Po prve, slovo fanusici neexistuje. Po druhe, je to blbost. Taketo clanky citaju predovsetkym "bezny cestujuci", zatial co fanusikovia vyhladavaju informacie na specializovanych strankach ako iMHD, Dpm-Prk, Dpm-Prk2, Dpm-Prk3 a Dpm-Prk548.
? Tak dnešný update sa podaril. Dávam 1000 bodov. Je aktuálny a trefný. ? Škoda, že Eurovíziu nevyhrali Rusi. Rád by som si pozrel aj nejaké fotky z Moskvy. ?
Kto hovorí o znemožňovaní prestupovania? Smerom na Dostojevského rad by mala ostať možnosť prestupu naďalej zachovaná. Ja len tvrdím, že počet prestupujúcich na Šafku sa zníži, lebo odpadne nutnosť prestupu z električky na linku 95, nakoľko na tie električky cestujúci nastúpia už priamo v Petržalke.
tomu rozumiem, len este presvedcit aj tych ostatnych, co sa tazsie pohybuju, pomaly nastupuju a vystupuju a nie su na voziku, napr. s barlou, palicou, ale aj bez, len s pomalou chodzou pre vyssi vek
tvrdenie by bolo treba podlozit nejakym prieskumom buducich preferencii v spravani cestujucich,
ak znemoznim prestupovanie, prestupovat nebudu moct, ale to mozno vyvola nezelanu reakciu v podobe preferencie IAD,
konecna L78 na Safku asi nebude mozna, lebo podla informacii ma zaniknut lave odbocenie zo Sturovej na Dostojevskeho, rovnako priamy smer na Stary most a ma zostat iba prave odbocenie na Vajanskeho nabr., ale kto vie, ci to co platlo vcera, bude platit aj zajtra, je to presne tak ako IAD na Starom moste, kazdu chvilu inak, chyba prezentacia dopravneho konceptu v sirsich vztahoch dotknuteho uzemia,
Však nemusia byť hneď všetky vozidlá jazdiace do Petržalky nízkopodlažné. Stačí, keď ich bude na každej linke zopár a budú označené v cestovnom poriadku, aby sa mohli cestujúci na invalidnom vozíku či matky s deťmi na ne načasovať.
viem, ze krizovatka pred UK moze byt urovnova, len som napisal, ze je to miesto, kde by mohla byt mimourovnova,
rovnako viem, ze dynamicka preferencia funguje mimo SR, nieco viem aj o MHD v Brne i Ostrave, obcas si precitam aj o Prahe, bezne pouzivam internet a doprava je jednou z oblasti, o ktoru sa zaujimam, ale nejko podrobne nestudujem vsetky mestske systemy,
poctom suprav sa treba zaoberat, nedavno sa pisalo o vozidlach (neviem autobusy?) s 50 %-ou nizkopodlaznostou, pre nastupovanie, ako sme o nom predtym diskutovali, by to asi nebolo spravne pri elektrickach, obmena starych potrva urcite viac rokov a trat do Petrzalky by vraj mala byt v prevadzke v 2011, aj keby to bolo v 2012, aj tak nebude obmenenych tolko suprav , aby na spocet potrebny pre Petrzalske linky nemusel zaujimat, ide o vazny casovy faktor funkcionality systemu
Lenže tí cestujúci na Šafárikovom námestí nebudú musieť prestupovať, ale budú pokračovať električkou ďalej do mesta, takže o nejakom náraste cestujúcich v prestupnom uzle Šafárikovo nám. sa nedá hovoriť. L50 pôjde s najväčšou pravdepodobnosťou k Auparku po Starom moste a od Auparku po Novom moste, prípadne v oboch smeroch po Novom moste. Linku 78 nemá zmysel po zavedení električky ťahať do Petržalky a ukončená bude zrejme na Šafku alebo pod Novým mostom.
Tá križovatka na Šafku sa môže vyriešiť aj úrovňovo, keďže už na Starý most pôjde IAD len v jednom smere, nemal by to byť až taký problém. Dynamická preferencia električiek bez problémov funguje nielen v západnej Európe, ale aj napr. v Brne či Ostrave, takže ak sa dostanú do čela mesta schopní ľudia, niet pochýb o tom, že bude môcť fungovať aj u nás. Výrobcovia električiek ponúkajú zväčša variabilné konštrukcie svojich vozidiel, takže električku s väčším počtom dverí vôbec nie je problém objednať a vyrobiť. Čo sa týka nových nízkopodlažných električiek, nad tým, koľko na ktorú linku by ich bolo potrebných ani nie je podstatné sa zamýšľať, nakoľko väčšina bratislavských električiek (z 80. rokov) už pomaly ale isto začína dožívať a časom ich bude potrebné aj tak nahradiť. Udržiavať staré T3-ky sa totiž nedá donekonečna... Ale len tak pre informáciu - po otvorení trate do Petržalky sa predpokladá (podľa našich výpočtov) navýšenie výpravy električiek o cca 20 električkových vlakov. Jedna električka, ktorá by bola adekvátnou náhradou sa súpravu 2xT, dnes stojí cca 50 - 80 mil. Sk.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk