Reply on: vlado13 #129525:
Ale prečo by električky nepobrali cestujúcich z autobusových liniek? Určite ak bude existovať električková linka 11 Petržalka - Rača, tak určite ľudia prejdú z 59 a 94 na 11, ak sa predĺži 14, tak určite sa nájdu ľudia čo jej dajú prednosť pred 68 alebo 78. Horšie to je v porovnaní 13 vs. 93, kde je 93 stále rýchlejšia aj pre ľudí z Hájov alebo Ovsišťa. Keby sa však obnovila trať cez Štefánikovu, čo by bolo najlepšie riešenie lebo v súčasnom stave je Štefánikova neriešiteľná inak ako električkou, ktorá ponúka geniálnu kapacitu a zatiaľ čo na odvoz 300 cestujúcich stačí jedna súprava 2xT, tak pri max. obsadení auta 4os. to výjde na 75 áut.
vlado13
cestujuci, ktori teraz pouzivaju L78 a vystupuju na zastavkach Krizna a Trnavske myto budu moct vyuzivat elektricku bez prestupovania, ale ludia su dost netrpezlivi a hlavne v rannej spicke neradi stracaju cas, nechce sa mi to teraz hladat v CP, ale odhadujem, ze jazda L4 zo Safka na Trnavske myto je cca 2-krat tak dlha, ako L78 po Dostojevskeho a Karadicovej