ja sa nebojím, ja viem, že vy odtialto ste z fachu ? ... len bohužial nejde len otú cestujúcu verejnosť ? ... ale o celú verejnosť, aj tých čo necestujú mhd... ale dík ?
Rje #129480 Kami: kde by sa dalo oboznamit s prepoctami ekonomickej efektivnosi - vyhodnosti jednotlivych druhov dopravy
to o rozdielnej strukture nakladov by ma zaujimalo, skusite priklad porovnania elektricka a t-bus, pre trat dlhu najmenej 6 a najviac 12 km, ktora este neexistuje, s rovnakym poctom poziadaviek vo fronte v 24-hodinovom cykle,
o tom vyuzivani novej elektricky vacsim poctom cestujucich ako L95 nepochybujem, ale nie z dovodov, ktore ste uviedli, ale preto, ze v organizacii sa vykonaju take opatrenia, ktore budu nutit cestujucich k vyssiemi vyuzivaniu, problemom vsak bude zabezpecenie prestupov, lebo naraz pride na Safarikovo nam. ovela viac cestujucich ako pri L95, okrem toho je otazny osud L50 a L78, po moste premavat nebudu, takze cast cestujucich z tychto liniek asi bude nutena vyuzivat novu elektricku, ak cestovali na Mlynske Nivy, dost tazko uverit, ze by sa vozili elektrickou aj v useku za Safarikovym nam.
Ak si ma teraz chcel uraziť alebo naštvať, tak Ťa sklamem - vôbec sa Ti to nepodarilo. Ty tu však nie si zaujímavý pre nikoho, pretože si do tejto diskusie neprispel jediným rozumným konštruktívnym návrhom, len tu tliachaš do vetra. ?
prepacte, ale v Starom Meste je jedine miesto pre mimourovnovu krizovatku elektricky z a do Petrzalky, a to Safarikovo nam, podelkym snom zem moze ist cesta v linii Vajanskeho nabr. - Dostojevskeho rad, suhlasim, chce to velku volu, mozno aj politicku,
v dynamicky model riadenia dopravy s preferenciou elektriciek neverim, nie preto, ze by nemohol byt, ale preto, ze sme ho nedokazali ani na ovela jednoduchsej radiale, c CMO so spajanim a rozpajanim viacerych kolajovych linii a krizovanim sa t-busmi ta dynmika je snad iba velkym snom,
znizenie poctu dveri snad ani neprichadza do uvahy, len v tom zvyseni nie som si az tak isty, ale verim, ze sa vyberu take, co ich maju po dvoje na kazdy clanok,
ked pisete o 100 % nizkopodlaznych vozidiel, tak ma napada, kolko takych suprav bude musiet byt sucasne pocas spicky v prevadzke, aby buduce linky (predpokladaju sa 4 alebo viac?) do a z Petrzalky boli takto zabezpecene, a odhadom kolko to bude stat?
ano, presne tak. Konkretne v BB je silne podozrenie, ze vobec nejde o nahodu. A ze vysledok prace VUD nie je v prospech objednavatela (mesto), ale niekoho ineho. Napr. pre to, ze vysledny material neriesi cele zadanie, len jeho cast.
A teraz k elektricke. Autobusy, trolejbusy, elektricky aj metro, kazdy z tychto dopravnych prostriedkov ma inu strukturu nakladov. Su prepocty, pri akej intenzite sa oplati investovat do elektricky. Petrzalka ma potencial uzivit elektricku, ale nie metro. To je dovod ekonomicky.
Elektricka bude rychlejsia ako sucasna linka 95, kedze bude pokracovat dalej do centra a inych casti mesta, bude ju vyuzivat viac ludi ako samotnu 95.
Jasne ze sa da urobit miesto elektricky aj nieco ako BRT (samostatna komunikacia pre busy), lenze na druhom brehu Dunaja je nosna elektricka a BRT uz nie je kade viest.
u nas taketo nieco nemame? ? celkom sa mi ten napad paci ? http://www.prahamhd.vhd.cz/Akce/2006/dod2006_06.jpg
(Přední část vyřazeného vozu T3Re #8205 postavená jako pomník před areálem ústředních dílen, vpravo další prototypově modernizovaný vůz T3G #8200. )
vlado13
to o rozdielnej strukture nakladov by ma zaujimalo, skusite priklad porovnania elektricka a t-bus, pre trat dlhu najmenej 6 a najviac 12 km, ktora este neexistuje, s rovnakym poctom poziadaviek vo fronte v 24-hodinovom cykle,
o tom vyuzivani novej elektricky vacsim poctom cestujucich ako L95 nepochybujem, ale nie z dovodov, ktore ste uviedli, ale preto, ze v organizacii sa vykonaju take opatrenia, ktore budu nutit cestujucich k vyssiemi vyuzivaniu, problemom vsak bude zabezpecenie prestupov, lebo naraz pride na Safarikovo nam. ovela viac cestujucich ako pri L95, okrem toho je otazny osud L50 a L78, po moste premavat nebudu, takze cast cestujucich z tychto liniek asi bude nutena vyuzivat novu elektricku, ak cestovali na Mlynske Nivy, dost tazko uverit, ze by sa vozili elektrickou aj v useku za Safarikovym nam.