takych ulic, kde ludia uz maju domy (byty), k nim prisluchajuce alebo samostatne garaze, asi nepripustny,
Zahradnmicku nie je nevyhutne celu (myslim sirku) zabrat pre elektricku, Dunajsku alebo 29. augusta by malo vyznam iba v spojitosti s celkovym rozvojom koľají, čo podla mna zatial "nehrozi"
Reply on: 21Tr #129916:
Pán Z. len povedal, že by si tam vedel predstaviť 15m vozidlá... ?
Reply on: levan #129925:
Tak trolejbusová trať cez Slávičie údolie je aspoň jedna z mála vecí dobrých vecí čo ÚP sľubuje. Ostáva ešte dúfať, že trtkovia čo bývajú na Slávičom údoli od Mlynskej doliny po Tichú a na samotnej Tichej ulici nebudú mať dosah na vedenie mesta a ticho strpia trolejbusy na danej komunikácii. Už je na čase aby sa začala karta obracať a vznili by v meste ulice kde by síce bola hustá premávka MHD ale zákaz vjazdu áut. A neviem prečo sa tiež nezačne robiť niečo typu, že sa ulice komplet zaberú pre novú električkovú trať. Taká ul. 29. augusta alebo Dunajská, prípadne Záhradnícka, po ktorej by to mala Ružinovská električka najkratšou cestou do centra.
Reply on: hoppusmark01 #129931:
oprava: neroznosti=nerovnosti
Reply on: kecho #129927:
hehe no to je super 2 kupene klbaky (aj to nie nove) za 11 rokov. Pravdepodobnost ze sa odvezies jednym z tychto autobusov je tak jedna k milionu.. Ak by som do obnovy voz. parku zapocital aj tych 13 karos z BB, aj tak je to strasne malo. Ako tu uz niekto napisal, Bratislava potrebuje nakupit naraz 400 autobusov, 13 autobusov neznamena nic.. Aj 240 nie je este idealne, ale to je uz predsa len akceptovatelne.. 140 autobusov akceptovatelnych ale uz nie je.. Mesto si vytvorilo brutalny vnutorny dlh co sa tyka obnovy autobus. voz. parku a jedina moznost je teraz ho okamzite obnovit, bohuzial s vysokou investiciou. ale inak to nejde.. btw. dnes som sa viezol prvy krat tedomom, musim povedat ze jazdne vlastnosti mi prisli prinajmensom divne, motor mal divny zvuk a autobus bol celkovo lenivy, neviem ci to zodpoveda tomu prezentovanemu "vyssiemu vykonu".. Okrem toho na prvej neroznosti sa cely autobus roztriasol, alebo ako to nazvat.. Vodicova kabina moc pevne nedrzala, takisto ostatne casti interieru.. Nechcem robit zavery o kvalite ci nekvalite Tedomov po prvej jazde, ale ak to porovnam s MANom, tak toto bolo ovela horsie..
Reply on: kecho #129929:
takymto tempom o 100 rokov bude vozovy park plne obnovený 😃
Reply on: Majo #129928:
vidis, aky je manazment dpb sikovny ? nemusi zaplatit ani korunu a za rok ma uz dva nove klbove busy ?
Reply on: kecho #129927:
Neviem, či ten TAM z BB sme nedostali náhodou zadarmo ako bonus k prenajatým Karosám...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.