Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Lbr #129936:
Tam musela byt sranda ?

Ike+810zssk mozete pridat dalsie § k svojim :

BudujemePreferenciuElektriciekNaKarloveskej, NebudemeNicZverejnovat, ToJeTaktika, NiktoNicNechceOtockaTedaNebude, PrestupnyTerminalJeNajlepsieRiesenie,NeschvalilaNamToDopravnaPolicia. ?
Reply on: Lbr #129936:
"to je taktika"
"svata trojica" Z.D.K. nevystupovala nahodou v mene DP?
netreba pisat stanoviska obcanov
nebude aj to sucastou taktiky?
M.C. bude musiet predsa reagovat na podanie DP,
miets, zast. rokovat nemusi, ale bez rokovania komisii to asi nezostane - nie su pisomne zaporne vyjadrenia, komisie mozu dat kladne vyjadrenie a uz nic nebude branit, aby bol na svete spravny glejt pre uz. rozhodnutie, vsetko vdaka "spravnej taktike"
Tak pridám aj zopár mojich postrehov ku včerajšiemu stretnutiu obyvateľov:

-cca. na polovicu vecí čo sa ľudia pýtali sa páni z DPB neobťažovali odpovedať - škoda že moderátorka (starostka) nebola na nich tvrdšia, takto to naozaj občas vyzeralo že ľudia si prišli vyrozprávať svoje trápenia, na ktoré sa nanajvýš vážne pokyvká hlavou

-Záhradník v rámci diskusie ku križovatke Karloveská-Molecova povedal, citujem: "všetkým nám je jasné, že prestupný terminál je najlepšie riešenie"

-Derkay prezradil - mal som pocit že mu to skôr mimochodom ušlo lebo Z+K zaryto mlčali, že otočka pri Lidli je plánovaná za 200.000 Eur (6M Sk), ktoré vraj má zaplatiť magistrát (len myslím že ten zatiaľ o tom nič nevie)

-nebola prezentovaná žiadna úvaha o tom koľko ľudí asi využije novú zastávku pri Lidli, či/ako bude treba zmeniť signálny plán križovatky, čo si o celej akcii myslí Lidl... proste na otázky o detailoch otočky bol odpoveďou prázdny pohľad pánov riaditeľov

-celý projekt "otočka" je organizovaný značne amatérsky, napr. bolo uvedené že nákresy ktoré odovzdal DPB miestnemu úradu sú iné ako tie čo včera prezentoval, ďalej napr. pozemok na ktorom to má stáť nie je vysporiadaný a ani nie je plán do kedy bude...

-keď Kadnár rozprával ako sa buduje preferencia električiek na Karloveskej, Záhradník sa tak smial, až si radšej zakrýval rukou tvár aby to nebolo vidieť

-podľa Kadnárových slov DPB skúšal pred "otočkou" iné riešenia, najmä nové odbočenie z Karloveskej na parkovisko Lidlu, zastávka by bola pred Lidlom - ale vraj im to vždy neschválila dopravná polícia

-napriek všetkému DPB nemieni zverejňovať žiadnu dokumentáciu ani vyjadrenia iných orgánov ktoré majú k dispozícii

-Záhradník vyhlásil že je rád že ľudia otočku odmietli, bol to vraj "posledný pokus DPB" o riešenie tejto križovatky, teraz bude žiadať magistrát o komplexné spracovanie riešenia

-na otázku prečo teda v r.2007 Kadnár vyhlasoval variant 3 za najlepší a prečo navrhli do zastupiteľstva práve otočku (a nespomínali žiadne komplexné riešenia) Záhradník povedal, citujem: "to je taktika"

-áno, mám pocit že pán Záhradník sleduje touto taktikou úplne iné, pravdepodobne osobné ciele

-starostka aj Záhradník ubezpečili, že teda keď nikto nechce, otočka sa budovať nebude a nie je v tomto smere treba písať ďalšie stanoviská (občanov)
Reply on: 21Tr #129933:
oblubujem zarty, ale nie takeho kalibru, nezdielam nazor, ze UP obsahuje vobec nejaku dobru vec, podla mna ostava dufat, ze raz to tak bude,l
vozenie ludi z DD cez Slav.udolie a Mudronovu na Suche myto. mi pripada ako zly sen, aky by mohol byt cas cestovania? okrem toho, aky by to malo zmysel, ak stale plati, ze dopravu z KV do centra maju zabezpecovat elektricky cez tunel?
bez zmeny ustavy je zakaz vjazdu do takych ulic, kde ludia uz maju domy (byty), k nim prisluchajuce alebo samostatne garaze, asi nepripustny,
Zahradnmicku nie je nevyhutne celu (myslim sirku) zabrat pre elektricku, Dunajsku alebo 29. augusta by malo vyznam iba v spojitosti s celkovym rozvojom koľají, čo podla mna zatial "nehrozi"
Reply on: 21Tr #129916:
Pán Z. len povedal, že by si tam vedel predstaviť 15m vozidlá... ?
Reply on: levan #129925:
Tak trolejbusová trať cez Slávičie údolie je aspoň jedna z mála vecí dobrých vecí čo ÚP sľubuje. Ostáva ešte dúfať, že trtkovia čo bývajú na Slávičom údoli od Mlynskej doliny po Tichú a na samotnej Tichej ulici nebudú mať dosah na vedenie mesta a ticho strpia trolejbusy na danej komunikácii. Už je na čase aby sa začala karta obracať a vznili by v meste ulice kde by síce bola hustá premávka MHD ale zákaz vjazdu áut. A neviem prečo sa tiež nezačne robiť niečo typu, že sa ulice komplet zaberú pre novú električkovú trať. Taká ul. 29. augusta alebo Dunajská, prípadne Záhradnícka, po ktorej by to mala Ružinovská električka najkratšou cestou do centra.
Reply on: hoppusmark01 #129931:
oprava: neroznosti=nerovnosti
Reply on: kecho #129927:
hehe no to je super 2 kupene klbaky (aj to nie nove) za 11 rokov. Pravdepodobnost ze sa odvezies jednym z tychto autobusov je tak jedna k milionu.. Ak by som do obnovy voz. parku zapocital aj tych 13 karos z BB, aj tak je to strasne malo. Ako tu uz niekto napisal, Bratislava potrebuje nakupit naraz 400 autobusov, 13 autobusov neznamena nic.. Aj 240 nie je este idealne, ale to je uz predsa len akceptovatelne.. 140 autobusov akceptovatelnych ale uz nie je.. Mesto si vytvorilo brutalny vnutorny dlh co sa tyka obnovy autobus. voz. parku a jedina moznost je teraz ho okamzite obnovit, bohuzial s vysokou investiciou. ale inak to nejde.. btw. dnes som sa viezol prvy krat tedomom, musim povedat ze jazdne vlastnosti mi prisli prinajmensom divne, motor mal divny zvuk a autobus bol celkovo lenivy, neviem ci to zodpoveda tomu prezentovanemu "vyssiemu vykonu".. Okrem toho na prvej neroznosti sa cely autobus roztriasol, alebo ako to nazvat.. Vodicova kabina moc pevne nedrzala, takisto ostatne casti interieru.. Nechcem robit zavery o kvalite ci nekvalite Tedomov po prvej jazde, ale ak to porovnam s MANom, tak toto bolo ovela horsie..
Reply on: kecho #129929:
takymto tempom o 100 rokov bude vozovy park plne obnovený 😃
Reply on: Majo #129928:
vidis, aky je manazment dpb sikovny ? nemusi zaplatit ani korunu a za rok ma uz dva nove klbove busy ?
Reply on: kecho #129927:
Neviem, či ten TAM z BB sme nedostali náhodou zadarmo ako bonus k prenajatým Karosám...
Reply on: hefec #129915:
a čo takto prestup 84/99 + 95 na Farského? alebo ešte lepšie opačný? (pozn. som z Pe, ale nejazdím tou kombináciou ?)

Re #129923 hoppusmark01: ale už jeden sa dostal do daru od ikei ? a nekúpil sa náhodou nejaký kĺbový bystrický tam?
Tak jsem se díval na vizualizaci tunela a jak koukám, tak máte krásné tramvaje. Vypadají skoro jako vlaky. ? Kdopak je vyrábí? Na jakých linkách jezdí? ?
Reply on: 21Tr #129922:
odbocka elektricky do Mlyn. doliny? kde by mala konecnu? pri internatoch (nahrada 31/39)?
spojenie DD s centrom cez Slavicie udolie? to by malo aky zmysel? spat by kadial chodili? nie je nahodou velka cast Slav. udolia jednosmerkou? miestne pomery dovoluju dvojsmernu premavku?
Reply on: Majo #129921:
dik za podrobne vysvetlenie,
utopia sa tykala samotneho rozkopania Dost.radu a "zabratia" jedneho pruhu cesty,
Reply on: 21Tr #129922:
"Najlacnejšie riešenie dopravu sú autobusy, nakoľko nemusí sa nič budovať."

A to je prave ta tragedia, mesto nie je schopne ani len nakupit blbe autobusy, co je ta najjednoduchsia cesta zlepsenia MHD, pri ktorej nemusi nic budovat. Okrem toho nakup novych autobusov by mala byt samozrejmost, ved obnovovat sa musi, a nie ako je to teraz, ze sa nakup vozidiel berie ako nejaky darcek primatora obcanom a hrdo sa to prezentuje.. ? Este len dodam, ze uz je to vlastne 11 rokov, odkedy sa kupili posledne klbove busy..
Reply on: Majo #129917:
Najlacnejšie riešenie dopravu sú autobusy, nakoľko nemusí sa nič budovať. A toto vedenie mesta ako aj DPB je maximálne neschopné v oblasti rozvoja električkových tratí v centre. V žiadnej verzii ÚP nie je ani zmienka o akomkoľvek rozvoji električkových tratí v centre mesta, takže nám ostanú na riadne dlhý čas dve trate cez centrum. Preto sa umelo snaží vyvolať dojem, že niečo sa robí pre dopravu Tedomami a novými linkami alebo posilnenie starých liniek, avšak len pre m.č. Karlova Ves.

Linka 133 je fajn riešenie avšak len dočasne kým sa nenakúpia nové električky a nezačne aj L17 premávať ako riadna celodenná linka (aspoň počas pracovných dní). Trolejbus z DD by bolo najlepšie viesť cez Slávičie a tam aj otočku spraviť aby všetky trolejbusy nemuseli chodiť celú trasu od centrum - Hrad - Slávičie údoli - Dlhé diely. Od zastávky Lafranconi by sa vybudovala odbočka na Mlynskú dolinu a na Slávičie údolie pre električku, čiže by bola náhrada za 31/39 ?
Reply on: levan #129920:
Tak určite je kratší úsek zo Šafka na Nivy (pre električku), ako z Molecky na Nivy (pre trolejbus). Takže ten rozidel medzi nákladmi na stavbu električkovej a trolejbusovej trate by potom nemusel byť až taký veľký. Záležalo by to aj od toho, či by sa na súčasné trakčné stožiare na karloveskej radiály dalo zavesiť aj trolejové vedenie pre trolejbusy, alebo či by sa museli postaviť stožiare nové.
Reply on: Majo #129917:
suhlasim, aj mne sa zda logickejsie predlzit kolaje na Dost.rad a potom dalej s napojenim na exist. siet, len sa obavam, ze je to takmer utopia,
trocha ma poplietol vyraz "subeh s elektrickou trakciou",
Reply on: Petto #129903:
no to mi už je nápad. 133 nerušiť lebo ked potrebujem prestúpiť, tak to mám len cez cestu, ale radšej nech sa skráti 28 po riviéru, nech tí ludia k električkám šlapú 2 minúty ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement