Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MiroBA #122743:
Kompletne zvrátené.
Najprv si nájdi v hostórií "evergreen" tému linkového vedenia El. Opakovala sa veľa krát a tých návrhov tu je asi 300...

a k samotnému Tvojmu..
- na tie intervaly a trasy by si nezohnal vodičov ani vozy
- nehovoriac o tom že nerešpektuješ prepravné prúdy
- a aby boli vozy ako tak obsadené aj v sedele víkendy a večer museli by tam chodiť sóla
- a to je o čom linka s intervalom 20-30 min?!?!? ❓ ❗
- prevez sa dva tri krát linkami 2 či 3i od Pionierskej/Novej doby na Halvnú stanicu a späť v rôzne obdobia pracovného dňa a víkendu a potom dám uvidíš či Tvoj názor o nutnosti priamej električkovej linky na Hl. St náhodou nie je blbosť.
Reply on: MiroBA #122743:
Aký má zmysel na Zlaté piesky dať 2 nosné linky + 1 doplnkovú (dnes tam jadí 2 celodenne a 4 tuším v špičke iba) a do Dúbravky dať 1 doplnkovú a 1 nosnú? Prečo po Obchodnej ide tak veľa liniek (1A, 1B, 5, 6, 7, 9, 13), keď ide o ulicu na ktorej má byť čo nejmenej liniek, nakoľko to je pešia zóna? Prečo navrhuješ všetky linky viesť v smere špitálska-SNP-obchodná? Katastrofa. toľko môj názor.
Reply on: MiroBA #122743:
Tento návrh by potreboval aj zmeny v CP a dosť značné nakoľko nechať závislosť na Šaf. námestie celej západnej Bratislavy na linku 12... A teraz je to dobré, že tadiaľ jazdí aj 4ka a 12tka lebo sa vzájomne dopĺňajú. To je len jedno vytknutie. Iné linky moc nepoznám okrem tých, ktoré využívam čo jazdia do západnej BA.
Ruž môe #122743 MiroBA: je to blbost to už môže byt 1C...1X a nemusia byt ine čisla a ludia s Dúbravky už môžu prestupovat s kuframi na stanicu?alebo maju šlapat s pod stanice peši.Dubravka je v druhom pasme atí čo si platia obe pasma maju byt v nevýhode to kde žiješ už si ako ten cap zahradnik
Reply on: Kakke #122744:
Nemyslel som ten výbuch vážne ale štve ma,že namiesto toho aby si reagoval na podstatu príspevku a síce, roztrištenosť v jednotnosti intervalov medzi trolejbusovými linkami sa tam chytáš takej blbosti ako je to, že som 30 min interval pripísal 209 a ty si myslel, že aj 204 a 205...
Reply on: AAA #122725:
To si ma riadna nasral keď si myslíš, že ja nepoznám intervaly liniek v BA ? tých 30min som dal do zátvorky za linku 209 a platilo to na linku 209, nie na 204 a 205!
Síce neviem kto aký bude mať na to názor, ale aspoň dokončím tú myšlienku a predstavím môj návrch na Električkové linkovanie v BA. Zameral som sa hlavne na jestvujúcu sieť a plánovanú Petržalskú radiálu.
Liniek by bolo celkovo 14 (po dostavbe Petržalskej radiály 17). Z toho 8 nosných s hustým intervalom, 1 kvázi turistická a 5 doplnkových s riedkym intervalom. 13 by bolo radiálnych, 1 diametrálna špičková.
Nosné linky by mali v špičke interval 4-6min a čo najkratšou trasou by spájali s danou časťou mesta Hlavnú stanicu alebo hlavný uzlový prestupný bod Šafárikovo Námestie.
Doplnkové linky by mali celodenný interval okolo 20-30min a slúžili by ako výhodné spojenie niektorých ulíc v meste(Obchodná, Vazovova, Špitálska) cez ktoré nosné linky neprechádzajú z danej časti mesta. Tieto linky by nepremávali počas rannej špičky.
Špičková dimetrálna doplnková linka by čiastočne spájala dve protiľahlé mestké časti(Karl. Ves - Gašt. Hájik) a vypomáhla by nosným linkám s intervalom 6 - 12minút.
Pre lepšiu orientáciu sa držím súčasného číslovania a je len orientačné.


Linka 1A nosná linka - Trasa: Karlová VEs - Tunel - Obchodná - Hlavná Stanica. Účel je prepojiť hlavne Karlovej vsi, okolie Botanickej Záhrady a PKO s Hlavnou stanicou. Do Dúbravky tento spoj viesť nie je treba, pretože pre spojenie Dúbravky s Hl. stanicou by bola autobusová určené linka napr. 34 s podstatne kratšou trasou cez Patrónku.

Linka 1B doplnková linka - trasa: Dúbravka - Tunel - jednosmerne Obchodná, Vazovova, Špitálska, Nám SNP - Tunel - Dúbravka.

Linka 2 nosná linka - bez zmeny súčasnej trasy

Linka 3 nosná linka - bez zmeny súčasnej trasy

Linka 4 nosná linka - Zo Zlatých Pieskov po súčasnej trase skrátená po Nám. Ľ. Štúra a cez Šafárikovo námestie naspäť.

Linka 5 špičková doplnková linka - trasa: po súčasnej trase skrátená po Karlovú Ves a Gaštanový Hájik

Linka 6 doplnková linka - trasa: Zlaté Piesky - zachádzka Žel. Stanica Nové mesto, jednosmerne Krížna,Špitálska,Nám SNP,Obchodná,Vazovova, Žel. stanica Nové Mesto - Zlaté Piesky.
Tu vystáva otázka či na Žel. stanicu Nové mesto nechať zachádzať túto linku alebo obsluhovať alebo zaviesť zvlášť dalšiu linku.

Linka 7 doplnková linka -súčasná trasa s predĺžením až do Rače.

Linka 8 nosná linka - bez zmeny súčasnej trasy

Linka 9 doplnková linka -Po Vazovovu po súčasnej trase, ďalej jednosmerne Špitálska,Nám SNP,Obchodná,Vazovova kde by sa napojila na súčasnú trasu.

Linka 11 nosná linka - bez zmeny súčasnej trasy

Linka 12 nosná linka - bez zmeny súčasnej trasy

Linka 13 turistická linka - bez zmeny súčasnej trasy

Linka 14 nosná linka - bez zmeny súčasnej trasy

(Linka 17 - zrušená)

Plánované električkové linky:

Linka 15 nosná linka - Petržalka, Nám SNP, Obchodná, Hlavná stanica

Linka 16 nosná linka - Petržalka -Šafárikovo nám. -výpomoc linke č 15 do centra mesta.

Linka 18 doplnková linka - Petržalka - Šafárikovo námestie, jednosmerne Nám SNP, Obchodná,Vazovova,Špitálska - Šafárikovo námestie - Petržalka
Reply on: Ike #122740:
Ale aj to bohate stačí poobede a večer v deň pred dňom školského vyučovania na VŠ.
Reply on: MiroBA #122733:
starý a imobilný necestuju s dvoma kuframi každy den na stanicu
Reply on: Mirec964 #122738:
este by som bral spojenie internatov so stanicou.. to by bolo opodstatnene, lebo takyto prepravny prud tu proste existuje a vzdy bude... ale s kazdou MC ?
Reply on: MiroBA #122729:
Mimoň. Mimochodom, máš režimku?
neviem kto cestuje každy den na stanicu s kuframi to musi byt magor a ak je to len par krat do roka tak to presstupovanie mu nezaškodi v ramci zvyšovania kondicie
Reply on: 810zssk #122736:
ja tiež nechápem tie argumenty... najmä to obhajovanie spojenia kvôli batožine ma pobavilo ?.
Reply on: MiroBA #122729:
Nedristaj!
"ak by sa stala porucha na budúcej Petržalskej trati bol by tiež odpísaná" - Trt makovy. Ak by sa stala porucha na buducej Petrzalskej trati (ktora nebude) tak sa elektricky budu tocit na Safku a naspat pojdu do Race.

"Na tom plániku chýba priame spojenie Rače s Hlavnou stanicou " - A co teraz? Tak cestujuci prestupi na Vazovovej.

"Dalej zbytočné je prepojenie Hlavnej stanice a stanice Nové mesto" - Ak ti nedoslo tak ide o prepojenie Hlavnej stanice a Vajnorskej. To je rovnaky drist ako staznosti ze linka 99 je vyhliadkova jazda po Petrzalke. Nikto ta nenuti ist celu trasu.

"Ten kto by chcel cestovať po tejto trase može ísť v pohode vlakom" - Hej, uplne v pohode http://cp.atlas.sk/vlakbus/odchody/?f=Bratislava+hl.st.&t=Bratislava-N.Mesto&date=9.2.2009+Po&time=10%3a37&nolimit=False&byarr=False&submit=true&af=False

Re #122733 MiroBA: Nie je.
Prosim, nedristaj o tom ako vsetci hufne kazdy den cestuju s pat kuframi na stanicu. Predstav si ze v Kodani som siel s kufrom na letisko, prestupoval som (dokonca som liezol do metra) a aha, zijem.
Toľko blbostí, ako ste vypotili včera, tu za jeden deň ešte snáď ani nebolo. Som zvedavý, či sa dnes prekonáte. ?
Reply on: Sommelier #122732:
jedine zastavky co by potrebovali upravy su v meste..ostatne, napr v ruzinove su tak dlhe, ze aj dve budapestske combina tam natlacis......
Reply on: AAA #122731:

A nie je to dobré?
Ja som za to aby každá mestká časť mala aspoň na jednu zo staníc buď hlavnú železničnú alebo autobusovú priamy spoj.
Dôvody sú opotstatnené -na stanice chodí vždy zvýšený počet ľudí často aj s rozmernou batožinou. Netreba zabúdať hlavne aj na starších a imobilných ľudí.
Predpokladám, že ani tebe by sa nechcelo ísť na stanicu z dvoma ťažkými kuframi a ešte prestupovať a dokonca ešte nie na tej istej zastávke.
Síce teraz ma napadá, že tá Rača v podstate žel. stanicu má a tak spojenie Rača - Hlavná stanica je možné aj priamo vlakom. Ale to by chcelo aby v tom úseku chodili vlaky vo voľačo častejších intervaloch (na to by plne postačoval návrh BID) a tá električka má predsa len výhodnejšiu polohu cez stred mestkej časti a železnica je na kraji.
Reply on: fanatikmhd #122707:
k poškodeniu čoho by došlo ? A keď predĺžiš súpravy, nezistíš, že sa Ti na zastávky zmestí potom už len jedna ? Kapacitu zvýšili, rychlosť zmenšili - riešenie ?
Reply on: MiroBA #122729:
Nechceš ísť do Košíc? Tam majú tiež dogmu odvšadial priamo na stanicu a na Námestie osloboditeľov.
Reply on: fanatikmhd #122723:
Vieš už len 20km jazdy objaví závady, ktoré sa nemusia namerať keď to výrobca merá... A ak je nanič uzavretá reklamačná zmluva tak potom zvedie spoločnosť vinu na DP, že on pochybil a urobil chybu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.