Reply on: 21Tr #129526:
zhodneme sa v tom, ze kazda zmena sa u casti cestujucich stretne s pozitivnymi dosledkami, v casti s negativnymi a v casti bez dosledkov,ako vztahu L13 vs L93 uz tu bolo popisane dost, myslim si, ze uz viac netreba,
vztah L59 vs L11 komplexnejsie posudit neviem, ak sa nemylim, tak L59 premava ako "expres" so znizenym poctom zastavok, to L11 nebude moct eliminovat, navyse L59 zachadza ovela dalej ako L11, pre cestujucich na Rybnicnu a Panty asi bude treba prestupovat, alebo bude premavat aj L59 aj L11 v novej predlzenej trase a po case zistime ako sa cestujuci rozhoduju s rizikom, ze vacsina aj tak zostane "verna" L59, napr. aj preto, ze im nebude vyhovovat potreba presuvat sa k L11 uz v Petrzalke a potom este raz prestupovat v Raci, rovnako preto, ze viaceri L59 vyuzivaju na prepravu po Racko,
21Tr
- cez Dunajskú by to síce stálo vylúčenie trolejbusov 202 a 205 no mohla by napr. premávať potom električka v trase Dúbravka - KV - nábrežie / tunel (dve varianty)- Kamenné nám. - Dunajská - AS - (prípadné predĺženie cez Prievozskú a Gagarinovu k Cintorínu Ružinov, kde by mohol byť prestupný terminál z prímestských bus liniek a P+R, avšak pochybujem, že zástavba a ostatné veci okolo by umožnili trať predĺžiť cez Vrakunskú ulicu na Dolné hony)
- dočasne by však určite bola potreba obratiska električiek pri ASMN, ktoré by sa dalo zapracovať do návrhu rekonštrukcie AS, kedy by malo dojsť ku kompletnému prebudovaniu celého priestoru a lepšiemu využitiu (aspoň dúfam, že sa tak stane), alebo trať od Kamenného nám. ťahať cez Dunajskú - Mlynské nivy a Košickú (podľa starých plánov) a vznikla by tak alternatívna trať pre električky z Ružinova (dala by sa tak v úseku od Herlianskej po Šafko nahradiť L50.
- ďalej by bolo podľa mňa vhodné odkloniť za linku 50 v úseku ASMN - Šafko L202 (v budúcnosti L72), za predpokladu, že sa podarí vybudovať trolejbusovú trať na Dostojevského rad a k EUROVEA, ako bolo sľubované, čiže 202 smer Šafko a 205 by odbočovala do EUROVEY pri Malej Scéne.