Reply on: MiroBA #122743:
Kompletne zvrátené.Najprv si nájdi v hostórií "evergreen" tému linkového vedenia El. Opakovala sa veľa krát a tých návrhov tu je asi 300...
a k samotnému Tvojmu..
- na tie intervaly a trasy by si nezohnal vodičov ani vozy
- nehovoriac o tom že nerešpektuješ prepravné prúdy
- a aby boli vozy ako tak obsadené aj v sedele víkendy a večer museli by tam chodiť sóla
- a to je o čom linka s intervalom 20-30 min?!?!?
- prevez sa dva tri krát linkami 2 či 3i od Pionierskej/Novej doby na Halvnú stanicu a späť v rôzne obdobia pracovného dňa a víkendu a potom dám uvidíš či Tvoj názor o nutnosti priamej električkovej linky na Hl. St náhodou nie je blbosť.
810zssk
"ak by sa stala porucha na budúcej Petržalskej trati bol by tiež odpísaná" - Trt makovy. Ak by sa stala porucha na buducej Petrzalskej trati (ktora nebude) tak sa elektricky budu tocit na Safku a naspat pojdu do Race.
"Na tom plániku chýba priame spojenie Rače s Hlavnou stanicou " - A co teraz? Tak cestujuci prestupi na Vazovovej.
"Dalej zbytočné je prepojenie Hlavnej stanice a stanice Nové mesto" - Ak ti nedoslo tak ide o prepojenie Hlavnej stanice a Vajnorskej. To je rovnaky drist ako staznosti ze linka 99 je vyhliadkova jazda po Petrzalke. Nikto ta nenuti ist celu trasu.
"Ten kto by chcel cestovať po tejto trase može ísť v pohode vlakom" - Hej, uplne v pohode http://cp.atlas.sk/vlakbus/odchody/?f=Bratislava+hl.st.&t=Bratislava-N.Mesto&date=9.2.2009+Po&time=10%3a37&nolimit=False&byarr=False&submit=true&af=False
Re #122733 MiroBA: Nie je.
Prosim, nedristaj o tom ako vsetci hufne kazdy den cestuju s pat kuframi na stanicu. Predstav si ze v Kodani som siel s kufrom na letisko, prestupoval som (dokonca som liezol do metra) a aha, zijem.