Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #129550:
Milý zlošuk,
Tvoja suverenita v diskusii je zaujímavá, v tomto prípade sa však zdá, že s urážkami si prišiel prvý Ty. Možno by si si svoje sebavedomie mohol trošku skorigovať - za to, že sem príde diskutovať niekto s odlišným názorom, nemusel by si sa hneď znížiť k nadávkam, ak vidíš chyby v jeho argumentácii.
Okrem toho by som Ti chcel pripomenúť, že nie každý musí poznať pojem "LoLo syndróm" len za to, že na tomto fóre sa používa.
Reply on: 21Tr #129559:
Kde je take miesto?
Reply on: Solider #129558:
Ja by som metro plánoval tam hlavne kde električka nie je a kde autobusy a trolejbusy nestačia.
Reply on: 810zssk #129557:
Zbytočne vyhodené peniaze sú tie peniaze, ktorých investícia sa nevráti naspäť. Pokiaľ by sa nebudovali zbytočné trasy metra, ktoré ani nie sú v pláne (Vrakuňa), určite by trať do Petržalky nebola stratová. Aj keby bola (zatiaľ) len jediná trať a to v úseku Hlavná stanica - Janíkov Dvor, nezívala by prázdnotou.
Reply on: Solider #129556:
Na zaklade toho ze by to boli zbytocne vyhodene peniaze a kazde uvahy o metre su nebezpecne, lebo nejaky blazon sa rozhodne to realizovat a zas sa na 20 rokov zasekneme. A rozhodne to netvrdim "preto ze chcem fotit elektricky" 😛
Reply on: 810zssk #129553:
Na základe čoho má ísť do kelu? Lebo šotouši zavelili, že chcú fotiť tramvaje a že metro tu nemá čo hľadať, lebo na to máme málo obyvateľov? Kto má tieto bludy donekonečna čítať... 😶
Reply on: MiroBA #129540:
"Ono to bude do budúcnosti dobré aj ako alternatíva vedenia el. liniek pri výlukach ako napr. teraz." - Hej, uz vidim ako budu tie hufy cestovat z Krasnan do mesta cez Vajnory ?
Reply on: vlado13 #129539:
Podla mna je skoda ze uz vtedy si nezavolali VUD Zilina. Ti by im povedali ze elektricky vlastne netreba 😃
Reply on: 21Tr #129538:
CHOD DO KELU S METROM!!!
Reply on: 21Tr #129531:
Pretoze je to rozvojove uzemie.
Reply on: vlado13 #129518:
Opat raz nedokazes reagovat k veci.
Reply on: 21Tr #129548:
"Preberali sme to tu, že by električková trať na Pražskej bola ťažko riešiteľná (kvôli stúpaniu) ..."

Ale to stupanie by nmal byt problem. Ved ako potom vysvetlis, ze povodne chceli dat na DD elektricku a udajne by vysla, pricom je zname, ze Molecova je prudsia ako Prazska ?
Reply on: vlado13 #129547:
Preberali sme to tu, že by električková trať na Pražskej bola ťažko riešiteľná (kvôli stúpaniu) a tiež na Poliankach.
)Re #129538 21Tr: kto a kedy povedal, ze je obtiazne postavit trat z DU cez Patronku k SAV?
dnes je to narocne po stranke organizacie v uzemi, ked su peniaze a existuje priestor, tehnicke riesenie sa najde,
tras je vy vyborna, na metro (ani tzv. lahke) vsak asi nevyda dost cestujucich v priebehu celeho dna (aspon 18 hod.)
Reply on: 21Tr #129542:
zel. trat netreba zakopavat, krizovanie kolaji zeleznice s elektrickou po technickej strake i organizacnej sme mali v BA davno vyriesene, bolo to na dnesnej Kriznej pred byvalo stanicou konskej zeleznice, netvrdim, ze to bol jediny spravny sposob a ze sa nemalo ci nemohlo hladat ine riesenie,
Riazanska je nevhodnymmiestom pre prepojenie, preto jej stiesnene pomery si netreba vsimat, existovala moznost dvoch i nych linii, aj ked nie pri oboch pre spojenie vsetkych 3 radial
Reply on: 21Tr #129543:
mozno dalo, mozno nie, vysledok pozname teraz, nevieme ako k nemu doslo, je to evidencny stav k 31.12.2008, dnes uz moze byt vacsina z tych "usetrenych" penazi na uctoch obchodnych partnerov, lebo im mesto muselo zaplatit podla zmluv, len hra zvana rozpocet ajeho cerpanie umoznil oznamit ludom: ajhla ako sme dobre hospodarili,
ak aj to su skutocne uspory, aj tak sa v sucasnej krizovej situcii asi nebudu dat pouzit vsetky na jeden ucel, opatrny hospodar by to ai neurobil,
pre posudenie financnej stability a zdraveho financovania chodu mesta by sme potrebovali vediet aktualny stav penazi na baknovych uctoch, sumu znamych zavazkov (po i v lehote splatnosti) a ocakavane trzby, vsetko najmenje v najblizsich 3 mesiacov, este lepsie v 6-ich,
rovnako by bolo potrebne poznat ci za "nizsie" vydavky mesto ziskalo rovnake uzitky, ako planovalo, efektivnost nie je o absolutnych sumach, ale o pomeroch,
Reply on: MiroBA #129540:
konecna bola na Viedenskej v useku zadneho vstupu do neskorsieho (dnes byvaleho) lunaparku,
Reply on: vlado13 #129541:
Minulý rok mesto hospodárilo s prebytkom, ktorý bol 10,5mil EUR. Za to sa dalo nakúpiť 30-40 kĺbových autobusov alebo mohli radšej ušetrené peniaze KONEČNE POUŽIŤ NA ZOBOJSMERNENIE TROLEJOVEJ STOPY NA PATRÓNKE. (CPSLCK som použil aby to bolo vidno aj pre ostatných)
Reply on: vlado13 #129539:
Račianska ulica je však od južnejšie položených ulíc odrezená železničnou traťou a tá aj keby sa zakopala neviem ako by sa to riešilo v prípade odbočenia na Riazanskú, keď práve tam je už teraz málo priestoru, rovnako ako aj na križovatke Riazanská x Vajnorská. Jediné miesto kde by to šlo by bola križovatka Jarošova x Račianska, ale jedine ak by tam bolo mimoúrovňové križovanie s vlakovou traťou, tak by sa podarilo spojiť Račiansku a Vajnorskú radiálu mimo centra. Spojenie Ružinovská - Vajnorská radiála sa dá stále riešiť po Tomášikovej ulici, aj napriek tomu, že od Trnavskej po Ružinovskú je samotná cesta je úzka, ostáva tam široký pás zelene, kde by sa dala trať položiť. Električku si na Bajkalskej neviem predstaviť s tým, že by to bola spojka medzi Ružinovskou a Vajnorskou radiálou a v predĺžení aj s Račianskou, nakoľko sa Bajkalská a Ružinovská križujú mimoúrovňovo, neviem ako by sa to riešilo vzhľadom na výškové pomery.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.