Reply on: vlado13 #129489:
Však nemusia byť hneď všetky vozidlá jazdiace do Petržalky nízkopodlažné. Stačí, keď ich bude na každej linke zopár a budú označené v cestovnom poriadku, aby sa mohli cestujúci na invalidnom vozíku či matky s deťmi na ne načasovať.
Kami
A teraz k elektricke. Autobusy, trolejbusy, elektricky aj metro, kazdy z tychto dopravnych prostriedkov ma inu strukturu nakladov. Su prepocty, pri akej intenzite sa oplati investovat do elektricky. Petrzalka ma potencial uzivit elektricku, ale nie metro. To je dovod ekonomicky.
Elektricka bude rychlejsia ako sucasna linka 95, kedze bude pokracovat dalej do centra a inych casti mesta, bude ju vyuzivat viac ludi ako samotnu 95.
Jasne ze sa da urobit miesto elektricky aj nieco ako BRT (samostatna komunikacia pre busy), lenze na druhom brehu Dunaja je nosna elektricka a BRT uz nie je kade viest.